-
Počet příspěvků
20 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
1019 zobrazení profilu
Oznámení F1DLA
-
Zdravím všechny potřebujuji poradit. Mám najeto 225000 km (CRMB s chipem na 135 kW) a při výměně kol jsem si všiml, že mi prosakuje olej u té plastové těsnící příruby u olejové vany ze strany rozvodů. Rozvody se dělaly při 165000 kvůli zaseknutému vodnímu čerpadlu. Chladící kapalina je tam od té doby G13 BASF, stále bez šlemu v nádržce. Olej to nežere, nedolívám mezi výměnou vůbec. Za cca rok/15000 km to klesne z maxima k minimu. Moje otázka je, jestli to řešit a tím pádem rovnou udělat i rozvody s čerpadlem a kapalinou G12 evo, nebo ještě chvíli jezdit a rozvody udělat později? Nenafotil jsem to bohužel, přikládám ilustrační foto z internetu. Díky
-
Mělo by to být v Lights: Bulb Checks o Bulb check: licence plate lights (step 1 of 2) --> hodnota DISABLED o Bulb check: licence plate lights (step 2 of 2) --> hodnota DISABLED
-
Moje Belgická Style taky nemá :D viz PR z Erwinu 9U0 Bez kontroly opotřebení brzdového obložení jak píše @rodolfo
-
Pro jaký model? Pro Octavii III to carista pravděpodobně umí jen jako součást skandinávského DRL (tzn. ještě s rozsvícením zadních světel a osvětlení SPZ a interiéru).
-
Taky mi to dělalo, páč jsem omylem zapl Caristu s daty (internet), přeinstaloval jsem to a odpojil data a je to opět funkční.
-
Mám stejný problém na OIII MR2016. Vyřešil to už někdo? Dále, zkoušel někdo ztlumění LED pásku u blinkru? Mě levá strana funguje, ale pravá strana mi ale nefunguje - tam LED pásek svítí pořád. Nevím jestli je to chyba moje nebo aplikace.
-
Ne, já myslel, že ty jsi s nimi v kontaktu. Já nemám ani betatest.
-
A kdy bude vůbec nová verze?
-
No já to zkoušel na MR2016 a levá strana funguje tak, že vždy když svítí blinkr, tak zhasne/pohasne LED pásek a naopak. Pohasnutí lze regulovat viz dimming value. Pravá strana mi ale nefunguje - tam LED pásek svítí pořád. Nevím jestli je to chyba moje nebo aplikace. Jde o položky v Lights: Daytime Running Lights (DRL): Gradual daytime running lights wink (left) (step 1 of 2) ENABLED / DISABLED Gradual daytime running lights wink (left) (step 2 of 2) ENABLED / DISABLED Gradual daytime running lights wink dimming value (left) 0.0 Gradual daytime running lights wink (right) (step 1 of 2) ENABLED / DISABLED Gradual daytime running lights wink (right) (step 2 of 2) ENABLED / DISABLED Gradual daytime running lights wink dimming value (right) 0.0
-
Ahoj, potřeboval bych poradit jak na deaktivaci KESSY. Mám MR2016 kde to standardně nejde, ale jak jsem byl v autorizáku, kde mi nahráli nový SW pro kessy řj (0803). Nicméně postup zamknutí dálkovým ovladačem a pak do 5s snímačem na klice nefunguje. Co se mi ale podařilo je deaktivovat KESSY dvakrát zamknutím přes snímač na klice, pak vůz nešel odemknout - jen dálkou. Problémem je že se mi to nedaří zopakovat. Je možné, že neudělali parametrizaci řj? Nebo dělám někde chybu.
-
Tak nakonec jsem zjistil, že kapalina zdegradovala a zhnědla, takže odpojovat ovládání vodní pumpy by bylo stejně časovaná bomba. Na základě toho jsem nakonec teda nechal vyměnit komplet vše: original řemeny a kladky (04L198119A + 04L260849C), čerpadlo (04L121011N) a kapalinu (5E0121013). Doufám, že to už bude fungovat.
-
Díky Jardo, vyzkouším a uvidím. Pak to pojedu projet a zahřát a dám zde zpětnou vazbu.
-
Dobře, tak já to vyzkouším, za to nic nedám. Pokud by si byl tak hodný jarinoo3 a poslal mi video budu rád. Kryt motoru je uchyceny šrouby nebo jen nacvaknutý, což se mí zdá dle fotky a dílenské příručky? Odpojit se má tedy ten hnědý konektor? Akutátor N489? Jako mám čerstvě po STK, tak by mě chyba v ŘJ zatím tolik netrápila, hlavně aby se to neopakovalo a motor se chladil.