Přejít na obsah

Hil1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    24
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1126 zobrazení profilu

Oznámení Hil1

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Přeji dobrý den, vlastním rapida r.v. 2015, ale již model 2016 , V tomto mám asi obyč. Swing rádio, viz. foto, bez BT, je nějaká reálná šance u tohoto rádia nějakým způsobem dodělat navigaci a handsfree , mám multifinkční volant, kde jsou i nefunkční tlačítka na ovládání telefonu, vůz má i maxidot.
  2. Ahoj všem, v úterý si dovezu rapida r.v. 2015,1,2 81 kw. najeto 52 tis. Nejsem veliký znalec aut a tak se ptám odborníků, co vše tvz. pro jistotu vyměnit, či nechat zkontrolovat, aby bylo vše v pořádku. Děkuj. Petr
  3. Hil1

    brzdový pedál

    mám trochu problém, zatím si s ním nikdo nevěděl rady a tak se obracím na kolegy. vlastním O I 1.9 TDI 1999 najeto 200 tis. při sešlápnutí spojky mi do pravé nohy, kterou mám u plynového pedálu kopne brzdový pedál, vše funguje jak má, nekdo netuší souvislost a možnou přičinu, při jízdě to dělá dojem jako kdyby brzdový pedál reagoval na spojkový při sešlápnutí spojky se trochu zasune a po uvolnění spojky se vrátí zpět a výsledný efekt. děkuji Popsal bych to jako když má někdo nevhodné boty a při přidání plynu mu překáží brzda na kterou narazí.
  4. tak klima odzkoušeno, vetráky a kompresor natvrdo zapojené od baterie fungují, jednotka větrání nebo jak se to jmenuje pod baterií také funkční vyzkoušeno na jiné oct. klima tedy po zapojení na baterii funguje ale nejde mi proud do kompresoru nevíte kdy by mohl být problém děkuji
  5. po naplně ok climatronic nebliká, ale vím, že těch těchto témat je tu hodně, ale nikde jsem nenašel odpověď na svůj problém. Klimatizace naplněna a natlakovaná asi před 14 - ti dny tlak drží žádný únik, kompresor spíná , trubky jsou studené, jedno velké ale existuje - netočí se žádný z větráků, po napojení napřímo fungují oba dva, pojistky v pořádku prosím někoho o radu, ještě jednou podotýkám, že jsem všechy odkazy prohledal - O1 r.v 1999 1.9 TDI, klima při rychlé jízdě chladí, méně ale přeci, diagnostika nehlásí žádnou závadu. děkuji.Hil1
  6. vím, že těch těchto témat je tu hodně, ale nikde jsem nenašel odpověď na svůj problém. Klimatizace naplněna a natlakovaná asi před 14 - ti dny tlak drží žádný únik, kompresor spíná , trubky jsou studené, jedno velké ale existuje - netočí se žádný z větráků, po napojení napřímo fungují oba dva, pojistky v pořádku prosím někoho o radu, ještě jednou podotýkám, že jsem všechy odkazy prohledal - O1 r.v 1999 1.9 TDI, klima při rychlé jízdě chladí, méně ale přeci, diagnostika nehlásí žádnou závadu. děkuji.Hil1
  7. klucím pardon nerad vám to tu zasviním, ale jsou tu zde odborníci, když zapnu na kilmatroniku auto musí se roztočit větráky na sahaře, klima jsem naplnil, chaldí mám ale všechny trubky studené a větráky se netočí je to normální nebo je někde problém děkuji, 1,9TDI 81 kw, r.v. 99 dík.
  8. nové hydroštely, doladění předvstřiku a opětovné nastavení rozvodů a vše ok, pak to dej specialistům aby to po nic druhý dodělal, nemohu najít téma zda to tu je , nedrží mi čas na tachometru po nastavení za několik dní uplně někde jinde, nová baterie tak tedy nevímn dík
  9. původní značku nevím, ta nová již drží včetně nové volnobežky je to nějaká kanadská výroba v názvu jsou tři písmena nevzpomenu si, stejná značka je i rozvodů,osobně se domnívám, že to bude jak mi napsal Juke Box, špatně udělaný rozvod a klepe ventil o válec, takže děj se vůle boží, nebo už nevím Juke mi nabídl pomoc ,ale jsem z jižních čech on z východu a tak nevím jestli bych k němu dojel, možná to risknu, co zbyde to klapání je na druhé straně něz kladka a začalo to po výměně rozvodů a ostaního chceš autu udělat dobře pustíš 12 táců a je to horší než bylo sakra
  10. [tak včera jsem to reklamoval odešla 5 dní stará napínací kladka a volnoběžka altíku, šmejdy vše vyměněno dle mechaniku je klapání normální tak to aby se jeden p.....l
  11. ano tak mi vyměnili po dvou kilometrech novou napínací kladku u které se vymačkal šroub u tlumiče aby potom zjistili, že odešla také nová volnoběžka alternátoru která se zadřela, vše vyměněno cvakání na druhé straně motoru neutále pokračuje s tím, že mi po kontrole nastavení rozvodu řekli, že je to dobře nastaveno a že toto klepání je normální, takže jsem už hotovej a asi pěkný vůl, fakt už nevím co dál, vše mě stálo 12 litrů a ........ ach jo
  12. mám to samé také hned po výměně rozvodů co s tím
  13. tak dnešní anabáze mechanici vše udajně rozebrali a vše nastavuji jak by podle nich mělo být ,zatím se neozvali tak se asi trápí, jinak u týden nové napínací kladky vymačkaný šroub u tlumiče, no to se mi snad zdá, to cvakání vidí v tom, že je to od startéru, který a to je pravda potřebuje vyčistit při nastartování si zavrže ale že by pastorek kovově klapal kdy je to slyšet nad motorem a to jakoby nad hlavou no nevím škoda, že si vzhledem ke svým neznalostem nemohu myslet, že si ze mě dělají p----l asi by to špatně skončilo, takhle zatím musím držet h--u a krok uvidíme. EDIT: určitě dám vědět jak to vše skončí
  14. zítra jim vynadám a když to nepůjde přijedu kamkliv když se najde někdo kdo pomůže dík
×
×
  • Vytvořit nový...