Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Rawac

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Také si trošku přispěji - s problémem a úspěšným vyřešením (O3, 4x4, 2.0 TDI). V rámci servisu (rozvody+pumpa, haldex...) jsem nechal preventivně vyměnit silentbloky u motoru. Přitom se zjistilo, že jeden z nich byl prdlý a motor byl krapet pootočený, posunutý, skloněný... Tak se daly všechny 3 nové; až potud vše ok. Do té doby to bylo na dálnici přiměřeně tiché, nicméně od této výměny se v rozmezí od cca 2000 do 2500 otáček při zařazených rychlostech 4, 5, 6 začalo z prostoru pod zadními sedadly ozývat velmi, ale velmi nepříjemné hučení/dunění, ale žádné vibrace (nejhorší to bylo při zátahu). Takže pohodové cestování na dálnici bylo možné do max 120 nebo naopak 160+ (na 6ku) nebo mít vytočenější 5ku, točit 3000 a jet těch +- 130-140. Ani jedna z těch variant nebyla optimální a déle snesitelná. Tak jsem si o tom něco nastudoval a dohodl jsem se na kontrole zadní hardyspojky a její výměně (přední hardy jsem zatím nechal původní - přeci jen oproti zadní je lépe chráněná proti bordelu/soli atd., i když samozřejmě také stárne/degraduje). Takže proběhla výměna, stará "hardyna" šla ven a dala se nová. Ta stará byla solidně popraskaná, tvrdá, silně zaneřáděná/orezlá a vůbec se nehýbala. Po výměně jsem to projel a to TICHO... Stará hardyna dala 200 000km a 10 let. Osobně hádám, že ten jak byl motor při prasklém silentbloku lehce "vychýlený", tak si postupně naučil hardynu na novou "nesprávnou" pozici, a proto se po návratu motoru do původní/správné pozice začaly ozývat ty pazvuky (hučení, dunění...). Důvody, proč se co jak stalo, jsou jen mé domněnky a odhady, do aut nedělám, jsem spíš řidič a mám něco najeto 😊 Každopádně mě výměna zadní hardyspojky zbavila akustického utrpení (a samozřejmě jsem měl i obavu, že by dlouhodobější neřešení problému mohlo nakopnout i něco jiného - kardan, diferák...). Snad to někomu pomůže 😉
  2. Rawac odpověděl na PTiCA's téma v Admin sekce
    Pravda, v mobilní opeře to "natvrdo" nastavit nejde...... ale přes Tapatalk to jede normálně...
  3. Rawac odpověděl na PTiCA's téma v Admin sekce
    Jen expiroval certík http(s), hoďte si to do výjimek a jede se dál...
  4. Rawac odpověděl na Bildasek09's téma v Motor 2.0 TDI CR
    Pravda, u nafty je interval výměny paliváku 90 tis. km, ale to bych nechal možná na "západě" Když vezmu v potaz kvalitu naší nafty, tak když si dáš s olejem na 30 tis. km i nový palivák, tak tím nic nezkazíš. Záleží taky na tom, kde tankuješ; pokud bereš dobrou naftu, tak si to prodluž třeba na 60...
  5. Normální verze to neumí (alespoň u O III), umí to jen beta verze, podívej se sem na můj příspěvek. Screen z bety ke "kufru v elektrice", btw. TAP = jeden stisk a kufr jede; TOUCH = kufr se hýbe, jen když se tlačítko drží, jinak se zastaví (vyzkoušeno na dvou O III, vím, Sup to není :-))... Jinak anglicky hledej spojení "power trunk".
  6. Hezká krabička, já si loni pořídil tenhle na Alze (český krám proto, abych jim to v případě neúplné funkčnosti mohl do 14ti dnů vrátit ) Akorát že obrázek je jen ilustrační, krabička je bílá, asi věděli, že Carista je taky Asi si oškrábu písmenka a vyleptnu tam Carista, aby se má závist snížila Edit z 21. 1. 2018: Ještě jsem dohrál výpis z ELM327 Identifier ;-)
  7. Další úprava, sice to není Škoda, ale pořád koncern VW, takže: Na VW Passat B8 (110 kW, TDI) 7/2015 za pomoci Carista 3.7 beta-7 + Lucky Patcheru (verze 6.9.5) + návodu z první strany úspěšně nastaveno: - deaktivace Start / Stop metodou A - cornering - aktivace předních mlhovek při zařazení zpátečky (DSG) - sklápění zrcátek při dlouhém podržení tlačítka uzamčení na DO, ne hned po uzamčení vozidla - denní svícení aktivní pouze pokud je spínač světel na AUTO (v pozici 0 nic nesvítí)
  8. Já jsem vypnutí ostřiků vyřešil přes Caristu, viz Akorát jsem si to pak zase nedávno zapnul, protože: Cesta z Krkonoš na Prahu, tma, na D11 hrozně sněžilo, nebylo skoro na krok vidět a světla začaly svítit tak nějak divně... Tak jsem plánovaně zastavil pro naftu na čerpačce a nad plán jsem si prohlédl přední světla - boční okraje čisté, ale střední část byla pod zmrzlým sněhem, který byl od dolního až po horní okraj svěla, světelný paprsek šel víc do stran a míň před auto --- musel jsem to škrabkou shodit. Po téhle zkušenosti jsem to zase zapnul a uvidím, až se mi světla zase "začnou namrazovat", jestli to ostřik dokáže z těch světel shodit. Je pravda, že jak dost chumelilo, tak se jelo dost pomalu... Možná tomu ani ten ostřik nepomůže, ale vyzkouším to. Možná to je tím, že xenon + LED oproti halogenům moc netopí ; a společně se sešla pomalá jízda + nějaký zvláštní druh počasí a "nalepilo" se to na světla...
