Přejít na obsah

jaroslavii

Uživatel
  • Počet příspěvků

    39
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1125 zobrazení profilu

Oznámení jaroslavii

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Ted mam najeto 203tis.km 1.2tsi 63kw, Golf 6(4/2011). Nalil jsem do motoru 44K, abych vycistil lambda sondu a kat., prestala svitit kontrolka, jinak to tak nejak jede. Jen slysim obcas retez, zejmena pri startu.
  2. Jo, bambule, takovy vyrez. F varianta tam nic nema. Nic bližšího o tom nevím no.. Mam F koupeny, ale nevim, jestli to mohu vymenit za to D. Rok vyr.4/11
  3. Zdravím. Chci se zeptat na napínák řetězu v rozvodech VW Golf 6 1.2 tsi 63kw (4/11). Mám tam vyměněny rozvody (2013), dali tam napínák 03F109507D na konci napínáku je taková bambule, prý i tyhle napínáky měnili za 03F109507F, ten je bez tý bambule na konci a má tam otvor asi pro olej jako je u hlavy napínáku. Jak je to? Můžu tam dát to F misto D, když mám výrobu 4/11? Děkuji.
  4. Ano. Asi mas pravdu. Ted uz to moc neteklo, uvidim az budu na rampe, jestli to bude ok. Diky.
  5. Ja bych diesel nechtel ani nahodou. Spousty drahych veci zbytecne navic, treba filtr pevnych castic nebo drahy spojkovy setrvacnik. Zlatej motor tsi. Zavady-zapal.kabely+modul, druha lambda sonda, jinak ok.
  6. Četl jsem článek motoráře ze škodovky a on tvrdí, že turbo musí vydržet to co motor, jedná se o motory tsi. Těch 250tis.km by mělo v pohodě vydržet, když se s tím bude dobře zacházet, tak i víc.
  7. Zdravim vsechny. Chci se zeptat, kdyz vymenim retezovy rozvody, musi se to napojit na diagnostiku, aby se udelal nejaky reset nebo se to nemusi? Staci jen mit aretacni sadu a ta to drzi v puvodnim stavu..?
  8. Tak jsem opet sundal viko odlucovace, ponevadz byl zase olej okolo. Ocistil vsechno, nanesl lepidlo pro vyssi teploty, pridelal zpet, chvili jezdil a uz to tece zase. Nekde se stala chyba. Nevim co s tim. :-(
  9. mohli bychom vedet, co je to za pana nebo je to reklama? Taky bych tam zajel. Uz mam skoro 200tis.km na tsi 1.2
  10. Mam na 1.2 63kw TSI (VW Golf 6) najeto 190 000km, spokojenost, jen obcas neco zazlobi, treba ted musim resit svitici kontrolku motoru, druhou lambda sondu jsem menil pred pul rokem, tak mozna odesel katalyzator, nic jineho me nenapada.. Chyba na diagnostice byla 0420.. snizena ucinnost katalyzatoru..:-(
  11. Po nedávné výměně oleje se mi změnil proces nastartování auta. Možná i hraje roli venkovní teplota nebo olejový filtr.. Teď když nastartuji, mi vyskočí otáčky na 1200 na pár vteřin, v zimě byly v pohodě, kolem 800. Nerozumím tomu, proč se startovací proces bezdůvodně změnil. Motor přede (cvaká) jako předtím, ale je tam ještě slyšet jiný zvuk, jakoby kolísavý, jakoby motor haproval. Nerozumím tomu. Může to dělat olejový filtr který není originální? Je to Borsehung. Ale to už patří do jiné sekce. Pomohlo by vyměnit olejový filtr za originální VW? Motor 1.2 63kw, Golf 6.
  12. Ja jsem povolil jen ten drzak co ty hadice drzi a dal je pak na stranu. Mam to tam trochu jinak, ale je to podobny. Chce to si s tim pohrat, neni to slozite.
  13. Dost blbe se k tomu muze, chce to na jamu, hodne svetla a na zadni srouby jsem pouzil zrcatko. Blbe se to viko cisti a i ta cast na motoru po sundani vika. Mel jsem po ruce co slo, techn.benzin, spachtli a jine veci, ocistil jsem to jak to slo co nejvic. Jinak tmel nanaset 2mm a nechat 10min zatvrdnout, pak prilozit a decentne utahovat od stredu. Ja to poprve asi udelal jinak a ted to tece. Preji pohodovou praci.
  14. ja uz jen cekam az bude tepleji a pak na to pujdu. Koupil jsem tesnici tmel cerveny, snad to utesni odlucovac v pohode
  15. ono to tsi moc olej navic nezere, jen je blby, ze to steka vsude kolem a i na to cidlo co je pod tim odlucovacem. Taky mi to znovu tece, musim znovu to viko sundat a namazat tesnenim a uvidim jake to bude. stve me to, ale kvuli tomu vyhazuji z stk, coz chapu. Ja pockam taky do jara, pak to udelam u svagra na díře v garazi.
×
×
  • Vytvořit nový...