Přejít na obsah

Prohozené spínače dveří na maxidotu


JSsoft

Doporučené příspěvky

Může to být v tom,že tam je původní kabeláž,která je zrcadlově otočená,tak aby z původní pravé strany,pásla na levou. Co jsem viděl anglána já,tak měl původní budíky v Mílích a ukazovalo to dobře. Nevím jak jde přesně signál do maxidotu,ale pokud by to byl jen proudový signál do svorkovnice zvlášt od každých dveří,možná by to tam stačilo přepinovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Futr přemýšlím proč to ukazuje opačně.

Znamená to, že přístrojovka je vyměněná ? Že se musí vyměnit?

Jinak v Anglii mají taky levou stranu na levo a pravou na pravo, ne?

behem prestavby chteli pouzit co nejvic dilu z puvodniho auta, tak dali z anglickych pravych ridicovych dveri RJ do levych ceskych ridicovych dveri, ktera se ted hlasi jako dvere na prave strane

zkusil bych jak pise majitel auta, prohazet mozky vsech dveri za nejaky z vrakace

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

behem prestavby chteli pouzit co nejvic dilu z puvodniho auta, tak dali z anglickych pravych ridicovych dveri RJ do levych ceskych ridicovych dveri, ktera se ted hlasi jako dvere na prave strane

zkusil bych jak pise majitel auta, prohazet mozky vsech dveri za nejaky z vrakace

tyjo teď o tom přemýšlím a máš jasnou pravdu protože oni jim mozky dveří nešli přehodit protože by tam nepasli tak na féra přeházeli jen kabeláž protože v ang maj u řidiče samozřejmně ovládání všech oken a to je na pravé straně..,takže teoreticky kabeláž sedne do jaké koli strany motůrků že ano,logicky co kdybych jen přeházel desky v mozkách :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych neřekl, že kabeláž, jako taková.

Jelikož, jak jsem se už dověděli, decentrální jednotky s centrální komunikují po sběrnici, tak je to jedno.

Právě že museli přehodit zrovna jen decentrální jednotyky ve dveřích.

Vzhledem k tomu, že zadní dveře levé i pravé jsou stejné jak v Anglii tak v Česku, tak ty se v maxidotu identifikuji správně, bo je nepřahazovali.

Ale museli přehodit přední. Páč:

Řidičova má:

- Ovládání všech oken

- Zamykání/odemykání centrálu z vnitřku

- LED-ku Safe systému

Spolujezdcova má jen:

- Okno spolujezdce

No a logicky museli to přehodit z leva do prava a naopak.

Pochopil jsem to správně?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jak vypadají konektory k jednotlivým decentrálním jednotkám. Jestli jsou jiné, tak prohodit je je třeba.

Ale je FAKT, že decentrální jednotky ve dveřích s centrální komfortkou komunikují po sběrnci, tj, že datové vodiče jsou jen jedny, jen se na ně "napichují" další a další decentrální jednotky (S nadsázkou: Kdyby auto mělo po pěti dveřích nakaždé straně, tak každá jedna decentrální jednotka se připojí datovým vedením na pořád stejný drát. Informaci ke kterým dveřím patří, si nese každá jednotka v sobě už od výroby. Ostatně, jak píše Zdesim někde na první stránce, každá jednotka má své katalogové číslo, čili každá je jiná.)

Komfortka podle toho může být furt jedna a ta sama (v Anglii nebo v Česku).

To, které dveře se otevřou, hlásí právě decentrálky ze dveří samy. Je pak jasné, co se stane když prohodíš levou s pravou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to jak jsem psal,zapojený to je pořád stejně,ale kabeláž je otočená o 180° i s dvěřníma jednotkama-tak jak zaznělo-aby to pasovalo. Ale na Maxidot se díváte pořád z jedný stejný strany. Ty budíky jsou určitě původní anglánský,co když je fígl jen tam? Zkusil bych jít cestou nejmenšího odporu a kouknul se ze srandy na nakódování budíků.

post-18590-0-49987800-1296776509_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty budíky jsou určitě původní anglánský,co když je fígl jen tam?

To bude jedno. V Anglii mají stejně vlevo/vpravo jak v Česku.

