Přejít na obsah

Sudetak

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1461
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    3

Návštěvy profilu

6816 zobrazení profilu

Oznámení Sudetak

  1. Myslím, že to tu Suri již zmiňoval, škodovka prostě dává z hlediska materiálu do brzd totální hnůj. Toť celá záhada.
  2. My jsme již opravovali polámanou kabeláž ve dveřích řidiče, takže kabeláž v husím krku pátých dveří je skutečně ke zvážení pro kontrolu.
  3. Zkušenosti zde: Pofaceliftová verze ? Myslíš faceliftová, pofaceliftová verze je Octavia IV 🙂
  4. Asi by se šiklo to TPI 🙂
  5. Za těch skoro šest let co PropeThy tento příspěvek psal možná už pochopil, že musí prostě podřadit 🙂
  6. Všechny octavie na CNG si tím projdou, dřív nebo později. Naštěstí je to problém relativně "levný" a lehce řešitelný (ale dokážu si představit život i bez toho 🙂). Přístup k sondě je naštěstí dobrý.
  7. Tak mám prostě smůlu buď na kvalitu sondy nebo motoru.
  8. Mám takové pouze moje podezření, že celý ten problém s lambdou mají auta jezdící častěji na benzin. U mě se problém s odcházející lambdou za katem projevil vždy, když jsem auto provozoval déle na benzin. Bavil jsem se s taxikářem co měl několik octavií na CNG a ten tento problém vůbec neznal. Logicky z důvodu ekonomiky na benzin vůbec nejezdil. Ale je to jen moje podezření, auto podle mě není na jízdu na benzin prostě stavěné, a proto lambda častěji odchází než u běžné benzinové 1.4.
  9. Nic sem neřešil, na autě nebylo nic znát. Při dalším tankování opět 100%. Výše uvedená chyba P2196 je buď sporadická anebo již signalizuje skutečný problém s lambdou. Nejezdil si náhodou v poslední době častěji i na benzin ?
  10. Mě to kvalitu 90% ukázalo bez chyb v diagnostice.
  11. Na silnicích jezdím svižně, žádný economy run, nechci být brzdou provozu, za ty haléře úspor to prostě nestojí.
  12. Nechci Vám brát iluze s těma nádržema. Já si je pro jistotu před koncem pětileté záruky sám zkontroloval " I KDYŽ TO MÁ POVINNĚ UDĚLAT SERVIS PŘI 4 LETÉ PROHLÍDCE " a zjistil sem začínající korozi. Takže do servisu s TPI od škodovky, že se mají v tomto případě promptně vyměnit. Nebýt toho TPI, které jsem zde někde našel, bych asi nepochodil, ale takhle to museli uznat. Takže výměna nádrží po pěti letech. Odhaduji v autorizovaném servisu min. 50 tis. Kč, na přesnou částku jsem se raději neptal.
  13. Nikdo jim v Česku nešlape na paty, snaží se vyždímat ze zákazníků co se dá. Jezdím nakupovat do Německa, kde beru za 30 Kč, v Praze kolem 35Kč. Zbavovat se auta nechystám, CNG je sice dražší aktuálně než benzin, ale jellikož jezdím za 4,5kg/100km tak neprodělávám.
  14. https://www.lkq.cz/Product/VAG-2Q0971813/1005016188
×
×
  • Vytvořit nový...