Při 2,3 ti umrou predni gumy na venkovních hranách. Vlastní zkušenost. Po 30T jsou ty gumy na bocích sjete bez vzorku. Ta guma jal je vysoká, tak se v zatáčce hodně hrne a potřebuje ten tlak, aby se tolik nebortila.
Toto není pravda. O3 FL pribzaskrtle volbě adaptivní vedení v pruhu drzi střed pruhu vždy i bez tempomatu (aktualne ji ted 3 nedele jezdim jako nahradni vuz). Základní lane assist u O4 před FL toto neumí vůbec a měla by to zvládat až asistované jizda. Jak je to u O4 FL nevím.
Jestli jsi si jistej, že ti nehučí v klacku, a tak jak to popisuješ, by to i být mohlo, tak mě napadá, že by ti s tím asi pomohl spíš servis. Nezlob se, ale ten popis, to může být cokoliv.
Přesně jak jsi to napsal. 17ky kvůli komfortu a 18ky kvůli vzhledu 🙂 Jde o to, co ti víc vyhovuje. Pokud máš DCC asi 18ky pokud ne, tak já osobně bych do 18tek nešel.
Na 03 FL jsem ujel lehce Pres 70. Na O4 zatím max cca 50. Oboje 2,0tdi 110kW DSG. Ukazatel dojezdu je nastaven pro idioty. Za mě by bylo fakt lepší dojezd 0 znamená zdechne motor. Takhle má člověk zbytečnou rezervu.
Teda omlouvám se za OT, ale pocitově i fakticky je rozdíl mezi 85 a 110 hodně znatelnej. Jezdím 110kW DSG a měl jsem teď na 3 dny (pro mě cca 1000km) 85 kW DSG a na dálnici to je sakra znát + předjíždění třeba na Karlovarský nějakého kamionu je taky teda mnohem delší proces. Takže pokud jde o auto v příměstském provozu, pak to jakž takž jede podobně, ale dálnice a rychlostky a obecně dlouhé přesuny jsou se 110 jednoznačně někde jinde. Netvrdím že je 85 nejakej louda, ale znát je to fakt dost.
Mám rovněž po updatu. Mel jsem 1941 a mám 1985. Změny v usporadani Android Auto jsem si nevšiml žádné. Za mě to funguje porad stejně, tedy rychle a bez chyb.
Jedinou chybu kterou jsem v 1941 měl bylo celkem časté "nesynchronizovani" kontaktu mezi autem a Samsung Note 20 Ultra 5g. To se projeví tak, ze auto nezná jména k jiným než k oblíbeným kontaktům. Teď to zatim drzi, tak uvidíme. Nastesti vím, jak se s tím i za jízdy okamzite vypořádat.
Ještě mě napadá, zda máš spuštěné wifi v autě. Já to mám vypnuté právě proto, aby mi bezdrátové AA nefungovalo. Koukni se na to! Tam by mohl být ten problém.
A chybí vám úplně nebo je tam dirka ale ne přípojka? Protože u druhé varianty bude nejspíš jen zapadla ta pripojka. Je to jen kabel usbc se samici na konci a drzi tam dost málo. Kryt se sundá rukama jednoduše. Nejprve od sebe 2 dolni malé kryty za zrcatkem a pak ten velký vrchni kryt. Trocha přiměřené síly je nutná.