Nevím jak OII, ale Fabie I 1.9TDIměla mezi motorem (převodovkou) a předni nápravou takový člen (takova osmička), který měl v sobě dva silenblocky.
Taky mi při zrychlování vždycky něco kleplo, později bylo cítit, že se nejdřiv pohnul motor a až potom se dalo do pohybu auto. Při zkoumani jsem zjistil, že i na volnoběh, když se velmi prudce zmačknul pedál tak bylo v otevřene kapotě vidět jak se motor pohne - prostě se v hornich silenblocích pootočil směrem dopředu. Zespod pak bylo vidět, že právě onen díl mezi motorem a nápravou je přičinou klepání.
V tomto díle byly vybité oba silenbloky natolik, že při přidání plynu se pohnul celý motor a vtlačil onen díl do nápravy kde o napravu klepnul. Když jsem v servise vysvětloval, že příčina je onen díl, tak tvrdili že je to blbost, že ten je nesmrtelny. Po vyměně onoho dílu klepání zmizelo a rozjezdy nebo prudke přidání plynu najdnou měly plynulý průběh bez škubnutí motorem.