Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/27/25 ve všech sekcích

  1. Já rezevvu vůbec neřeším, vlastně jsem ještě neviděl jak svítí kontrolka. Mám zažito, že když se blíží dojezd k +-200 km tak doberu do plné nádrže a neřeším tak úvahu o problému, že bych někde zůstal viset, nebo cokoli nepříjemného spojeného s nedostatkem paliva. A to jak v létě tak jednoznačně v zimě.
    2 body
  2. Není interval. BTW na jednu stranu se bojíš abys něco nezanedbal, na druhou stranu máš strach se jít zeptat k autorizovanému opravci. Srovnej si priority.
    2 body
  3. Karoq ma vlastnu sekciu a dokonca o nejakom klepani aj vlastnu temu!
    1 bod
  4. Ahoj ideálně se s nimi domluv ať objednají ve ŠA tlumiče a udělej to naráz, pokud to nebudeš dělat naráz tak to musí jít po vodě takto : - první software svolívačka pak výměna tlumičů.
    1 bod
  5. Ono mať nejakú rezervu nie je od veci, lebo môžeš to mať síce vypočítané, že dorazíš na čerpaciu stanicu, ale môže sa stať, že majú zatvorené, alebo po ceste niekde ostaneš trčať v zápche. Ak by to bolo ako píšeš, tak by to v globále veľmi zle dopadlo, lebo pravidelne by niekto ostal stáť bez PHM. V prípade naftových motorov by to znamenalo odťah a opravu, v prípade benzínových minimálne príjazd nejakej asistenčnej služby. Okrem toho ak je v nádrži naozaj málo paliva a auto je naklonené v tom nesprávnom uhle, môže sa stať, že čerpadlo už nebude vedieť nasať palivo. V minulosti mali podobný problém BMW ak sa dobre pamätám E39. Ak si mal málo paliva a to málo ostalo na druhej strane nádrže za kardanom, tak si ostal stáť, aj keď v nádrži ešte palivo reálne bolo. Ja osobne som skôr za to, aby v manuáloch bolo jasne komunikované, že keď auto ukazuje 0 km dojazd, vtedy ešte v nádrži ostáva X litrov paliva. Kto chce, môže s tým počítať a bežný motorista zase neostane nikde visieť kvôli tomu, že mu tá nula naskočila skôr. Okrem toho by bolo dobré, keby posledných 100 km dojazdu neubúdalo tempom cca. 10 km za 7 km jazdy, ale toto robia výrobcovia tiež zámerne ako ochranu blbého spotrebiteľa.
    1 bod
  6. Pozdravujem vsetkych, ako som uz pisal, mam prvu predanu Skoda Superb Combi 4 2.0 TDI 142Kw 4x4 L&K na SK na jar 2024, kupenu u predajcu v KE. Auto totalny srot, buchanie podvozku, dyskomfort, nefunkcny DCCPlus podvozok,hamba Skodovky... Predajca v KE samozrejme ruky prec... vraj som jediny co sa stazuje🙈... Kedze byvam v BB, prva reklamacia v Skoda Euromotor BB. Prva zarucna oprava 05/2024, vymena ulozenia tlmicov, vysledok 0% zlepsenie, metoda "pokus-omyl". Jazdim dalej v srote, komfort podobny Skoda Fabia s cca 300.000km, zufalstvo, vozidlo nechce nikto kupit, lebo uz som chcel nejake poriadne auto, ak tak jedine predaj s 30% zlavou a stratou po par mesiacoch kupy... Po opakovanej ostrej reklamacii aj na vedenie Skoda Auto, mi vola servisny/garancny technik Euromotor BB (super chlapik, ochotny, ustretovy...) v decembri 2024, ze sa Skoda rozhodla, ze spravi co sa da (individualny pristup). Auto posledne 4 dni v servise, udajne vymenili vsetko co sa dalo vramci celeho podvozku na komplet, hadam ostala len povodna karoseria🙂, nevedeli za 4 dni doladit software, nakoniec sa podarilo... Vysledok??? Nuz kedze som mal vsetky predosle generacie Skoda Superb 2.0 TDI 4x4 v plnej vybave, pre mna bola etalonom komfortu jazdy Skoda Superb 3. Po druhej kompletnej zarucnej oprave posledneho modelu (uz sa viac zrejme neda spravit, len vymenit cele auto za Mercedes so vzduchovym podvozkom) je vysledok v porovnani zo Skoda Superb Combi 3 takyto: komfort jazdy zlepseny o cca 80% zvukovy prejav (buchanie) zlepseny o cca 60%, stale pocut tlmene buchanie, hlavne od zadnej napravy... cize pokrok velky, ale