Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/28/25 ve všech sekcích
-
Vizuálně asi nemusí každému vyhovovat, ale sezení v nich je skvělé. I kvůli nim mám Scalu v MC objednanou.1 bod
-
Takže jsem stále ve fázi hledání problému. Všechny dráty po rozmotání svazku mezi nárazníkem a průchodkou do auta v pořádku, konektory taky. Senzory se zdají být funkční, respektive jedou vždycky všechny, nebo žádný. Takže počítám, někde ve svazku co vede autem vadná kostra nebo napájení, nebo jednotka.1 bod
-
nemalo by sa to skor ako "nadhodenim temy" riesit pisomnou reklamaciou ?1 bod
-
Ahoj, dneska som bol v servise na update softwaru, ktorý by mal riešit problémy s asistentami a tým, že auto občas nechce štartovať (1.5 tsi). Nadhodil som zase tlmiče, že vraj už je riešenie a oni, že o žiadnom nevedia a, že zo Škody nemajú žiadny pokyn to riešiť. Keď som vytiahol, že viacerým ľuďom už boli menené tlmiče, tak len opakovali, že oni o ničom nevedia. Keby to bolo moje auto asi by som to už riešil cez právnika. Škoda uplatňuje princíp, že to opravia len tím čo najviac kričia, je to hnus. Chyba sa stane to chápem, ale ten prístup Škody je strašný.1 bod
-
Dělá to už od verze 1969. Nahlášeno na Škodovku. Komu to dělá, nahlašte to taky, třeba s tím pak pohnou.1 bod
-
Zosileny remen? Ten by mohol vydrzat. Asi by som ho len fyzicky prezrel na vididtelne poskodenie. Ak je to trojkova ovca, tak ziadna retaz sa nekona.1 bod
-
Toto jsou 14 dnů staré údaje. Mám tam novější soft, ale slyšel jsem že je ještě novější. Mám tam o 3 měsíce starší databázi navigace. Musím se podívat možná se už něco aktualizovalo i když nějaké aktualizace už proběhly. Auto nemám dlouho a startuje zatím ok. Edit: Tak jsem se dnes díval a všechno zůstalo stejné, jen databáze navi už mám taky 25.11 bod
-
1 bod
-
Nepatri to sem, ale... Lup stekr CARISTA (.treba na amazonu) a sezen apku VAG DPF.1 bod
-
https://www.welf.sk/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2aLQtlg3IWRrvZIueptO0RHX8OwnpB-7IF6-dSlwzMtnt1ac2Iy6deXoo_aem_Kg0S44gqy66TQ1j99Mog2Q1 bod
-
Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Keďže obľúbené uloz.to ukončilo verejné zdieľanie súborov medzi používateľmi, toto mi prišlo ako vhodná náhrada. Pokiaľ ma nenapadne niečo lepšie. V prípade potreby sa stačí ozvať a skúsim urobiť reupload aj inde... https://mega.nz/folder/vYUFhYDI#R3d9V6R0DdgIs4slqv5Bzw1 bod
-
A ešte jeden poznatok, predtým sa to snažilo dosť často využiť krútiaci moment, teraz skôr podradi.1 bod
-
Testujem asi mesiac zmenu kódovania reakcie plynového pedálu na DFGA 2018. Z incremental na direct. Reakcia auta oveľa lepšia, spotreba ale v mojom prípade +1l/100km co mi príde veľmi veľa. Príde mi, že stačí trochu držať plyn a auto tlači viac nafty ako predtým?1 bod
-
Ještě doplním info ke kombinaci BTHF jednotky 7P6 035 730 a rádia Swing ve dvojkové Fabii. V režimu BT-AUDIO nelze přepínat skladby tlačítky na volantu ani na rádiu. Je to v podstatě takový hloupý režim, něco jako AUX, jen bez kabelu. Problém není v samotné jednotce, ta přepínat skladeb umí, dokonce to lze provádět a to i se Swingem pomocí hlasového ovládání (příkaz "hudba" a "další"). Hloupým prvkem je v tomto případě rádio Swing, které prostě přepínání skladeb přes BTHF neumožňuje. Na toto mne jednak upozornil někdo z majitelů VW, kde to některá rádia umí, jednak mohu potvrdit z vlastní zkušenosti, že v kombinaci např. s navigací Amundsen+, kdy jsem deaktivoval BT modul v samotném Amundsenu+, napojil na něj BTHF jednotku 7P6 035 730 a hle - přepínání skladeb přes tlačítka fungovalo...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod