Přejít na obsah

Tycoon

Uživatel
  • Počet příspěvků

    152
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

2 804 zobrazení profilu

Oznámení Tycoon

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

10

Popularita

  1. Ručičku teploty chladicí kapaliny už od dob Fabie první generace nemá cenu sledovat. Ona totiž neukazuje teplotu, ale vymyšlenou hodnotu. Sleduj ukazatel teploty oleje.
  2. Tycoon

    START-STOP

    Na novém Seatu Leon a mírně jeté Škodě Yeti to nechávám odpojené už dva roky. Zapojím to jen týden před servisní prohlídkou, nebo STK.
  3. Elektrické ovládání oken je u jedničkové Fabie zdrojem nepříjemných závady - praskne plastový jezdec a je po zábavě. IMHO bych si určitě nechal ovládání kličkou.
  4. Startování za studena nebo za tepla? Jako první bych zkusil přidat do benzínu čisticí adivitum.
  5. Jako první bych vždy zkoušel dát čisticí aditivum do benzínu a pár týdnů počkat, zda se to nezlepší. Pak udělat diagnostiku, tím nemyslím jenom načítání chyb. Jinak už jste vyměnili vše kromě lambda sond, řidicí jednotky a vstřikovačů, takže kromě toho už zbývá jen celkové opotřebení motoru.
  6. Jakou chybu ukazuje diagnostika? Kontrolka motoru bliká před, nebo až po přepnutí na LPG? BTW U auta na LPG trvá dost dlouho, než čisticí adivitum začne působit, doporučuju zvýšit dávkování aditivaa počkat.
  7. Tycoon

    Kontrolka EPC

    Když svítí nějaká kontrolka, tak první věc je dát to na diagnostiku. Ten spínač brzdových světel se opotřebovává postupně. To není, že by z ničeho nic přestaly svítit brzdová světla. Z počátku brzdová světla občas svítí, občas ne. Z mé zkušenosti to závisí na teplotě, čím vyšší teplota, tím vyšší pravděpodobnost, že se kontakt ve spínači nesepne.
  8. Moje zkušenost. Měl jsem dvoulitrovou Fabii, která má vpředu standardně 288 mm kotouče. Co se týče brzdného účinku při prvním zabrždění, tak byl vždycky slabý. Aby to brzdilo, muselo se na to dupnout vší silou chlapa. Nedovedu si představit, že by nějaká 60 kg žena měla rychle zabrzdit. Problém Fabie IMHO není v základní mechanice brzd. Problém je nastavení systému brzd. Z mého úhlu pohledu má posilovač brzd velmi slabý účinek (což je problém na suchu) a naopak systém ABS je zbytečně hodně akční (což je problém na sněhu a ledu, kde to velmi prodlužuje brzdnou dráhu). Ano, diesely mají jinak řešený posilovač brzd, takže to může odlišné. Nedokážu posoudit, dieselovou Fabii jsem neřídil. BTW Čím větší přední kotouče, tím větší náchylnost ke kroucení. Taky jsem s tím měl problém. A zadní kotoučovky neustálý zdroj problémů, jak samotné třmeny, tak i kotouče, kterí zrezly rychleji, než člověk opotřebil 10 % destiček.
  9. Obecně je závazné to, co je uvedeno v TP, nebo v typovém listu koupených disků. Z dílenské příručky lze vyčíst následující: Disk 5J x 14 H2ET35 má mít pneumatiky 165/70 R14. Pro 1.4 16V 74 kW tato kombinace není povolena. Pneumatiky 185/60 R14 82H mají být nazuty na disk disk 6J x 14 H2ET38 nebo 6J x 14 H2ET43.
  10. Díky za nápovědu. Škoda Yeti r.v. 2016 Active s obyčejným palubním počítačem (bez Maxi Dotu a Infotanmentu): Vypnout zapalování, držet pravé tlačítko u budíků, zapnout zapalování, chvíli podržet a bez potvrzování se vynuluje výměna oleje. Když jsou navíc zapnutá výstražná světla, vynuluje se servisní prohlídka.
  11. Souhlas, určitě změřit kompresi. A že byla diagnostika dělána v autorizáku, to samo o sobě nic neříká. Já mám zkušenost, že nejlepší diagnostiku uměl LPG servis.
  12. Diagnostika bola robená v origo servise škoda, tak verím ,že vedia čo majú robiť.

    Nad repasom hlavy premýšlam, ale neviem či to nebudú vyhodené peniaze. Tie emisie,všetko je ok , len CO sa nepodarilo dostať pod 0,3. Skúšali sme aj ten benzín, ale pod 0,55 sme sa nedostali.(pri volnobehu je všetko OK aj hodnoty CO).Ideálne by bolo keby mal niekto rovnakú skúsenosť, ale zatiaľ som nenašiel žiadneho mechanika , čo by vedel poradiť

  13. mirec1: Byla provedena kompletní diagnostika včetně testu akčních členů a kontroly bloků naměřených hodnot? Není motor nebo hlava motoru opotřebená? Pokud to emisemi neprošlo jen těsně, co takhle zkusit natankovat kvalitní benzín s aditivy, případně benzín s přídavkem E85? Může to emise o něco snížit.
  14. Pokud vibruje celé auto, tak to asi nebude podvozek, ale něco na ose motor-spojka-převodovka-poloosa s klouby-náboj s kotoučem-kolo. Z toho popisu bych tipoval klouby nebo něco s motorem. Klouby se měnily vnější i vnitřní? Zapalují všechny válce? Pokud jeden válec nepálí, tak to vibruje do cca 2000 otáček (když je motor v zátěži) a naopak otáčkách nad 2000 nebo když je motor bez zátěže (volnoběh, brzdění motorem) vibrace cítit nejsou. Silentbloky motoru by to taky mohly být.
  15. Pokud je to 1.9 SDI, tak tam dávej specifikaci VW 505.00. Viskozitní třída 5W40 je asi ideální kompromis.
×
×
  • Vytvořit nový...