Také nechápu, proč stále existuje tolik lidí, kteří odmítají používat ruční brzdu. Když např. za někoho řídím půjčené auto, dojedu do cíle, tak je často majitel auta překvapen, že zabrzdím ruční brzdou... Já ji používám ve Scale vždy. V moderním autě jsem nikdy neměl problém se zamrznutím ruční brzdy (proč by byla v lanovodu voda?), přmrznutí destiček také není problém, zato jsem se již setkal s tím, že byla zatuhnutá od nepoužívání. Scala 1,6 TDI nemá dvouhmotu, proto také tak duní v nízkých otáčkách, ale zkoušet rozjíždět auto ve svahu na 3. rychlostní stupeň fakt nebudu, navic se autorovi motor točí po zpátku, proto také bylo doporučováno řadit zpátečku, pokud by se auto rozjíždělo dozadu.
Jinak návod pro Scalu to uvádí zcela jasně:
Činnosti při parkování vozu provádějte v uvedeném
pořadí.
› Zastavte vůz a držte sešlápnutý brzdový pedál.
› Zajistěte vůz parkovací brzdou.
› U vozu s automatickou převodovkou nastavte voli-
cí páku do polohy P.
› Vypněte motor.
› U vozu s manuální převodovkou zařaďte 1. rychlost-
ní stupeň nebo zpětný chod.
› Uvolněte brzdový pedál.