Publikováno Leden 3, 201114 r Protože tento problém se začíná tříštit do několika témat, jako nemám ale budu mít, poraďte atd. Rozhodl jsem se založit nové téma, kde můžeme toto téma řešit asi v tomto smyslu . Pište názory na co z výbavy nezapomenout při koupi nového Yetiho. Bez čeho se nedá žít, naopak bez čeho se dá žít, co je zbytečné a nebo přímo a pouze módní zaležitostí s minimálním využitím. Zkušenost, rady s konfigurací atd...
Leden 3, 201114 r Zdravím všechny, vkládám konfiguraci na nový YETI a prosím o názor co případně změnit,nebo ponechat. Model Yeti Výbavová verze Active Motor 1.2 TSI 77 kW 6-stup. mech. Interiér Onyx Barva Bílá Candy Mimořádná výbava 1. "MAXI DOT" - 9Q2 5 000 Kč 2. Asistent rozjezdu do kopce - PFB 2 000 Kč 3. Bederní opěry na sedadle řidiče a spolujezdce - 7P4 1 500 Kč 4. Dálkové ovládání centrálního zamykání (2 sklopné klíčky) - PDC 4 000 Kč 5. Kola z lehké slitiny "DOLOMITE" 7J x 17" - PJ0 16 700 Kč 6. Ochranné boční lišty dveří, černé - 4B1 1 200 Kč 7. Paket pro špatné cesty - PK4 5 300 Kč 8. Přední mlhové svě tlomety s "CORNER" funkcí - PWG 7 500 Kč 9. Rádio "SWING" - 2 DIN s CD, MP3 - RAB 11 600 Kč 10. Ukazatel kontroly tlaku v pneumatikách - 7K9 1 800 Kč Příslušenství Dekorativní ochranná lišta zadního nárazníku – ALU dekor Koncovka výfuku pro motorizace 1.2 TSI a 2.0 TDI CR 81 / 103 kW Mechanické zabezpečení řazení pro vozy s manuální převodovkou Offroad paket - Rozšíření lemů blatníků Prahové lišty černé Textilní koberce PP Díky za názory.
Leden 3, 201114 r Já bych hlasoval raději pro gumové koberce, včetně toho do kufru. Jestli tam budeš nakládat vozík nebo něco podobného, tak nebudeš muset řešit špinavá kolečka. A kola bych možná dal 16tky (Moon nebo Spectrum - já mám Spectrum), protože pneumatiky mají vyšší profil a budou komfortnější (Yeti má celkem tvrdé pérování). Taky by se tam hodily vyhřívané ostřikovače - stojí to málo a v zimě je oceníš.
Leden 4, 201114 r Autor já bych tam ty 17-ky nechal, na komfortu to nebude takový rozdíl, a z konfigurace výbavy je zřejmé, že dává velký význam optickému vjemu - kde především kola dělají auto a dávají mu ten správný šmrnc. Určitě to chce ten koberec do kufru. Jinak je vidět, že tu konfiguraci-byla myslím v jiném tématu, dle mého, upravil správným směrem, a už je to mnohem lepší-teda tak to vidím já dle mého vkusu. Upraveno Leden 4, 201114 r od dick
Leden 6, 201114 r Ahoj, výběr motoru je na každém, podle toho jak často jezdí a kolik za rok najede a taky ta vzdálenost hraje roli. Konfigurace vcelku fajn, každýmu se líbí něco jiného,ale zkus si to nakonfigurovat ve verzi Ambition. Některé prvky výbavy jsou v základu oproti Activu a můžeš ušetřit, a zbytečnosti tam taky nedávej, které využiješ jednou za uherskej rok. Místo Offroad paketu si dej zástěrky je to mnohem lepší než mít pořádně špinavý auto. Radio si tam dej to v základu nebo obyč. ty škodovácký jsou předražený. Existuje spousta shopů, kde si můžeš vybrat co tam bude pasovat a ještě ušetříš. Určitě přijde vhod Funkční paket pro loketní opěrku a tempomat, nemůžu si ho vynachválit (ve spojení s dsg - supr). Vyhřívané sedačky v zimě určitě potěší. Abych nezapomněl vyhřívané ostřikovače si neber, jak již tady někdo zmiňuje, stačí si dát kapalinu do většího mínusu a nezamrznou. Na foru to už někdo psal. Atd. dalo by se polemizovat dlouho, jen jsem napsal svůj názor a zkušenost.
Leden 6, 201114 r Asi by som sa tiez priklonil k tym 16" kolesam kvoli komfortu. Na 17"je to hodne tvrde, aj ked na druhu stranu vyzeraju pekne. Zrusil by som corner hmlovky. Yeti ich ma velmi v strede, takze efekt takmer ziadny. Musim sa velmi sustredit na to aby som si vobec vsimol, ze sa to svetlo zaplo. Este, ze mam natacacie xenony Na FII je ten efekt conrner svetiel niekolko nasobne lepsi lebo su umiestnene v rohoch.
