Přejít na obsah

MontyFR

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení MontyFR

Bažant

Bažant (2/14)

  • One Year In
  • Collaborator Vzácný
  • Dedicated Vzácný
  • One Month Later
  • Week One Done

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahoj lidi. Vlastním Toledo 2019 čili z konce výroby tohoto modelu. Spousta dílů na Rapida pasuje na Toledo a naopak. Samozřejmě tam taky mám ty molitany. Jsou často vlhké i když po vyčištění toho prostoru od bahna a bordelu se to vysychání zlepšilo. Ale i tak bych je nejraději vypral ven. Kdysi jsem měl F1 a vím jak to v těch místech hnilo, když se to nečistilo. A dát do těchto míst nasákavý molitan musel vymyslet opravdu dement. Dají se někde sehnat ty plastové náhrady na Rapida/Toledo? Nebo už jedině zkoušet vrakáče?
  2. Zdarec neví někdo jak vypnout ostřikovače světel přes Car Scanner? Mám pro verzi. Díky
  3. Já mám ale rok 2019 FR Line a funguje to normálně. Jak jsem psal žádné výrazné poklesy napětí během jízdy nesleduji. Pořád 14,4-14,9
  4. Já nepsal nic o procentech chytrolíni. Já jsem psal jaké napětí jde do baterky. A od té doby co jsem připojil čidlo zpět, nabíjecí napětí nekleslo pod 14,4V po celou dobu všech jízd!! Většinou se to stále pohybuje 14,5-14,9V. Odpojení čidla nevyřešilo nic, spíše to bylo ještě horší a to je pro mě směrodatné.
  5. Jo jasně klame to je pěkná hovadina, když po celou jízdu sleduju napětí v reálném čase, tak asi vím kolik to dobíjí ne?
  6. Ahoj. Tak toto by mě taky zajímalo. Dal jsem do zpáteček Ledky a haže mi to právě tuto chybu, prasklé žárovky. Neobjeví se to sice pokaždé co couvám, jen občas, ale i tak mě to sere Přišel jsi na to už nějak? Díky
  7. Měl jsem odpojené nějakou dobu čidlo a nabíjecí napětí horší než s čidlem. S odpojeným čidlem to dobíjelo zhruba 13,5 až 14.3V max, podle toho jak se tomu zachtělo. Teď se zapojeným čidlem ujeto 40km a nabíjelo stále v rozmezí 14,4-14,7V. Tak nevím hoši, u novějších aut už to bude asi s tou rekuperací trošku jinak. Mám Seat Toledo 2019. Mám původní EFB baterii starou zhruba 5 let tak uvidíme kolik ještě vydrží. Už nic odpojovat nehodlám. Byla to chyba, ale tehdá jsem ještě neměl měřák, který mám teď stále připojený na baterii. Měřím touto vychytávkou za pár korun. Doporučuji: https://www.aliexpress.com/item/1005005057800182.html
  8. Ahoj kde se tahle sada dá sehnat za přijatelnou cenu? Zkoušel jsem červené pružiny, ale funguje to jen při vyšších teplotách a navíc mi to mírně odtahuje dveře kufru což nechci. Nechci taky riskovat zničení nebo natáhnutí pantů, proto hledám bezpečnější variantu. Díky
  9. Ahoj všem. Tak reším stejný vopruz na mém Toledu FR 2019. Snažil jsem se 2 dny nakódovat zavíraní všech oken přes DO a pořád jsem se divil proč mě poslouchá jen okno řidiče Než jsem narazil na tuhle diskuzi. Ani ve snu mě nenapadl, že by výrobce právě takto důležitou funkci na novějších autech ojebal. Kolik asi tak mohli ušetřit při výrobě? Hlavně, že tam je plno dalších krávovin a otravných blbostí, které nepotřebuji a hned jsem to odkódoval. Ten co tohle vymyslel, musel být totální dement. Takovou důležitou věc jako je zavírání oken. Dyť to uměla už moje stará Fabinka z roku 2004. Jelikož to je španělský brácha Rapida bude v něm i stejná technika. Uvažuji o předělání, ale vyžadovalo by to nějaký detailní popis postupu, včetně dílů atd. Za to bych byl moc vděčný. Nebo pokud se mohu nějak spojit s @tom01?? Díky moc
×
×
  • Vytvořit nový...