Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/05/25 ve všech sekcích

  1. Ako bolo vyššie spomenuté, kvalitnejšie mapové podklady pre pACC boli jedným z hlavných dôvodov, prečo som zvolil Columbus. Realita je taká, že pACC je na Slovensku aj v ČR skôr otrava ako užitočná vec, lebo v podkladoch je veľa chýb a tým pádom auto často zbytočne brzdí, niekedy akceleruje tam, kde by nemalo a podobné psie kusy. A toto je dôvod prečo ja mám pACC vypnuté, inak povedané, priplatiť si za Columbus boli peniaze. vyhodené von oknom. Na samotné navigovanie je zase lepší Waze, alebo Google Maps, prípadne iná online alebo offline navigácia z telefónu, podľa každého osobnej preferencie. Okrem toho pri novších modeloch je síce možnosť offline aktualizácie, ale mne to nefungovalo ani raz a online aktualizácie zase nie sú zadarmo. Takže moja rada znie, Columbus vôbec nerieš! Ak kupuješ jazdenku a bude ho mať, fajn, ale určite to nie je "must have" položka, kľudne by som zobral auto s Amundsenom.
    1 bod
  2. Asi v tom, ze poistka pre radio by mala byt v interieri
    1 bod
  3. Baterka má při bezdrátovém spojení a navigování spolu se zapnutou GPS velkou spotřebu. Mobil teda potom nabíjím častěji než obvykle. Na delší dobu navigování bez dobíjení kabelem v autě to stejně není. Bezdrátové nabíjení v tomhle autě nemám, můj mobil to beztak neumí. Když tedy chci spolehlivou navigaci na delší cestu, stejně spojím mobil kabelem a mám jistotu.
    1 bod
  4. MIB3 infotainmenty v S3 FL už tolik zásadních rozdílů mezi sebou nemají. Největší rozdíl je ve velikosti displeje 9,2" vs 8" a ovládacích prvcích kolem něj. Columbus umí zobrazovat vestavěnou navigaci na VC a svém displeji současně. Má taky možnost nákupu a stahování (více?) aplikací v integrovaném obchodě. Bezdrátový Carplay byl u MIB3 snad od začátku, ale první kusy neuměly bezdrátové AA. Canton mezi systémy rozdílný nebude a asistenční systémy by taky neměly být. Mapové podklady jsou vzhledem k absenci slotů na SD karty u obou na interním úložišti. Jak je to s kvalitou/rozdíly (pokud nějaké jsou) v mapových podkladech, ale nedokážu říct. Za mě jsou všechny vestavěné navigace přežitek, ale to je jen můj osobní názor. 🙂
    1 bod
  5. Pridam k tem seriim sve cislo, vuz viz popis, vyroba 23.9.24 a origo tlumice mam 3WA 512 037 AR (levy zadni) - takze trochu jine cisla... Jeste takovy tweak, v kufru je v rezerve umisten penovy vylisek s naradim, ten je upevnen paskou, ktera nebyla dotazena a poskakovalo to, po dotazeni se mi zda, ze zvukovy projev na nerovnostech je zase o neco lepsi...
    1 bod
  6. DCC obecně jsou přece hlučnější než standart. To je daň za komfort. Tak ty nové - vyměněné co tam teď máte, ikdyž jdou slyšet budou ale i přesto už naprosto v pořádku. S tím už se nic zřejmě fakt nenadělá.
    1 bod
  7. Mal som S3 s Cantonom aj bez Cantonu a ten rozdiel je obrovsky! Nejdem tvrdit, ze Canton je super, ale standardny audiosystem je uplne o nicom.
    1 bod
  8. Ahoj, ano, pískání brzd je asi novodobý standard. Měl jsem problém s extrémně pískajícími brzdami na své OIV, údajně přehřáty v Alpách, proběhla výměna zadních brzd a je relativně klid, jen občas se stává, že při couvání pískají. Na druhé OIV jsem nechával měnit komplet přední a zadní brzdy, které asi po 10 000 km pískají při couvání vždy a občas písknou i při dobrzďování. Co jsem to tak začal pozorovat, tak to není jen problém Octavie IV nebo Škody, pískají i ostatní auta např. nové X5 apod. Nedávno jsem měl možnost jet Kodiaqem iV, který neměl najeto ani 1000 km a taky pískal. Ono taky hodně záleží na teplotě okolí a hlavně brzd samotných.
    1 bod
  9. ....no osobně nemám rád ty řeči o tom, že ten filtr je nahovno. Když člověk bydlí ve velkym městě, celá vzduchotechnika je černá jak komín a když každej měsíc neutíráte nábytek, máte černou ruku i z nábytku, tak má jeden jasno, co lidi dýchaj a proč to němci zavedli. Na druhou stranu, když si kupujete diesla, tak se vás každej slušnej obchodník (němci obzvlášť) zeptaj, na jakej účel si auto kupujete. Rozuměj, chceš s tim prdlat ve městě/příměstí, nebo každej den ujedeš 100km? Když lidi dojíždí denně do práce aspoň 50km po dálnici nebo silnici první třády (což je v cizině normální = neprdlaj s tim), tak nemaj problémy s filtrem. Navíc těch 200tkem se v cizině bere jako životnost auta, kdy se buď prodá na východ, nebo sešrotuje. To zas si to na tipcars ohnuli pro český vykuky, který chtěj spotřebu 4,5L a nemaj leckdy ani na slušný servis pro to auto. Hlavně, až sejdeme na onkologii, tak tam chlapi zdůrazněte, kolik jste na tom ušetřili...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...