Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/17/25 ve všech sekcích

  1. Ahoj všem, dnes jsem byl v servisu kvůli opravě, na kterou mě sami upozornili, že je potřeba ji řešit. Pod krytem motoru je odřená olejová vana a začíná na ní koroze. Přikládám i fotky. Podle technika z ADIV Ostrava si prý Škodovka nemusí opravu uznat. Důvod? Na krytu motoru jsou šrámy, kryt se údajně „nalepil“ na vanu a poškodil barvu. Osobně mi to přijde jako úplný nesmysl – pokud tam dochází k odírání, tak je to podle mě spíš důsledek vibrací a postupného vydření barvy, což logicky vede ke korozi. Navíc kryt motoru má ze své podstaty motor chránit, ne ho ničit. Co z toho plyne: Uvidíme, jak to dopadne s uznáním záruky. Pokud by Škodovka odmítla a vyžadovala spoluúčast, cena opravy je cca 10 000 Kč. Doporučuju vám zkontrolovat si svoje kryty motoru, jestli se vám náhodou neděje něco podobného. Pro kontext – auto je nová Octavia FL, najeto cca 20 000 km, koupená letos v lednu. Nejsem si vědom, že bych na něco najel – může to být od čehokoliv.
    1 bod
  2. SU2020 V podstate souhlasim,ale nemyslim si,ze zhavice pomahaly lepe spalovat pri regeneraci,kdyz ucelem obohacene davky je dostat ji do katu a spusteni regenerace. Spis asi pomuzou udrzet vyssi teplotu pri regeneraci v mrazu stejne jako egr. Kdyz mi odesel zhavic,tak samozrejme kontrolka po studenem startu a kod chyby primo na konkretni valec. Pri teplych startech po vymazani chyby se uz chyba nezapsala,ani pri regeneraci,zase az studeny start. Jezdit s vadnym zhavicem je risk,ze odejde vyrazne drazsi rele zhaveni. Proc nevim,ale je to informace od servisaka skodovky,ze maji tyhle zkusenosti.
    1 bod
  3. Kdyby nekdo mel sedrenou paku a chtel ji mit hezkou aliexpress 190 kc s postou vypada to hezky 100% neni ale za ty penize to nikdo nepozna
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...