Přejít na obsah

marian.marcin

Uživatel
  • Počet příspěvků

    350
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli marian.marcin

  • Narozeniny 04/20/1976

Návštěvy profilu

3720 zobrazení profilu

Oznámení marian.marcin

  1. Nezávezne a čisto teoreticky k tomu kuchaniu DPF, katalizátor nie je nutné vyexovať!!! Skok z euro 5 na euro 4
  2. Jak zistím že odvetranie je v kopru????
  3. Dobré videjko originál pre ekoaktivistov v Bruseli,dobre že to nešiel čistiť do cesnaku v záhradke ale zasa na druhej strane obdivujem Tvoju odvahu sa do toho pustiť doma!!!
  4. Popravde neviem či sa to ako ND dá kúpiť.Skúsim doma pozrieť ale ani neviem kde to mám zapchaté.
  5. Mačka v mechu je to.Neprehrial si motor je to ich choroba a s tým asi spojené aj tieto problémy.Dakedy sme mali Favorita a mne sa ho podarilo prevariť a pod momentom nastali problémy s hlavou,tesnením ,nekonečné opravy dookola a už to nebolo ono.
  6. Pokiaľ je to umyté tak ako to vidno tak určite a keby ten test robil vo vriacej vode tak by to iste púšťalo viac bubliniek.Hliník je dobrý ale aj zrádny materiál...
  7. Máš pri tej smole aspoň urobené dekarbo ventilov.
  8. Pri 220 sa vičistilo Dpf ale inak je všetko origo ,nikto do toho nešprtal zatiaľ to funguje a to som rád.
  9. Áno šart -stop sa pri velkom nájazde určite postará o kondičku štartera ,moj ma na hrbe 280 tkm,možno (určite)by ho trebalo vymeniť.Do180 to kerovala nejaká ženská ktorá SS určite nikdy ne-offla
  10. Potvrdzuje sa mi teoria o steve nabitia baterky .Ak je na 100 starty ok akonahle klesne na 80 začnu sa objavovať aj ked je teplo (v lete).A relém to určite nebude,bolo zamenené.Po výmene baterky za novu na dlhý čas uplne zmizli,preto toto tvrdenie.
  11. Nie iba pri zábere ,brat to mal na scoute a v jeho prípade to robil pravý klb od prevodovky
×
×
  • Vytvořit nový...