Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. M.i.r.a.s._

    M.i.r.a.s._

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      945


  2. Spajky007

    Spajky007

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      377


  3. Vlasta

    Vlasta

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      4 703


  4. mike_k

    mike_k

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      2 132


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 18.12.2012 ve všech sekcích

  1. Zatim bych to videl na sluzebaky + par nejvetsich nedockavych nadsencu. Prece jen uplne novy model na uplne nove platforme s uplne novymi motory. To chce tak alespon 3 roky betatestingu. Pak to mozna vyladi. Mozna. Ale jako sluzebak super.
    1 bod
  2. FII/R před faceliftem měl denní svícení řešeno potkávacími světly.
    1 bod
  3. nenapravia, pretoze to kridlo sa uz vyraba... Video Combi:
    1 bod
  4. No pokud není prasklá hlava jako že nee,tak dát nové ventily a normálně sedla zabrousit a bude to jezdit dalších 100tis. Na vyměnu hlavy je vždycky času dost,to jsme jenom tak zhyčkany a vše hned měníme za nové.I prasklá hlava se dá zavařit,zbrousit,Ventily jdou zabrousit u usadit.Jenom se to musí umět a hlavně chtít to udělat ono vyměnit hlavu za novou umí kde kdo.A ještě k tomuhle případu podtáčení se nelíbí žádnému motoru zvláště malooběmovému.Nevím kdo to koho učí ale jezdit 1.2 na 2 tis otáček je blbost,to skousne tak tak benzín. dvoulitr.Pokud vím tak ke každemu autu je nějaky ten manuál a určo tam nepíšou,že se u 1.2HTP řadí ve 2tis.otáček.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...