Přejít na obsah

imo17

Uživatel
  • Počet příspěvků

    41
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli imo17

  • Narozeniny 06/28/1984

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

1356 zobrazení profilu

Oznámení imo17

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Nad vyfukom aj mne uhnil dratek k senzoru. Najskor som ho tam naletoval, ale nemalo to dlhu zivotnost. Tie kable su tam strasne kratke a nie to este zobrat nejaky centimeter. Tak som zohnal komplet konektor aj s kablikmi. A odvtedy pokoj - klop,klop,klop ? Takze pajkovanie nevadi. Ale musi to byt dobre spravene.
  2. Zdravím páni. Riešim občasné trhnutie, resp. zaváhanie motora pri pridaní plynu. Motor CFFB. Bol by niekto ochotný pozrieť aké má hodnoty polohy plynového pedálu? Ja mám nestlačený plyn hodnoty: Poloha plynového pedálu : 15% Poloha plynového pedálu2: 15% Stlačený na ,,plný,, plyn : Poloha plynového pedálu : 82% Poloha plynového pedálu2: 83% Keď jemne stláčam plyn tak pri hodnote okolo 23% mi poloha plynového pedálu2 padne na 0%. Ďakujem vopred za Vašu ochotu a hodnoty.
  3. Akej zacky davali egr? Aky kod motora? Robilo sa zakladne nastavenie? Davalo sa robit v skodovke?
  4. Potom daj vedieť ako si dopadol a kde a za koľko si kupoval.
  5. Hmmmmm tak to sa mozem tesit. Kedze v diagnostike som nenasiel nikde koncovu polohu zadneho stieraca tak bude celkom zaujimave prist nato preco ten stierac zotre. Ci mu da povel samotna BCM, alebo je chyba v packe alebo motorceku.
  6. Pokrocil si niekam? Zacalo sa mi objavovat ten isty problem. Zapnem kluc do polohy 1 a zadby stierac spravy jedno zotretie. Po nastartovani a dlhej jazde uz stierac sam nikdy nezotrie. Nie vzdy, ale obcas zotrie iba pri zapnuti kluca do polohy 1. Dakujem za kazdu radu.
  7. Vypisuje to opacne preto, lebo pozeras zly kanal. Mam taky pocit, ze musis pozerat budenie a nie pozadovanu hodnotu egr. Tam to na nejaku tu desatinu musi sediet.
  8. Ahojte. Musím vymeniť EGR, nie preto, že by sa zasekával ale mám poškodenú hriadeľ ovládania prepínacej klapky pre chladič spalín a veľké množstvo spalín uniká stade von. Mám motor CFFB a EGR pôvodné a aj soft. (asi CF). Idem meniť za origo DQ. Je bezpodmienečne nutné aktualizovať RJ motora po výmene EGR, alebo stačí prispôsobenie? Má s tým niekto osobnú skúsenosť? Ďakujem
  9. Nestretli ste sa náhodou s takou vecou po výmene osvetlenia nôh za lampičky 5G0947409 sa im akosi nechce regulovať jas svietenia? Robí mi to nasledovné harakiri: Odomknem auto, lampičky sa rozsvietia na 100% jasu. Dám klúč do polohy 1 a lampičky by mali pohasnúť na nastavenú hodnotu (u mňa 30%), ale ostanú svietit na 100%. Svietia 100% cca 10sec. potom skokom pohasnú na tých 30%. prípadne ešte bliknú na 100% a pohasnú na 30% a tam aj ostanú. Potom už fungujú tak ako majú. Po otvorení dverí sa plynulo rozsvietia na 100% a po zavretí zas pohasnú na tých 30% pekne plynulo. Nie skokovo. Netreba v BCM niečo nastaviť? Ďakujem za každú radu.
  10. Stále nemá nikto nové poznatky k tejto zaujímavej závade?
  11. Presne ten isty postreh. Ked sa jazdia casto kratke trasy na studenom motore tak to vobec nesedi. Ja som si pridal 10% a PP ukazuje presne.
  12. Stale nikto nevyriesil tuto vyzvu?
  13. Presne tak. V maxi-dote sa nastavit ci sa maju nastavovat spolu alebo samostatne.
  14. Tak i ja sa hlasim do klubu ,, nefunkcnej rolety kufra,, :-( By ma len zaujimalo ktory pan Ing. Navrhoval ten mechanizmus navijania. Ja nemam pruzinu prasknutu ale bola vo vnutry domotana cez seba a kusnuta o obal. Keby robim vo vyrobe tych roliet tak mam pre nich celkom super zlepsovak. :-) a uz by sa toto zdeformovanie pruziny nemalo udiat.
  15. Vyriesil uz niekto z Vas tuto zahadu?
×
×
  • Vytvořit nový...