- Scala kódování
-
TDI 66 kW nestartuje
Ahoj, můj problém je taky při startu, kdy se občas nerozsvítilo žhavení, ale včera i dnes mi auto při dojezdu na křižovatku chcíplo a pak nešlo natočit (kontrolka nesvítila). Muže relé 109 způsobit i to chcípnutí? Díky.
-
Nabourali mi auto
Jen bych dodal, že aby se s tím kancelář pojistitelů zabývala, tak to musí být řešeno policií. Včera jsem na školení řidičů vyjímečně nespal.
-
Turbodmychadlo
V nadpisu máš olej a pravděpodobně máš na mysli ventil N75. Popiš více problém nebo nejlépe k někomu na diagnostiku, který auto změří za JÍZDY, NE STOJÍCÍ! Hodnoty se dají nalogovat - uložit, zejména kanály tlaku turba, regulace atd. a pak dostaneš radu.
-
kotouče 288mm vs.280mm
Jinak Radime máš dobré uvažování a myslím si, že to za zkoušku určitě stojí!!! Já si myslím, že to fungovat bude. Ten rozdíl v síle kotouče a odvodu tepla bude asi hlavní.
-
kotouče 288mm vs.280mm
A jak dlouho bude? Spousta lidí tady udělalo všecko možné, aby kroucení zabránila a nepomohlo to. Ale držím palce. Já dal 288mm a mám už 13000km klid a brzdí to jak šlak v porovnání s 280mm. Předtím max 3000km a volant mi lámal ruce. Vyměněny tlumiče, silentloky z TT, ložiska, repas zadních brzd včetně lanovodů a nepomohlo a to nejsem prase na brzdy.
- Slnko
-
1.2 HTP 40KW
Já mám takové tušení, že to naší Fabii také čeká. Co se mi nelíbí, že pod 2tis. ot. se ozývá takové chrčení. Já se těmto otáčkám vyhýbám, ale otec ten se pěkně kochá a povídá a jaksi zapomíná řadit. Jezdím s autem málo a nezdá se mi, že by na 40kw jelo špatně. 0-100kh/h 16,5s, 60-100 na čtverku za 12,5. Samozřejmě oproti TDI hroznej lenoch:-). Po městě spotřeba 8l, mimo se dá lehce dostat pod 6l. Chrčí to nekomu pod ty 2tis. taky? Mám celkem strach ty tlaky nechat změřit.
-
2.0 FSI (110 kW)
Nezlob se na mě, ale raději zůstaň u toho SDI... Takoví magoři by vůbec neměli dostat papíry. A 200Km/h s benzínem? 15l a více.
-
1.6 TDI CR (77KW)
Tak ve firmě už s tím nikdo nechce jezdit. Všem se to zdá líné. Na dálnici se tomu do kopců vůbec nechce a dávat ve 140 za 4 mi přijde na diesel trochu blbé. OI mi to na dálnici do kopce natřela jak nic. DPF už se taky ozval, spotřeba se při 140 tempomat pohybuje okolo 6,2.
-
1.6 TDI CR (77KW)
No tak jsem ho taky vyzkoušel a nic jiného než zklamání. Je sice super tichý, ale totální mrtvola. Stará 66kW by tomu napráskala s přehledem. Po přesednutí do své stařičké 81kW jsem 2x chtěl řadit 6-ku. Na dvojku při lechtání plynu cukal, rádce řazení chtěl do kopce 5-ku už v 65km/h! Než toto, tak raději 1,6 benzín. Jezdí to za 6,5l. Všichni ve firmě vzpomínají na PD..., snad jen ten hluk je o 2 třídy jinde.
-
Jaký motor vybrat - HTP, TSI, 1.4 16V nebo TDI?
No hlavně HTP chce lepšího vodiče. Pod 2000 akorát strašně chrčí a nejede a musí se kvaltovat jak o život. Kažopádně to není vůbec omluva, ale velký neduh těchto motorů.
-
Zvýšení výkonu motoru 2.0 FSI 110kW
U turbomotorů je to jasné, zvyšuje se tlak turba, adekvátně se přidá palivo (zjednodušeně). Je tam z výroby rezerva, protože auto musí jezdit od -50 do +50 stupňů, s prasatama za volantem. U atmosféry, kde se nasaje daný objem vzuchu a do něj patří přesné množství paliva, tomu zkrátka nevěřím. Že by tuneři byly nad vývojové týmy motorářů v automobilkách?
-
Co mě dále čeká ? aneb nemoci 55kW
Zítra s vysokou pravděpodobností upadne kolo! Koule ovšem neříká které. Promiň, ale pokazit se může cokoliv a kdykoliv. Zejména stahovačky oken, spínací skříňka, praská zadní okno, mikrospínače zámků, rez okolo víčka nádrže.....
-
Zvýšení výkonu motoru 2.0 FSI 110kW
Po umytí jede auto taky lépe : . Takže moc nevěř tomu, že se dá atmosféra rozumně čipovat. Za ty prachy bych měl taky ten pocit... Tak co, bude 200PS? Bez turba? Urážení by Ti šlo....
Rada81
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva