Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. MichalJ

    MichalJ

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      433


  2. Plecháč Tony

    Plecháč Tony

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      243


  3. unknownoem

    unknownoem

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      1


  4. Chrudimák

    Chrudimák

    Uživatel


    • Body

      -1

    • Počet příspěvků

      195


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 2.10.2011 ve všech sekcích

  1. Mě se to stalo též , ten silikonový čep se zlomil. Neváhal jsem, slepil jsem kousky dohromady sekundovým lepidlem, pružinu co tam je (zbytečně silná) jsem vyměnil za pružinu z průpisky. Zatím bezproblému funguje, klepu na dřevo. ;-) . Pevné nervy
    1 bod
  2. Jasný, všimnul jsem si obrázku už tady nahoře. Když jsem to rozebral, tak jsem se ani nedivil, že to prdlo, protože ta pružinka co tam vytlačuje ten plastovej čep, kterej zapadne zevnitř do toho kolečka aby to šlo otevřít je opravdu dost tuhá. Asi proto, aby to šlo hodně utáhnout, než to začne přeskakovat, ale pak nevim, proč ten čep není z kovu...Zase šetřili na blbým místě... No dal jsem to známýmu a prej mi to zkusí vyfrézovat z hliníku, tak uvidíme
    1 bod
  3. No a jaké úpravy bude mít samotný motor? Pokud jen změníš příslušenství (svody, kabrurátory), žádný velký výsledek to mít nebude. Karburátory DellOrto jsou problém - není k nim nic k sehnání. A ty určitě budeš potřebovat jiné difuzory, emulzní trubice, trysky, vzdušníky. Představa, že namontuji karburátory a budou složené a seřízené jak motor potřebuje (já jen šroubky upravím bohatost na volnoběh), není realistická. Kde pak chceš potřebné díly shánět? Začátek a konec je ale úprava motoru jako takového - i v amatérských rallye jezdí dobrá a výkonná auta.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...