Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 3.9.2013 ve všech sekcích

  1. v podstatě nechápu, proč se tu řeší jak vypínat Climatronic nebo nastavovat ručně, už z principu automatické klimatizace není žádoucí se jí vrtat do práce, nastavím teplotu, max vypnu/zapnu kompresor, hotovo. Pokud to někdo chce nastavovat ručně a vypínat, tak si ho nepořizujte a ušetříte peníze:-/
    2 body
  2. Si děláš kozy nee??! dlažba počká
    1 bod
  3. BTW: jsem rad za klimatronic a park. seznory.
    1 bod
  4. Combi2002: dej normálně návod do Instalačních manuálů, tady sem nějaký základní info a pár fotek a hlavně odkaz a tam to podrobně popiš.
    1 bod
  5. Obyčejná žárovka má daleko větší příkon, než ledky a proto ten "malý" proud ji nerozžhaví, aby svítila, ale ledkám stačí úplné minimum a budou mírně světelkovat. S tím, že když ti jde proud do ledek, tak ti na 100% šel celou dobu před tím i do obyčejné žárovky, jen prostě nestačil na to aby se vlákno viditelně rozžhavilo.
    1 bod
  6. Nemůžeš napsat tvrdej.......musíš napsat příjemně sportovní né? Tak by to napsal novinář píšící pro škodu.
    1 bod
  7. Pristi rok na jare.
    1 bod
  8. Pani, snad necakate, ze reklama bude objektivna. Reklama nikdy objektivnu pravdu nereprezentuje, a Hyundai v tejto kampani neklame, takze problem neexistuje V krajoch zapadnych prebiehaju aj hustejsie porovnavacie kampane. Nokia vs Apple alebo Samsung vs Apple budis prikladom.
    1 bod
  9. No je na tom zajímavé, že se dokážou sejít dva totálně protichůdné názory. Za sebe můžu říct, že za posledních 450 000km měly naše auta tyto závady (Octavia - tyčky řízení, váha vzduchu, termostat; Fabia - brzdový spínač; Roomster - kosmetika na liště masky). V rámci cca desítky služebních aut, které jsem užíval buď já nebo dané oddělení zatím žádné z auto nemělo fatální závadu. Ale to už jsme odbočili hodně daleko. Mně přijde krok Hyundaie jako dost trapný. Solidní značka se zabývá sebou a nemá potřebu se vymezovat.
    1 bod
  10. Proti tomu nic nemám,ale mělo by to být v každém případě za stejných podmínek = stejná,či obdobná výbava a motorizace. Pak ať zákaznící porovnávají,jinak je to zavádějící. Asi jim Rapid pěkně leží v žaludku.
    1 bod
  11. no tak já mám najeto 110000 km a koupil jsem jinej motor a ten svůj si opravím protože když vidím jak to funguje v servisech.Auto hodně zlobilo a když jsem motor rozebral tak jediné co jsem našel viz foto
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...