Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/25/25 ve všech sekcích

  1. Včera jsem vzal štos TP a šel na registr. Úředník když to viděl, tak chvíli remcal a to tam už nikoho neměl. Začal Rapidem a na dvě kliknutí doplnil chybějící část v poznámkách + i nějaké další údaje do registru. U O1 a F1 to bylo to samé + chybějící zápisy o TZ. Problém byl u vleku kategorie O1, který byl veden v registru jako O2 s nesmyslými údaji o váhách, bez rozměrů, údajů o pneu a spousty dalších údajů a sám řekl, že bych z STK rychle vyletěl. Motorky jsem zatím neřešil. Jako starý hnidopich mám rád vše OK. Při jakékoliv změně si trvejte na vrácení papírového TP kdo ho tedy ještě má, dnes už to lze.
    2 body
  2. @eliot13 A kde jsi ty prosím přišel na to, že příspěvek od @e1. byl mířený na tebe? Žádné osobní napadání a urážky na tohle fórum nepatří. Takže další diskuze už jen na slušné úrovni. @jony5299 Problematika Lane Assistu u Octavie 3 se řeší v příslušné sekci, tak se zeptej tam. Tady je přímo téma. Možná už tam najdeš i odpověď. Toto téma je jen pro Superb 3.
    2 body
  3. @gambaboi, nové Euro 6+ motory sa potrebujú najprv zohriať aby mali dobrú spotrebu a to úplné zohriatie (teplota oleja aspoň 90°C) trvá v zime kľudne aj 20-30 km, takže na kratšej trase pekné hodnoty spotreby nečakaj! Ďalšia vec je, že už pri Superbe III sa dalo vidieť, že pohon 4x4 zvyšuje spotrebu oproti prednému pohonu aspoň o liter, čo má za následok, že napr. TSI s predným pohonom má podobnú spotrebu ako TDI 4x4. Ďalšia vec je samozrejme narastajúca hmotnosť áut. Môžeš optimalizovať aerodynamiku a málinko zvyšovať efektivitu motora a pohonného ústrojenstva a získať tým niečo na spotrebe, ale na rozbehnutie vyššej hmotnosti potrebuješ vždy viacej energie a keď následne túto kinetickú energiu nezužitkuješ vo forme čo najdlhšieho plachtenia ale iba ju iba brzdením premeníš na teplo, tak spotreba oproti síce staršiemu, ale ľahšiemu autu pôjde logicky nahor.
    1 bod
  4. Ikonky se objeví po zatížení sedaček červené a po zapnutí pásu zezelenají a potom myslím zmiznou. LaK výbava.
    1 bod
  5. 1. Toto je sekcia Superba, nie Octavie. 2. Táto vec sa tu na fóre riešila už X-krát, tak hľadaj a čítaj!
    1 bod
  6. Hadička by to měla být tahle: Vlnovec, hadice ostřikovače 1J0955751D (skoda-dily.cz). Pro spojení pak tyto díly: 2x Přípojka 5J0955871A (skoda-dily.cz) a 2x Přípojka 5J0955871B (skoda-dily.cz).
    1 bod
  7. @Samsonko Ahoj, příspěvek jsem přesunul do existujícím tématu o této problematice. Osobně bych do motoru dával jen ten olej, který je předepsaný výrobcem a u vyššího nájezdu ho případně měnil častěji.
    1 bod
  8. Takze otestovane....manzelka sice sedela na prednom sedadla uplne max vpredu,ale vosiel tam uplne vpoho balik dlzky 205cm.
    1 bod
  9. Plný souhlas. Miluji, když dojíždím domů a spustí se regenerace před barákem. Když se na ní vykašlu, druhý den ráno ji ŘJ spustí okamžitě. Nečeká na zahřátí motoru, ani na zahřátí toho kaťáku. Je to prasárna všech prasáren. Když jsem měl auto s motorem euro5, alespoň s zahájením regenerace počkal než se motor zahřeje. Fakt nechápu, že auto alespoň nemůže signalizovat průběh regenerace a zaplnění filtru, abych nemusel stále jezdit s OBD diagnostikou jako debil. A o možnosti pozdržet regeneraci ani nemluvě.
    1 bod
  10. priprava urcite nebude a pokial viem, tak to nie je miniUSB, ale USB-C
    1 bod
  11. Vypínat adaptivnost tempomatu mi přijde podobná zhovadilost jako se zeptat jak vypnout ABS nebo posilovač řízení.
    1 bod
  12. Páni, děkuji za Vaše reakce, u mě to má super konec. Jak jsem psal výše vozidlo jsem kupoval ze Škoda plus a na můj e-mail zareagovali ještě včera večer (ano neděle 21:50 hod.) s tím, že to dnes na dopravním úřadě vyřídí. A vyřídili, cca ve 12:30 hod. jsem se podíval do e-techničáku a všechna data byla správně dopsána. Ve 12:50 hod. ještě sami volali, že to je vyřízené a je to v pořádku. Super přístup a pánům z nejmenovaného autorizáku Škoda a jejich prodejní divize Škoda plus patří velké děkuji.
    1 bod
  13. v autorizovanom servise to vedia zistiť, jednou funkciou v diagnostike a ak tá potvrdí chip tuning, tak sa to zapíše do systému ELSA a následne to bude svietiť v dátach vozidla , kde to bude vidieť každý iný autorizovaný servis, ktorý si tvoje vozidlo otvorí.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...