Přejít na obsah

centris610

Uživatel
  • Počet příspěvků

    149
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

2212 zobrazení profilu

Oznámení centris610

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. hele nevím na co jezdil ten předemnou, ale ja z 90% tankoval na shell a lil jsem tam i VIF, kupoval jsem to když to mělo 68k najeto a ta závada se projevila po 2 letech při 120k ...
  2. ja to měl tak, že auto začalo cukat ale brutálně, vibrace do sedačky jako by byla masážní, no nedalo se s tím jet a po chvíli to spadlo stejně do nouzáku ... byly to vadný vstřiky a poškozená hřídel čerpadla, kovové piliny ... po repasi vstřiků, kdy se neměnila ta eletronická část, a opravě čerpadla, to jakoby lehce cuká taky, ale pozná to jen ten kdo má cit v noze a při ustálené jízdě, když tomu šlapete na pedál, není nic poznat ...
  3. tak oprava už hotová ... trvalo to asi 6-8 týdnů, nevím nějak jsem to ani nepočítal ... každopádně byli v háji vstřiky, byli v nich špony, tak se museli sundat rozvody a vyndat čerpadlo, které mělo hodně slušně prodřenou hřídel ... maník nemohl sehnat díly k těm vstřikům tak proto to trvalo tak dlouho .. jinak cenově: repase vstřiků + čerpadla 23.500 bez dph ... když se to už dávalo zpět najednou začala téci pumpa takže se měnili i rozvody, pumpa zaroven + mikrořemen + přepady, těsnění vstřiků, palivový filtr+ to podávací čerpadlo v nádrži + práce mechoše 18hod (za cca 26.000,-) .. celkem ta sranda nákych 55k .... jo a od té doby se spotřeba snížila na 3,9-4,0L dlouhodobá (najel jsem zatím cca 1000km) ... předtím byla dlouhodobá 5,6L .. v příloze ta vydřená hřídel .. (auto jsem kupoval mělo najeto 68k, v době opravy to mělo najeto 120k, ja jezdil jen na shell, kdo s tím předtím nevím kam, ale je vidno že to ty materiály ve škodě hovno vydží) ... říkal kolega, co má strýce v olfinu že co se VW nepovede při vývoji, tak to posouvají do škodovky, že jedině si připlatit a příště koupit VW .. nevim no, chvili si to ponechám a pak asi přejdu jinam, i když teda nevím kam .. bratranek měl Jumpy od novoty a v 60k pumpa, a po zaruce další náky opravy tak uz se toho zbavil a že prý už jen operák .. hlavne ty auta stojí ranec a vydrží to jen 100k km ...
  4. mam taky 1.6 tdi 85kW rv 2017 ted najeto 127k, jezdily se převážně delší trasy tedy já tím najel asi 60k od koupě od leasingovky, olej interval jsem si dal 15k .. začalo mě nějak hodně něco syčet u zadního kola (vím řešeno v jiném vláknu) ale zároveň se stalo, že dojedu už na rezervu, pže servisak nechtěl mít moc nafty v nádrži až bude zkoumat, zastavím, vypnu motor, pak zapnu rozjedu se a cukání jak prase, jak kdyby bylo zavzdušněné, dojel jsem na nejbližší pumpu natankuju 10l (tankuju z 95% na shell) ale to nepomohlo, sice výkon to moc není znát že by ztrácelo, jak se dupne na plyn tak se to i rozjede a pak ani necuká, ale v nižších otáčkach ano, na diag chyba P100700 odchylka točivého momentu, válec 4, mez překročena, přerušovaný/nesouvislý ... vyměnilo se čerpadlo v nádrži, auto odvzdušnilo přes diag a zdálo se to ok, i když pri rozjezdu trochu cukalo, ale jak jsem to nechal jet na pohodu při nižších otáčkach cukání až vibrování auta jak bych si sedl na vibrační křeslo masážní, a zas tahle chyba skočila, tudíž vstřiky ven a na testování, navíc i rachotění dost jak traktor ... jinak můj kámoš co jezdí jen dálnice měl tu předchozí verzi 81kW a po 3 letech a 150k vstřiky v háji, ale on měl jiné projevy, žádné cukání ale ztrácení výkonu, říkal že na dálnici se pak i bál předjíždět (imho prošlo mu to ještě na záruku v autorizáku v Barthu a jinak to vyšlo na 80k) ... servisák co znám tak dělal tyhle motory pro armádu, ona armadni nafta nema biosložku ale ani aditiva a v tom je pry problém, ze tyhle vstriky na 1.6 jsou nejak vic citlive a taky dražší než třeba na 2.0, delal pro ne nekolik desitek aut s timto motorem a delali to dle skoda instrukci menilo se komplet paliv soustava a tam to vyslo na 120k .. tak jsem zvedavej s čím přijdou ...
  5. našel jsem ted i ty platy na škoda dílech https://www.skoda-dily.cz/katalog/octavia-3/nahradni-dily/karoserie/interier-vozu/stredovy-tunel/ofukovace-vydechy-topeni-730.html krytky výhřevu https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/5e08632299b9-krytka-leva-skoda-38304.html https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/5e08632309b9-krytka-prava-skoda-38303.html a ten plast pro ten usb hajzl https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/5e0857346a9b9-krytka-skoda-38685.html