stale nie uroven predoslej generacie... a urcite nie hodny ceny takejto skodovky za cca 63.000€... ale zlepsenie len vdaka ochotnemu servisnemu/garancnemu technikovi v Euromotor BB... nuz, ani neviem co by som kupil najblizsie z kombikov, BMW rad 5 Touring, Mercedes E combi, Audi A6 Avant, vsetko auta v porovnatelnej vybave o cca 25-30.000€ drahsie, vnutorny priestor mensi... akurat premiovky... dodatocny edit... akurat testujem vozidlo s kompletne vymenenym podvozkom v okoli Rohacov-Spalena Zapadne Tatry, cesty niektore rozbite, plne nanosov ladu, snehu, nerovnosti... auto ako keby sa "samo doladilo", komfort 100%, zvuky ziadne, normalne Ta laka soferovat po tych najvacsich nerovnostiach, lebo to ide super "zamatovo" ticho v rezime komfort, v individual s max.dorazom komfortu este lepsie, ozaj ako vzduchovy podvozok a to neprehanam... takto to malo byt na zaciatku pri kupe, ide este lepsie ako Skoda Superb Combi 3 👏🏻 servisu v BB
    1 bod
  7. › V závodě v Mladé Boleslavi byla zahájena sériová výroba kompaktního SUV elektromobilu Elroq › Výroba probíhá na flexibilní lince, z níž sjíždí nový Enyaq a model Octavia, což umožňuje rychle reagovat na měnící se poptávku na trhu› Elroq je první model značky v designovém jazyce Modern Solid a od premiéry v říjnu 2024 automobilka přijala do konce roku již více než 20 000 objednávek› Novinka vstupuje na mnoho evropských trhů jako cenově nejdostupnější elektromobil ve své třídě s ohledem na kapacitu baterie a rozsáhlou standardní výbavu ŠKODA Elroq Škoda Auto ve svém hlavním závodě v Mladé Boleslavi spustila sériovou výrobu nového elektromobilu Elroq. Výroba kompaktního SUV bude probíhat […] Článek Škoda Auto zahájila výrobu plně elektrického modelu Elroq se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    1 bod
  8. A máme tu prvního vítěze. Upřímně gratuluji takhle brzy jsem to nečekal. Takže se potvrdila moje slova "mladý voják se stará, mladý voják má". Budeme si muset řešit každý po své linii. Ať to jezdí !!!
    1 bod
  9. Jsem totalne zklamany. 17 let jsem se staral o OII BMM 750.000km . Po tezkem rozhodovani jsem sel do SUP 4 L&K 2.0tdi. Zvuky co se linou z podvozku pri prejezdu sebemensi cary na silnici - koleje se nedaji ani popsat jsou jen tezko ubtakto draheho auta jen tezko uveritelne. Po par dnech jsem kontaktoval prodejce, ze chci odstoupit od smlouvy a auto vratit. Rekl mi ze to neni tak jednoduche , ze to budu muset vse dokszovat apod. Sklopil jsem hlavu a jezdil dal. Po 1500km mi to uz nedalo a napsal jsem prodejci oficialni stiznost na to mlaceni podvozku. Za 2 dny doslo vyjadreni ze skodovky, ze o problemu vi. Maji mi v servise zkontrolovat cisla serii tlumicu a vymenit je. Auta podle skodovky maji problemove tlumice do 06.2024 . Od 06.2024 je pry problem odstranen. Jenomze dal ve vyjadreni skody stalo, ze pokud se tlumice vymeni a problem se zcela neodstrani, maji mi namontovat starsi verzi tlumicu s jednim ventilem. Vazne opravdu zacinam uvazovat o pravnim zastupci a jit do sporu, protoze vyrobce a mozna i prodejce o problemu vedeli a zatajili mi to. Podle me je to opravneny duvod k odstoupeni od kupni smlouvy. Tato "prihoda" je definitivni konec se skodovkama. Takove zklamani jsem nikdy ve svem zivote nezazil.
    1 bod
  10. To bude ložisko v španovacej kladke, nechcem ta nahnevať ale ten motorový priestor je totálne špinavý a zaoxidovany fuj humus spony ma hadiciach také hrdzavé som ešte ney koľko ma km a a aký ročník kód motora ,a pravidelne servisné auto - motor ma vyzerať inak ako tento humus,nastriekaj pripravkom umyť a sprej proti oxidácii a hrdze a oživenie plastou v motorovom priestore
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...