Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. HlouchyJR

    HlouchyJR

    Uživatel


    • Body

      13

    • Počet příspěvků

      269


  2. MartinMatula1998

    MartinMatula1998

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      14


  3. LukášCBR

    LukášCBR

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      3 378


  4. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      15 134


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 17.11.2023 ve všech sekcích

  1. Origo schránka je naprosto nepoužitelná. Zbytečně vyhozené peníze. Já jsem to vyřešil následovně. Koupil jsem 2 plastové kufříky made in China, na které jsem zespodu přilepil suchý zip, aby držely na místě a necestovaly. Kufry jdou kdykoliv vyjmout a znovu přichytit ke koberci, ale není to potřeba, protože po posunutí sedadla dozadu, jde kufřík otevřít. Po vložení manuálu, zelené karty, formuláře o záznamu dopravní nehody a vesty je tam ještě min 50% volného prostoru. Při normální poloze sedadla není prakticky vidět. Cena třetinová (2x kufřík za 726,-Kč včetně dopravy), užitnost o 100% lepší, nehledě k tomu, že s kufříkem lze kdykoliv odejít.
    2 body
  2. @Vojta.MM Rámeček vyškubnout a podmazat, dělal jsem to také a je klid, vše hotovo do 10 minut.
    1 bod
  3. No já nevím, já to ještě nezaslechl. Faktem je, že do smyku nejezdím, a asi ani tak, že by mě jedno kolo šlo skoro do vzduchu 😉
    1 bod
  4. Mě vrže rámeček virtual kokpitu, začalo to v létě ve vedrech v Itálii. Teď ale, jak se ochladilo to přestalo. Tedy ráno. Odpoledne jak je tepleji si trošku zavrže. Sedačka naštěstí nic. Máme v rodině Scaly rv. 2020,2022,2023 to ta má a sedačky jsou bez problémů. Pouze u té rv.2020 byla dvakrát menena anténa nouzového volání.
    1 bod
  5. Používají se jako držáky teplotních štítů výfuku. Lehni pod auto a uvidíš který steft z kastle nema svoji matku
    1 bod
  6. Tak slíbené foto zadních brzd - Zimmerman kotouče i destičky - roční provoz: Bohužel podle ceny už se nedá dnes vůbec orientovat o kvalitě to nic neříká. Minulý rok jsem musel vyhodit zvlněné ATE přední kotouče včetně destiček, které stále nekřesťanské prachy. Špatným provozem jsem je určitě nezničil. Textary fungují do dnes.
    1 bod
  7. Taky jsem přemýšlel o využití NZU, ale bylo potřeba udělat projekt, zaplatit firmu atd. Ve finále by to bylo dražší, než si WallBox pořídit mimo NZU. Nakonec jsem si ho nainstaloval sám. Zatím je napojen na jednu fázi - mám plug-in O iV. Po půlroční zkušenosti musím říct, že to rozhodně význam má. Je to pohodlnější s možností řízení a sledování odběru při nabíjení. Navíc mám možnost nabíjet ze sítě nebo FVE. WallBox je instalován na venkovním stání. Do budoucna, třeba až bude plnohodnotný elektromobil, nabíječku můžu připojit na tři fáze...
    1 bod
  8. ti urobím fotku s 3,60 L v zime....realne 5 v lete a 5,5 - 6 v zime (podľa toho ako mrzne).....softwér pre palubné počítače vyrábajú bulhari, programujú Gruzínci v spolupráci s Kazachstancami !!! .... veď ja ti tiež urobím fotku že v priemere 3,8....ale na pumpe 5 až 5,50 tankujem...može si tam ten bulharský patch pípať blikať aj 3,0 písať.....tankuješ 5, v zime 6.....nie ???
    -3 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...