Bude to prostě tím, že se prohodily decenetrální jednoky. Každá je jiná a hlásí se svým jménem. I v Maxidotu.

Jestli řekne, že je přední levá = 1U4959801D, tak s tím nehnou ani budíky.

Jedině, že překódováním "Země určení" se budíkům řekne, ber 1U4959801D jako přední pravou. Pokud ano, pak už jen prohodit i zadní mezi sebou a je vymalováno.

Logiku by to mělo. Jinak by muselo být více decentrálek. Takhle by stačilo překódovat.

dverni jednotky jsou:

1U4959801D - predni levy

1U4959802D - predni pravy

1U0959811D - zadni levy

1U0959812D - zadni pravy

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já si právě myslím,že souzdruzi ve škodovce nejsou hloupý a než aby se zabývali výrobou několika typů jednotek,tak radši udělají soft do budíků a je to. Abychom nepolemizovali,večer zkusim překódovat budíky u sebe na anglickou verzi,uvidíme co to provede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já si osobně myslím že nakodování budíků nemá vliv neboť když sem jí koupil tak maxidot nemněla takže jsem si koupil cz budíky.takže budíky na to nebudou mít vliv,ale možná by mohlo jit jednotky dveří překodovat,neboť jsi taky myslim že je blbost aby vyráběli jednotky pro anglii a pro cz,nebo neví někdo jestli umí obě jednotky stejné funkce?nebo laicky řečeno je řidičova ta nejchytřejší?

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já si právě myslím,že souzdruzi ve škodovce nejsou hloupý a než aby se zabývali výrobou několika typů jednotek,tak radši udělají soft do budíků a je to. Abychom nepolemizovali,večer zkusim překódovat budíky u sebe na anglickou verzi,uvidíme co to provede.

urcite vyrabeji jednu jednotku, typoval bych, ze bude stejny hw v ridicovy a spolujezdcovy jednotce, jen se budou lisit softem, stejne tak jako jednotky pro levostrany a pravostrany rizeni

zkusil bych nekde na vrakaci pujcit jinou, zapojit, zkusit a pak az popripade montovat do dveri

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedno můžeme vyloučit,kódováním budíků to není. Po překódování se akorát kilomerty přepočítají na míle a to je celý,takže to vypadá na ty dveřní jednotky.....nebo na přepinování..ale to netuším jestli lze..počítám že na svorkovnici budíků by to jít mohlo...nevím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přepinování? Jak?

Decentrální jednotky s komfortkou a s budíky komunikují po datové sběrnici!

Přepinovat není co!

To není levý a pravý reproduktor nebo blinkr!

Jak píše Zdesim, vrakoviště a zkusit.

Ale pozor! Je několik verzí komfortních jednotek a tudíž se mohou lišit i decentrální. Po face jsou prý všechny už 3. generace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Psal jsem, to jako možnost,kterou si nejsem jistej. Víš co,já jsem nikdy neřešil nějakýho zbastlenýho anglána. Vzal bych dvě VINka,toho anglána a podobnýho auta,a zjistil přímo v ETCE co je tam za rozdíly a jestli tam nějaký jsou,tak je to najde. To je asi 100X jednodušší než se s někým dohadovat na vrakáči. Akorát s tím musí do škodovky,bo ETCE v On-line režimu odzvonilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

E0A = Žádné akční provedení

1D0 = Bez závěsného zařízení

3BD = Vnější zpětné zrcátko vlevo, zevnitř seříditelné, konvexní

3AU = Vnější zpětné zrcátko vpravo, zevnitř seřiditelné, asferické

1KG = Bubnové brzdy zadní

6FA = Díly bez zvláštní povrchové úpravy

1AC = Antiblokovací systém ABS

3FA = Bez střešního okna (plná střecha)

1N6 = Posilovač řízení

1NH = Zakrytí kola

H65 = Celoroční pneumatiky 225/55 R16 95H (Severní Amerika)

4UE = Airbag pro řidiče a spolujezdce

4R0 = Mechanické ovládání oken

B09 = Země typových zkoušek-GB/SEVERNÍ IRSKO

3QT = 3-bodový samonavíjecí bezp. pás vpředu při nehodě napínaný, výškově seříditelný

4X0 = Bez bočního airbagu

4A0 = Bez vyhřívání sedadel

8L3 = Střešní anténa

J0L = Baterie 340A (70Ah)

