Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

neviete mi poradiť mám 3 dni uplne nové auto škoda octavia 2010 a mám dojem, že mi kolíšu otáčky. stojím na volnobehu otáčky štandartné a naraz sa zvýšia samé na 1000 otáčok za min. a držia sa na tej hodnote.

Editováno: , autor: tomi484
Vloženo

Pokud je motor studenej, tak se otáčky drží vejš-sytič. Záleží při jaký příežitosti to dělá- po jízdě, po nastartování atd. a jak dlouho sou zvíšený a jestli pak klesnou nebo ne. Nebo to dělá, když pustíš kimošku nebo tak. Je třeba se podívat a hodil si sem moc málo info.

Otáčky ti kolísaj nahoru a dolů nebo se zvíší a drží zvíšený???

Vloženo

Motor 1,6tdi cr. Toto som postrehol aj ja - otacky kolisu na volnobeh 900- 1000. Pri otackach 900 pri stati klesnu na 800. Ak su otacky 1000 tak je mensi vykon a vacsia spotreba a pri stati otacky neklesnu. Pri prvej reklamacii mi bolo povedane, ze je to sposobene PDF, ktory si zvysuje otacky pre spalovanie sadzy. Pri druhej reklamacii, v inom servise, ked mi zacal zhasinat aj motor pri vyradeni rychlosti mi skontrolovali naftu - tieto motory su dost citlive na kvalitu nafty a odporucili dojazdit a novu natankovat na shellke. To som urobil, zhasinanie motora prestalo a kontrolujem otacky zatial to vyzera lepsie...

  • o 3 roky později...
Vloženo

Až teď jsem našel Vaše postřehy s kolísáním otáček u tohoto motoru. Mám Roomstera 1,6tdi cr a stejný problém se zhasínáním při vyřazení třeba před křižovatkou. Při studeném motoru mi několikrát chcípnul, naftu jsem střídal na Shellu, Benzině, Ömv atd. Naftou to nebylo. V servisu mi přehráli sowtware motoru, nepohohlo. Minulý týden výměna filtru pevných částic a jeho chladiče. Zatím mi nezhasl , ale otáčky blbnou pořád. Při studeném motoru a vyřazení otáčky spadnou třeba i na 500 otáček a pak se zase vrátí. Už nevím co s tím , ale je ještě v záruce tak po dovolené asi opět servis :-(

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Hm, tak za prvé - necituj předchozí příspěvek, porušuješ pravidla fora, a za druhé - co má tvoje benzínová 1.4 společného s TDI CR??? Trochu soudnosti by neškodilo.

Vloženo (editace)

Nechápu proč by se neměl citovat příspěvek pak tu vzniká bordel kdo co komentuje a za druhé škrtící klapka je i v naftě. 

 

Ale klidně nebudu citovat. Jenom nevím proč?

Editováno: , autor: FikoCZ
Vloženo

Pravidla fora, bod č.5: " Při odpovídání na určitý příspěvek používejte správně CITACI (|ODPOVĚDĚT| nebo |VÍCENÁSOBNÝ CITÁT| - necitujte bezprostředně předešlý příspěvek. - Rovněž necitujte příspěvky spolu s vloženými obrázky."

A je snad logické, že když odpovídáš na přímo předcházející příspěvek, tak ho nebudeš citovat. Děláš to nepřehledným. A dodržuj členění podle motorizací, ty motory nejsou stejné, pak je v tom jen bordel a dotyčnému stejně nepomůžeš. Tady se řeší TDI CR, tak sem nepleť něco jiného.

Vloženo

... škrtící klapka je i v naftě.

 

V nafte je sice neco jako skrtici klapka, ale pouziva se naprosto jinak nez u benzinoveho motoru. U nafty bych problem s klapkou urcite neocekaval, u benzinu je tomu uplne jinak...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...