  9. Na O3 RS (135 kW, TDI) 5/2016 za pomoci Carista 3.7 beta-7 + Lucky Patcheru (verze 6.9.5) + návodu z první strany úspěšně nastaveno: - deaktivace Start / Stop metodou A - el. zavírání kufru přes DO / tlačítkem od řidiče metodou TAP (stisk, netřeba tlačítko držet jako při TOUCH) - ukazatel počtu litrů k dotankování Víc kamarád nechtěl, tak jsem se v tom ani dál nehrabal ;-)
  10. Rawac odpověděl na Clint's téma v Hospoda
    To mi připomíná scénku z Černé zmije (Black Adder): Baldrick: Já fandím Stín-ovi, to je chlap, je napůl cesty k tomu, aby z něj byl nový Robin Hood. Edmund Černá zmije: Proč jen napůl cesty? Baldrick: No, on bohatým bere, ale ještě se nedostal k tomu, aby chudým dával.
  11. Rawac odpověděl na ziza23's téma v Ostatní
    S4 asi určitě ne, když ještě není S3 FL. S3 je hezké auto a dávat mu tak brzo nástupce by bylo zbytečné... Takže za mě: buď dílčí úpravy anebo FL...
  12. Rawac odpověděl na Pawouk's téma v Motor 2.0 TDI CR
    Tak jsem konečně dosáhl "kombinované tabulkové spotřeby" Trasa Krkonoše - Praha, docela sněžilo a všichni se táhli krokem
  13. Pravda, drátky jsou o zvyku, už s nima jezdím cca 10 let. Nicméně se mi zdá, že ty v O III jsou takové víc rušivé, než mám dlouhodobé zkušenosti s Ford Focus II (2005, sklo stále původní a hřeje) či Ford Fiesta (2012) /oba jezdím i teď/. Občas mi přijde, že v O III jsou drátky: a/ tlustší než ve fordech anebo b/ blíže u sebe (hustěji "naskládané") *** (je to zkrátka takové jiné ) *** Subjektivně mi přijde, že se světlo "rozbíjí" o trošku lépe v těch fordech, zejména ve tmě... Nicméně pokud bych teď měl opět volit, zda chci do O drátky nebo ne, šel bych opět do nich
  14. Rawac změnil svou profilovou fotografii
  15. Rawac odpověděl na czab's téma v Podvozek
    Měl jsem kdysi stejný problém u Peugeota 206 - bouchání a klepání od levého předního kola, které se projevovalo při jízdě na nerovném povrchu a odpovídalo to téhle části: "Při přejezdu nerovností to bouchá od levého předního kola. Jízda po "kostkách" znamená takový rachot, že to je jako kdyby bylo na nápravě úplně všechno volné a mlátilo o sebe. Hned jsem to přisuzoval stabilizační tyčce, ale po výměně se nic nezměnilo. Pak jsem přišel na zvláštní věc. Stačí když se při té jízdě po nerovnostech jen lehce dotknu brzdy a je po mlácení. Pustím brzdu a rachotí to." U mě to nakonec bylo tím, že se nějakým způsobem vytvořila vůle na levém předním brzdiči / třmenu (nějaké uchycení, teď už nevím přesně) a jak se "mohl hýbat více než obvykle", tak dělal ty rázy... Jak jsem lehce přibrzdil, tak veškeré rány zmizely a projevily se zase až po nějaké době... Podle mechanika to byl projev stáří a léčba by byla možná pouze výměnou dílu; nicméně tehdy to byl pouze nepříjemný zvukový projev, na nic jiného to vliv nemělo, auto mělo fungovalo jako další v rodině s nájezdem "2 nádrže nafty na rok", tak jsem to neřešil... Jestli to bude to samé, nevím, ale první část definice problému odpovídala tomu mému...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.