Hlavní panel - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/23/25 ve všech sekcích

  1. @Iveta1992 Je to opravdu olej?
    1 bod
  2. Tohle si řeš přes soukromé zprávy.
    1 bod
  3. žádná kontrolka nic nedává vědět, takto to u Škodovek nefunguje, pokud by se rozsvítila, je už hodně velký problém, nikoli že se jedná o regeneraci
    1 bod
  4. mám k dispozici jednu sadu, kdyby měl někdo zájem tak SZ, dodělával jsem sadu pro známého ab ze zbytku ještě jedna sada vyšla Edit 24.2.2025: prodáno, již žádnou nemám a mít nebudu...
    1 bod
  5. priprava urcite nebude a pokial viem, tak to nie je miniUSB, ale USB-C
    1 bod
  6. 2012 by uz mala mat zosilenu verziu, kazdopadne pouzit originalnu sadu 03F 198 158 B kde je vsetko potrebne, ziadne nahrady. Pripadne vymenit aj retaz na olejovom cerpadle ked to bude rozobrate
    1 bod
  7. Dal bych vlastní - akorát pozor, aby to byl olej z oficiální distribuce a ne nějaká pančovaná vodička.
    1 bod
  8. Jak jsi dospěl k názoru, že olej 0W20 musí motor poškodit? Podobné názory se objevovaly již při zavádění olejů 504/507 a 0W30, ale čas ukázal, že se jednalo jen o hospodské kecy. U oleje 0W20 to nebude jinak. Stejně tak legenda o 1.0/1.2 TSI motorů (EA211) kde všichni tvrdili že motor bude spotřebák na pár km. Realita je ale taková že tyto motory jsou v historii motorů u VW group naprosto nejspolehlivější.
    1 bod
  9. Je potřeba při výměně zámku něco kódovat nebo je to jen prostá výměna kus za kus?
    1 bod
  10. Nepřišel jsem na nic, po několika desítkách tisíc km to postupně přestalo. Auto pořád jezdí bez problémů a už cca 50 tis. km to neklepe.
    1 bod
  11. Zkus jezdit jen po městě a trasy dlouhý do 2-3 km a dočkáš se 🤓 Kontrolka už znamená, žes ignoroval a přerušil několik pokusů o automatickou regeneraci a tak přijde čas si ji vynutit. A když se vykašleš i na tuto regeneraci, tak pak už jen čištění a nebo výměna DPF za ranec. Každopádně regenerace DPF a její softwarové řešení je jedna z věcí, která mě přivádí k šílenství. Nejvíc miluju, když jedu 489 kilometrů a zastavím v Rakousku někde u alpského jezera a auto zrovna vypaluje, protože si spočítalo, že to bude nejlepší spustit kilometr před cílem. A nebo naopak, sednu do auta, venku -2℃, ujedu 2km do Lidlu pro nákup a spustí se regenerace. Tvl!!! Motor úplně studenej, ale softwaroví inženýři vymysleli, že to bude nejlepší. Samozřejmě to V 90% případů přeruším, protože na to nemám čas, nervy, náladu... A tak to začne další jízdu znova. Tzn. po 2km z Lidlu k baráku. Atd... Nikde žádná možnost se dozvědět, že to je potřeba provést, nikde možnost regeneraci spustit sám dřív, nebo naopak odložit o pár startů a kilometrů na vhodnou dobu. V kombinaci s imbecilním, pardon "intelYgentním" dobíjením to je super. Polomrtvá baterka, studený auto, regenerace se spustí a pak vystoupíš a polomrtvá baterka táhne větrák, co naplno hučí na parkovišti dalších 10 minut. A tohle klidně 5x za sebou, když nejedeš dál, nebo nenecháš běžet regeneraci na parkovišti, což se zase nesmí a nesluší... A poznáš to jen tak, že když zastavíš a dáš "P", tak jsou otáčky cca 1000 místo cca 800 a spotřeba je cca 1l/h místo cca 0,6l/h. + po chvíli se přidá hukot a rozjede se větrák. Podle toho, jak moc to je rozpálený se po vypnutí motoru vypne i větrák a jen se dotočí a nebo naopak jede dalších 10 minut. Příště si fakt radši koupím 2.0 TSI a budu platit víc za palivo, ale auto bude levnější a tyhle krávoviny + neskutečně drahej servis v případě, že něco na TDI klekne, si ušetřím...
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...