Taky si myslim ze jde vse jen chtet a to ze to neni schvalene je blbost ...sak to maji schvalene pro ostatni vozi tak to proc by mosely schvalovat znovu. Kdyz jsou stejne ...sak kazde jedno auto nepodleha schvalovacimu rizeni jde jich jen nekolik a ostatni jsou podle toho
Pro 1.5 TSI/150 kW PHEV je to přesně 2490.9 ot/min ve 130 při pneu 235/40R19
EDIT: 1.4 TSI/160 kW PHEV v předchozí generaci má uplně stejné převody i obvod kola.
Sklo mám před nasednutím rozmražené nezávislým topením, ale oblast kamery je zamrzlá, protože kryt zamezuje proudění vzduchu z výdechů. Následně, než se rozehřeje, nefungují funkce závislé na kameře.
Ano to potvrzuji máme 4 r. doma. Stačí se podívat po parkovišti, korejci za poloviční cenu x let staré a zadní kotouče vyleštěné jako BMW. Ani u FL nečekám změnu materiálu, v autorizáku chtějí za výměnu 8,5tis. a že nachytají na to lidí. Škodovka není, co bývala a další generace aut budou …
Vav, ty blaho…a co ked mam 2,1? Dalsi senzacny napad ako nieco co je tak vyladene a nastavene obhajit. Inak sa mi rataju taketo poznamky, hlavne ked mam tak cez 700-800k km odjazdenych a na scale z toho uz bude 200 k 🤣🤣🤣 a uz podla zvuku viem ked na tom aute nieco nesedi a poskladam ho kvalitnejsie nez v servis 🤣🤣🤣
Vyměnili mi v práci Fabii za novou Scalu. Když vystoupím, zabouchnu dveře a zmáčknu na dálce zamknout, tak se nic nestane. Resp. je tam prodleva, auto reaguje až tak 1-2s po zabouchnutí dveří. Na to nejsem zvyklý. Budu to nechávat asi nechtěně odemčený. Fábia to určitě nedělala.
Je to chyba nebo vlastnost? Dost otravné a nebezpečné. Dá se to prodlení nějak eliminovat?