-
Objem nádrže
Dobrá, shrnutí: I když to není úplně běžné, je to možné. Takže si protentokrát nebudu stěžovat. Ale jestli příště natankuje 60 litrů, tak už to fakt nevydržím
-
Objem nádrže
No tak "Hladové oko" ještě nesvítilo. To se rozsvěcuje když zbývá v nádrži benzín na 50 km. Při spotřebě 6 l/100km to odpovídá objemu zhruba 3 l. Naše nádrž by musela mít (včetně přívodu) objem skoro 54 l...
-
Objem nádrže
Zdravím, zkoušel jsem hledat ve fóru, ale žádné informace jsem nenašel. Totiž... Moje "drahá" manželka načerpala do Fabie Combi 50,84 l (naturalu 95). Načetl jsem že nádrž má 45 l (podle návodu). Takže se chci zeptat, jak velkou má reálně nádrž Fabie a kolik se vám povedlo nejvíc natankovat? Jen poznámka, můj osobní rekord je 45,83 a to už jsem jel na výpary...
-
Immo -bypass
Přerušení kabelů se dělalo dříve. Na Fanoušovi jsem měl alarm s imobilizérem Crimstopper, který přerušoval startér. Tam opravdu byly kablíky. Od dob počítačů, které plně řídí chod motoru je to zbytečné a příliš snadno obejitelné. Na plošňáku je opravdu ta méně zajímavá strana. Chybí nějaká "inteligence". Cena mi připadá trošku vysoká. Pokud si správně pamatuji z jiného tématu, pak nový klíč který by se doprogramoval k jednotce je levnější... Určitě někdo ví i cenu...
-
Nova Fabia Ice 1.2
Nejvíc záleží jak dlouho máš auto odstavené. Pokud je to "pár" dní, tak to může dělat nějaký spotřebič typu rádio nebo nějaká chybka. Ostatní problémy s odběrem bys měl naměřit. Pokud je to tak že PO-PA jezdíš do práce (2 km zase není tak málo na dobití jednoho startování a 12 hodin stání) a o víkendu děláš jednu delší cestu, pak je renonc někde jinde. Mimo klidového proudu zkus ještě měřit napětí baterie.
-
Klimatizace - problem?
Čidlem to být může, ale na termostat bych nezapomínal... Je možné že sleduješ reálný pohyb teploty na motoru (nebo vychytávku pro zvýšení pozornosti řidiče ).
-
Klimatizace - nefunkční, problémy
Nevím co máš za klimču a jak přesně zněla hláška (pro co). Já měl tohle na manuální klimče u servomotoru míchací klapky. Hláška znamená že motorek nefachá... Blbě se k tomu leze (sundavá se celá palubka) a motorek je drahý... Nechci strašit ale POKUD je to tahle závada, pak to vypadá tak na 5 kapříků a dva dny bez auta.
-
Vzduchový filtr a svíčky
Omlouvám se za příspěvek mimo téma, ale tohle <viz ci(n)tát> mi trošku překvapilo . Bylo tu hodně zkušeností s chipováním, ale nezaznamenal jsem žádnou vyloženě negativní. Spíše naopak...
-
Zástěrky
To s těma kapsičkama to je fóóóór . Až budete někdy mýt auto, tak zvedněte hauptnu a vystříkejte také díry, které jsou v rozích u předního skla. A kdyby vám ten bordel vyběhl za podběhy, tak se nedivte. Je tam na to taková kapsička . Ale je pravda že zvláště po zimě se vyplatí tam zespodu sáhnout a bordýlek vyndat...
-
nízký posez
Nechci být mimo téma, ale jak vidíte z různě nastavených/vysokých sedaček dozadu? Měřím 190 a mám problém s combi, sedačky jsou pevné. Vidím hůř protože horní okraj zadního okna mi začíná zmenšovat výhled. Podotýkám že je to v porovnání s bočním zrcátkem přes které vidím skvěle... Z krátké Fabie vidím dobře, sedačky které jsem zkusil jsou taky pevné.
-
Chiptuning 1.2 47kw
Proč není maximální výkon hned z výroby? No protože tuning je obchod a obchod jsou peníze. Vždycky se vyplatí nechat si rezervu a jsem přesvědčen že kromě Ferrari (a pár dalších) to dělají všichni. A když už jsme u tématu tří válců - znám spoustu vozidel co mají jen jeden válec a rozhodně nemůžu říct že by to byly všechno chcípliny a nedochůdčata... A ke spotřebě taky (rádoby chytrá ) poznámka. Když 50 lidí řekne "mám načipováno" a spotřeba je menší, tak jim budu věřit. A pro jistotu to brzo otestuji na valstní "řídící jednotku" .
-
Silentbloky
Několikrát se tu uváděla výměna "bez geoemtrie". Proč bez? Možná jsem pedant, ale já bych předek bez geometrie asi nenechal...
-
Vůle v řízení
Kupodivu, mám to samé. Silnice rovná, směr nikoliv - i když jen o málo. Počkám měsíc než prohodím kola na zimu. Jsem si skoro jist že to bude vyvážením. Proto také vždy s přehozením nechám i vyvážit. Kdyby to náááhodou nepomohlo, tak budu hledat servis kde umí udělat geometrii (né že jen mají přístroje - umí!).
-
klapání
Nevím co všechno jsi kontroloval, ale docela pěkně klape plastový kryt motoru, když není rozumně utažený. Právě zahřátí motoru ho může o trochu víc uvolnit a zvuk ja pak dobře slyšitelný na volnoběh.
-
Spotřeba různých motorů ve Fabii I
Teda esli můžu přidat (k těm mnoha moudrům ) 1,4MPi, 50kW Normální spotřeba je zhruba 7 Lehká noha já 6,2 a moje žena (potvora) o půl litru méně (Ale jezdí zvolna, žádné rychlé rozjezdy ) Dálnice, běžný provoz bez klimči, je tak 7,8 Dálnice - průměr na téměř 2000 km, navíc jsem honil silnější auta, na střeše rakvičku (většina bez klimči) - no a průměr 8,4 Klimča sice něco přidá, ale není to tak moc.