  6. mam FL a taky tam ty zásuvky usb vzadu za loketkou nemám, ale prý se dá koupit z Ali jen ten právě usp panýlek a pak ve škodovce si objednat jiný ten plast do kterého se to vloží aby člověk nemuslel bastlit .. https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/5q0035726l-usb-konektor-skoda-38307.html na Ali: https://www.aliexpress.com/item/4001276969099.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.252c180eF988Ok&algo_pvid=fb6e4581-14ec-4a2d-8e55-8f12fc7766f3&algo_exp_id=fb6e4581-14ec-4a2d-8e55-8f12fc7766f3-0 a zapojí se to na zapalovač, prý je kablík tak upravený jakože rozdvojka ... a nebo se to asi da cele objednat primo u čínana, jsem ted našel https://www.aliexpress.com/item/1005001773627509.html?spm=a2g0o.detail.0.0.4154446fQQ0zIE&gps-id=pcDetailBottomMoreThisSeller&scm=1007.13339.169870.0&scm_id=1007.13339.169870.0&scm-url=1007.13339.169870.0&pvid=b29ebf4a-6cd6-413a-ba72-112df447c270&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreThisSeller,scm-url:1007.13339.169870.0,pvid:b29ebf4a-6cd6-413a-ba72-112df447c270,tpp_buckets:668%230%23131923%2328_668%230%23131923%2328_668%23888%233325%2312_668%23888%233325%2312_668%232846%238116%232002_668%235811%2327189%2389_668%232717%237565%23733_668%231000022185%231000066058%230_668%233468%2315615%23689_668%232846%238116%232002_668%235811%2327189%2389_668%232717%237565%23733_668%233164%239976%23150_668%233468%2315615%23689
  7. dafro: 3 roky stary, 70tis km ... imho vcera jsem dily objednal a ted me je dovezlo glsko ...
  8. no tak ja koupil O3 FL v prosinci ale kvuli kovidu jsme začali s ní jezdit až v lednu, říkám si že je zkrátím interval servisu na těch 15k tak volám do 2 autorizáků co mám poblíž (má představa serviska s výměnou oleje do 5k) no ale v obou že k tomu je ještě potřeba vyměnit brzkovku no a v obou to vyšlo obdobně cca 7700,- takže na to kašlu, vyměním si to sám a pojedu tam až na těch 30k km... ještě jsem si zavolal do autorizáku na díly kolik by mě vyšly kdybych nechtěl čekat na eshop, což je taky mazec: olej filtr 400,-, prachový 1031,- vzduch 816,- (na škoda-díly to vychází 240,-; 440,- ; 370,- a poštovný 100,-) takže to je taky jasný (ta serviska byla bez těhle filtrů (prach vzduch), koukal jsem na prach a nějaký bordel tam je tak ho vyměním) ... :)
  9. řekl bych že to vyjde na víc, ten olej 5 L stojí cca 1000,- origo filtr 240,- (v autorizaku mozna i za víc), takze tak do 1500 prostě ... taky to tak budu dělat, po 15tis sám, po 30 autorizák ... pze jsem si volal do 2 autorizáků a chtějí za výměnu oleje, filtru + ještě mě chtěli dělat výměnu brzdovky a sami řekli že to je tak na 3 hod práce max a chtějí 7700,-
  10. tvl koukam ze aby clovek mel na to vysokou skolu aby si mohl propojit telefon s radiem ... :)))))
  11. jo je to možný ... napr. zde https://skoda-sklad.cz/index.php?id_product=566&controller=product ale budíky tam mají drahé, dají se sehnat za 15-21tis ...
  12. trochu update ví tedy někdo jak to je s TZ zda dodělat jde nebo už nejde u O3 po FL, které nemají přípravu ... ? některá auta ted nová co prý nemají přípravu, nemají už ani v techničáku kolonku na to a dodělat ani nejde, nevím zda se to teda týká octavky ...
  13. na blitky pomůže jedine Vanish ... nemusi se ani sundavat čalounění ... prostě to tím potřít několikrát jakoby vyprat ručně a ono to ty pachy zničí ... takto jsem si s tim poradil sam, ani to nedaval nikam čistit ... idealni dat pod sedačku takovou ochrannou podložku už několikrat mě zachránila sedadla, jen se to z toho vylilo a to se pak vypralo ... :)
  14. ja přišel na to, že ty dveře u spolujezdce musí být mechanický problém s tím čudlem, protože když ostatní čudly vyskakují tak tam je takový mezipohyb jakoby, proste poskočí předtím než vyskočí úplně ale u těchto dveří se to něděje, když už vyskočí tak rovnou, žádný to mezicuknutí tam není ... to s tou dálkou ale nesouvisí zřejmě ... to bude asi komfortka v pytli a do takhle staryho auta to řešit nebudu ...
  15. Cartmanko nebo někdo jinej, jsou konektory airbagu sedaček FII stejné jako u FI? nikdo jak koukám do vlákna toto neuvedl ...
×
×
  • Vytvořit nový...