Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/25/25 ve všech sekcích

  1. tak napájeno vráceno zpět a funguje,uvidíme jak dlouho.
    1 bod
  2. Ahoj, auto doma. Postup na plachtění u MR2019 u Scaly nefunguje: Gateway module 19 - Long coding - FPA function freilauf defaultON change value to "not active" Adaptive Cruise Control module 13 - Long coding - Sailing_function change value to "no_predictive _sailing" V geteway 19 jsem měl 2x položku FPA function freilauf. v jednom byte byla ON, v byte 12 bit 4 byla OFF. Zapnul jsem jí a v režimu normal neplachtilo, a neplachtilo už ani v eco. Takže vráceno. Ve 13ce "Sailing_function" vůbec nikde v long coding není... No to nevadí, protože toto plachtění stejně při zastavení a zabrždění nohou opět zařadí rychlost. ________________________________________ Creep mode u Scaly vůbec aktivovat nejde. V příslušných ŘJ není... To plazení, co jsem četl, je prostě vlastnost dsg 7 a suchých spojek. Vypnout (odkodovat) bohužel nejde.
    1 bod
  3. Ak si aktualizuješ mapy cez USB C, treba to nechať zasunuté v aute a mapy sa postupne stiahnu. Na obrazovke sa žiadna informácia o sťahovaní nezobrazuje. Môže to trvať niekoľko týždňov a komplet stiahnuté to bude, keď sa zmení číslo máp.
    1 bod
  4. pojde novy dpf s katom a je to vybavene , ak je sporadicka mozn o zacat normalne jazdit lebo 15tis rocne na dizel je proste pruser a pouzivat aditiva plus to poriadne prebehnut , vacsinou je to potom ok
    1 bod
  5. Pointa je práve v tom, že auto nevie rozoznať novú baterku od starej, ale ak ju vymeníš a nenakóduješ, tak sa k novej bude naďalej správať ako k starej, čo práve nechceš. Preto sa hovorí, že aj keď meníš za úplne idenditckú baterku, mal by si zmeniť minimálne sériové číslo (môžeš si ho aj vymyslieť), tým pádom auto určite vie, že má tú česť k novej baterke a podľa toho môže zvoliť vhodné nabíjacie prúdy, resp. môže vybíjať, resp nabíjať baterku v oveľa väčšom rozsahu jeho kapacity.
    1 bod
  6. Ale ako potom autonabijaci managment v aute vie,ze ma novu a nie 8 rocnu bateriu a ako sa k nej ma spravat,ako ju ma nabijat?
    1 bod
  7. Během těch 14 dní jsi s tím jezdil? Je to normální, výsledek inteligentního nabíjení. Pokud bys chtěl inteligentní nabíjení vyřadit, musel bys odpojit kablík u mínus polu akumulátoru (tím vyřadíš i start-stop). Je tu o tom popsáno dost, např. u Fabie III.
    1 bod
  8. "tak kde tá škodovka a XY ďalších výrobcov robí chybu?" mají to v podstatě nařízené z EU, protože EMISE... tak jako slavný start stop Nízké napětí na autobaterii samozdřejmě spouští sulfataci a ta vede k degradaci baterie
    0 bodů
  9. Odpojení kablíku z autobaterie vyřeší pouze start-stop (doporučuji). Inteligentní nabíjení to nevyřeší, nová auta prostě baterie nedobíjí do plna - evropská unie 😟 Nutno dobíjet doma.
    -1 bodů
  10. @Jargon To je nesmysl. Odpojením kablíku od baterie přestane řídící jednotka auta dostávat informace ze sondy napětí a proudu a přejde na konvenční nabíjení baterie na 100%. P.S: Škoda záměrně ničí akumulátor "inteligentním" nabíjením jen na max. 80 % , přestože to je v přímém rozporu s požadavkem všech výrobců akumulátor nabíjet akumulátor vždy na 100 %. O nabíjení na pouhých 80 % samozřejmě není v návodu k autu ani zmínka... V USA by to již bylo na hromadnou žalobu na Škoda Auto.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...