Přejít na obsah

mjanulik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    18
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení mjanulik

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Dobrý den,

     

    četl jsem váš příspěvek ohledně problému s EGR a mam stejný problém. 

    Vyměnil jsem EGR , zkoušel jsme základní nastavení. ukazuje to hodnoty ve vag na volnoběh kolem 300 a stejně po 50 km se mi znovu ukáže závada P0402 .

    Dokázal jste to opravit, případně jak? 

    Děkuji za radu.

  2. zdravím,taky mi nejde ventilátor na 1 stupen,ostatní 2,3,4 jedou,bude se taky jednat o vadný odpor? Předpokládám,že ano,díky
  3. mám to stejný a nevíš šlo ti zapnout rádio jen klíčkem? Mě navíc nejde zapnout rádio klíčkem,musím ho zapnout ručně,jinak ty závady všechny stejný + to zapínáná rádia,toto je výpis z VAG Addresa 19: CAN Gateway Labely: SVO\1K0-907-530.lbl Objednací číslo řídící jednoky: 1K0 907 530 E HW: 1K0 907 951 Systém a/nebo verze: Gateway H09 0110 Kódování: 7D3F0B40071302 Číslo dílny: WSC 73430 790 00000 VCID: 295DF997F969 3 závad nalezeno. 00381 - datovy BUS panelu pristroju 004 - zadny signal / komunikace - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00100100 Priorita závad: 1 Frekvence závad: 4 Počítadlo resetů: 32 01305 - datovy BUS displej 004 - zadny signal / komunikace - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00100100 Priorita závad: 1 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 32 Kilometry: 150839 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Čas: 00:00:04 01304 - radioprijimac 004 - zadny signal / komunikace - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00100100 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 32 Kilometry: 150839 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Čas: 00:00:06 na pojistky se ještě kouknu
  4. známemu to dělal zoxidovaný konektro na hlavním světlometu,nevím co už to psalo za chybz,ale určitě na VAG nebo něco podobného
  5. mjanulik

    EGR ventil

    zdravím,řeším problém na Fabii 1,4 55kW a to,že svíti kontrolka motoru.Pa načtení vagem se zobrazí tohle : 1 Fault Found: 16786 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - prutok prilis velky P0402 - 35-00 - - Při testu akčních členů ventil krásně cvaká,zakládní nastavení vždy proběhlo,ale po smazání se vždy kontrolka rozsvítí znovu cca do 10 km.Auto má najeto dle autor.servisu škoda 116 000 km, EGR ventil byl již někdy měněn,ale neznámo kdy.Auto bylo dovezeno z německa,ale na vozíku.Na autě byla provedena výměna rozvodů.Takže nevím zda,kontrolka mohla svítíit i před výměnou rozvodů a byla jen smáznuta.Eventuálně zda to může být špatně nastavenými rozvody.Výměna byla provedena na značky fixou,pravděpodobně bez přípravku,ale to nevím jistě.Motor nevykazuje žadné problémy,startuje krásně,chod je pravidelný.Dá se nějak zkontrolovat EGR ventil za jízdy logováním a dá se nějak zkontrolovat i nastavení rozvodů u tohoto motoru jako u 1,9 Tdi PD? Díky za odpovědi
  6. takže na konec to byl špatný kontakt na spínači varovných světel,po očištění a přihnutí kontaktů vše funkční
  7. zdravím,na feldě 1,3 r.v.1995 přestaly fungovat blinkry,ale vystražné jsou funkční,ještě jsem si všiml,že pokud lehce zmačknu tlačítko vystražných a současně přepnu páčku blinkrů, tak na pravou stranu to funguje,na levou rychle,ale funguje.Pojistky jsou ok.Setkali jste s tím už někdo bude to to páčkou,relátkem,eventuálně něčím jiným?Díky
  8. nejspíš ne,pokud odpojím komplet jednotku,tak to jde krásně vysunout a zasunout ručně a pokud připojím jednotku,ale bez motoru tak na zmačknutí tlačítka jednotka cvaká úplně stejně,relé sepne,ale v zápětí vypne
  9. zdravím,na fabii 1,4 55 kw r.v.2003 přestalo fungovat stahování oken u řidiče,někdy se dá stáhnout dolů,ale nahoru už nejde,jen v jednotce vždy cvaká relé,takže na zmakčnutí tlačítka reaguje na obě polohy tlačítka,ve Vag v měřených hod. reagují talčítka na obě polohy a obě tlačítka,takže tlačítka jsou ok,pro jistotu jsem tlačítka rozdělal,ale byly jako nové,takže mě už jen napadá vadná řídící jednotka oken uřidiče..........díky všem za odpověď
  10. takže na konec závada vyřešena,v zámku dveří kufru jsou dva spínače,jeden spíná osvětlení a druhý dává vědět autu,že jsou dveře otevřené nebo zavřené ( kontrolka na přístrojovce ) a byl vadný spínač osvětlení,tak jsem osvětlení zapojil na ten druhý funkční spínač,nechtělo se mi kupovat kvůli tomu nový zámek a nyní je vše plně funkční a kufr svítí tak jak má
  11. zdravím,mám problém s osvětlením kufru a to takový,že žárovky svítí velmi slabě,téměř vůbec,pokud změřím napětí na kontaktech jak za diodou tak i před bez žárovek tak naměřím cca 12 voltů,ale jakmile tam dám žárovku,tak napětí klesne na cca 2-3 volty a žárovka potom téměř nesvítí.Spínač zámku reaguje ok,žárovky spíná a vypíná,kontrola zámku provedena i přes VAG,nevíte někdo co s tím? Pojistky ok,jedná se o OII r.v. 2005,1.9tdi 77kw,typ motoru BJB,díky za odpovědí.
  12. pokud rádio má ovládání CD měniče,tak to bude fungovat,je to vlastně náhražka za CD měníč,přesně tohle mám,ale u rádia swing v O2
  13. zdarec,takže jsem začal zjišťovat co by stála oprava,takže komplet setrvák+spojka od 11000kč - do 25000kč (škoda servis,na cenu práce jsem zde už ani raději neptal ),jinak cená práce cca 2500kč a den práce,ale údajně by to mohl být jen vadný přítlačák,samozřejmě už je to v hodnější vyměnit komplet vzhledem k tomu,že to odchází dost často,dokonce i při malém počtu km,takže pokud se to nebude zhorošovat,tak počkám na teplo a pak uvidíme
  14. už jsem taky vyčetl kde co,tak to snad ještě nějakou dobu vydrží,výměna je docela slušný balík,cca 10000+ 2500 práce,uvidím co v létě,jen by mě zajímalo zda to mám nechat nebo to řešit,jsem totiž puntičkář a vše musím mít na autě na 200%,díky
×
×
  • Vytvořit nový...