7AA = Imobilizér elektronický

8GM = Alternátor 70A

6Y0 = Bez varov. zaříz. překročení rychlosti

9AA = Topení s mechanickou regulací

8RE = 4 reproduktory (pasivní)

7Q0 = Bez navigačního přístroje

8YQ = Rádio "High"

8QC = Klíček se světlem

8X0 = Bez omývacího zařízení světlometu

4F1 = Centrální zamykání

B09 = Země typových zkoušek-GB/SEVERNÍ IRSKO

G14 = Tlumení přední

3L3 = Mechanické výškové seřizování obou předních sedadel

9P1 = S kontrolou zapnutí bezpečnostního pásu

Q1A = Normální sedadla vpředu

7X0 = Bez pomocného parkovacího zařízení

9W0 = Bez přípravy/vestavby autotelefonu

8WA = Bez předních mlhových světlometů

7A0 = Bez přípravy/vestavby CD-měniče

3GA = Bez nákladové podlahy

QG1 = Prodloužený servisní interval

0GZ = Exhalační předpis EU3 pro diesel s EOBD

L16 = Okruh pérování 16

7P0 = Bez bederní opěry v předních a zadních sedadlech

F0A = Žádné zvláštní vozidlo, standardní provedení

já už to nechápu mám digi klimu všechny okna a zrcátka v el,tří tlačitkové ovladače vyklopné,opsal jsem to ze servisky a ten samej štítek je vylepenej v kufru..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsou dvě možnosti.

Buď ještě původní majitel(é) si to dodělali.

Nevím jak to je když se kupuje auto, které už je v prodejně a ještě si tam doplníš vlastní výbavu.

Myslím, že jako to auto jak sjelo z linky nemělo klimu a ani el. okna a zrcátka. To taky naťukali do datového štítku. Kupující si "vymyslel" Climatronic a el. zrcátka a okna. To mu dodělali už v prodejně (nějaký partner) ale datový štítek se už nemění.

Nevím, je to moje teorie.

Nebo, když už to u nás přestavovali tak "Ti" to chtěli vylepšit :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A rozhřešení je na světě :palec2:

A aby toho nebylo málo, tak kromě jednotek v předních dveřích je pro levo/pravo-starnné řízení extra i centrální jednotka. Na obrázku poz. č.6.

A nejsou jenom dvě. Rozlišují se pro:

- pouze centrál

- centrál + dálka

- centrál + dálka + alarm

To všechno dvakrát

a

to všechno ještě xkrát podle roků výroby, karosérie (limuzína/combi), atd...

Pomozte mi to domyslet:

Zdesim měl sice pravdu:

dverni jednotky jsou:

1U4959801D - predni levy

1U4959802D - predni pravy

ale např.

1U4959801D - je sice vždy levá,ale pokaždé jiná. U nás řidičova, v Anglii spolujezdcova.

Znamená to něco pro nás? Dá se to nějak zkřížit? Přehodit něco?

Asi ne, že? Páč levá kvůli svému tvaru musí být asi furt vlevo a naopak.

EDIT:

Pořád o tom přemýšlím.

Jestli přehodit nejdou a vždy levá má jinou funkci (v Anglii pouze spolujezdcova, u nás řidičova s funkcemi navíc = ovládání všech oken atd), tak při přestavbě museli použít naše dveřní jednotky a centrální nechali Anglickou.

PS:

@JSsoft:

Přece jenom bych skusil namátkově ten vrakáč. Třeba budeš mít štěstí.

Ale teď bych hledal i centrální jednotku.

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pánové jak bude nějakej teplej den tak zkusim pokus teĎ mi to řeklo to že vlastně jednotky jsou v předních dveřích multifunkční takže mužou byt v levo i v pravo protože umnějí obě to samé podle mého už jsem mněl jednou eozebranou tu jednotku prostě na féra zkusím přehodit desky uvnitř a uvidím nebo od spolujezdce jí sundám a napíchnu na řidičovy dveře a uvidíme co to udělá ...

EDIT:

jěště by mně zajimalo co je ta jednička na tom obrázku?

Editováno: , autor: Wojnar
Odstraněná zbytečná citace a sloučené dva příspěvky.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...