Leden 6, 201114 r Autor Ahoj, výběr motoru je na každém, podle toho jak často jezdí a kolik za rok najede a taky ta vzdálenost hraje roli. Konfigurace vcelku fajn, každýmu se líbí něco jiného,ale zkus si to nakonfigurovat ve verzi Ambition. Některé prvky výbavy jsou v základu oproti Activu a můžeš ušetřit, a zbytečnosti tam taky nedávej, které využiješ jednou za uherskej rok. Místo Offroad paketu si dej zástěrky je to mnohem lepší než mít pořádně špinavý auto. Radio si tam dej to v základu nebo obyč. ty škodovácký jsou předražený. Existuje spousta shopů, kde si můžeš vybrat co tam bude pasovat a ještě ušetříš. Určitě přijde vhod Funkční paket pro loketní opěrku a tempomat, nemůžu si ho vynachválit (ve spojení s dsg - supr). Vyhřívané sedačky v zimě určitě potěší. Abych nezapomněl vyhřívané ostřikovače si neber, jak již tady někdo zmiňuje, stačí si dát kapalinu do většího mínusu a nezamrznou. Na foru to už někdo psal. Atd. dalo by se polemizovat dlouho, jen jsem napsal svůj názor a zkušenost. s rádiem máš pravdu, orig. jsou předražené, jenže orig 2DINové rádio dává interiéru úplně jiný lepší vzhled, tady bych si asi připlatil za 2DIN origo, tedy pokud nejsem hifi fanda
Leden 6, 201114 r Autor Asi by som sa tiez priklonil k tym 16" kolesam kvoli komfortu. Na 17"je to hodne tvrde, aj ked na druhu stranu vyzeraju pekne. Zrusil by som corner hmlovky. Yeti ich ma velmi v strede, takze efekt takmer ziadny. Musim sa velmi sustredit na to aby som si vobec vsimol, ze sa to svetlo zaplo. Este, ze mam natacacie xenony Na FII je ten efekt conrner svetiel niekolko nasobne lepsi lebo su umiestnene v rohoch. s těmi corner mlhovkama mě to nenapadlo, on tam asi fakt ten efekt nebude :-(
Leden 6, 201114 r Tie hmlovky su blizsie k stredu auta ako hlavne svetlomety, takze to logicky moc nefunguje
Leden 7, 201114 r Nesouhlasím. Zapnuté mlhovky jsou okamžitě znát. Kdyby byly umístěny níže a více do rohů byl by efekt zřejmě lepší, ale jinak - mlhovky B R Á T .
Leden 7, 201114 r Tady si tedy taky dovolím nesouhlasit, doplňkovou funkci Corner mohu rozhodně jenom doporučit k jakémukoli vozu Škoda, na služebních autech ji máme a opravdu to funguje na svého Yetiho si ji nechávám dodělat dodatečně, protože ji tam bohužel nemám a Sranki, ruku na srdce, myslíš si, že snad těch cca 20 cm o které jsou mlhová světla dovnitř u Yetiho ji nějak výrazně omezí ??? Corner osvětluje do 40 km/h vždy stranu v úhlu cca 60° v závislosti na směru a velikosti natočení volantu. Samozřejmě pokud bys koupil na své auto xenony s automatickým LWR a systémem dynamických AFS pak je to už o úplně něčem jiném.
Leden 7, 201114 r Tak som asi slepy. Ja som si funkciu corner hmloviek vsimol len ked som zatacal proti stene. Na ceste to nie je skoro vobec poznat. Este su tie hmlovky aj zapustene do narazniku asi 2cm, tak ich svetlo moc do boku nesmeruje. WalkerT: Dokument, ktory si uviedol pracuje s hodnotami pre FII, takze Yeti bude niekde inde (celkom by ma tie hodnoty zaujimali). Na aute mam natacacie xenony s AFS. Upraveno Leden 7, 201114 r od Sranki
Leden 9, 201114 r Zdravím, chlapi můžete se mi vyjádřit k této konfiguraci: Model Yeti Výbavová verze Ambition Motor 1.2 TSI 77 kW 6-stup. mech. Interiér Active Grey - Blue Barva Č ervená Corrida Mimořádná výbava 1. Bederní opěry na sedadle řidiče a spolujezdce - 7P4 1 500 Kč 2. Rádio "SWING" - 2 DIN s CD, MP3 - RAB 3 200 Kč Příslušenství Gumové koberce Gumový koberec do zavazadlového prostoru Koncovka výfuku pro motorizace 1.2 TSI a 2.0 TDI CR 81 / 103 kW Mechanické zabezpečení řazení pro vozy s manuální převodovkou Prahové lišty černé Přední lapače nečistot Zadní lapače nečistot Díky.
Leden 9, 201114 r Zdravím, chlapi můžete se mi vyjádřit k této konfiguraci: Model Yeti Výbavová verze Ambition Motor 1.2 TSI 77 kW 6-stup. mech. Interiér Active Grey - Blue Barva Č ervená Corrida Mimořádná výbava 1. Bederní opěry na sedadle řidiče a spolujezdce - 7P4 1 500 Kč 2. Rádio "SWING" - 2 DIN s CD, MP3 - RAB 3 200 Kč Příslušenství Gumové koberce Gumový koberec do zavazadlového prostoru Koncovka výfuku pro motorizace 1.2 TSI a 2.0 TDI CR 81 / 103 kW Mechanické zabezpečení řazení pro vozy s manuální převodovkou Prahové lišty černé Přední lapače nečistot Zadní lapače nečistot Díky. Přimluvil bych se za porovnání motoru 1.2 a 1.4, ale né na rovině, nýbrž někde v kopci. Aspoň tři lidi v autě, rozjez pod kopcem z nuly a nahoře porovnat, jestli ten příplatek 23 000Kč nestojí za to. Barva - co mohu napsat, když mám objednanou tu samou, to platí o bederních opěrkách. Přední a zadní zástěrky, koberečky - u posledních tří aut mi je dodal prodejce zdarma a podobná dohoda je i u objednaného Yetiho Radio - už mě také napadlo, že jsem měl možná připlatit za lepší.
Leden 9, 201114 r Zdravím, chlapi můžete se mi vyjádřit k této konfiguraci: Model Yeti Výbavová verze Ambition Motor 1.2 TSI 77 kW 6-stup. mech. Interiér Active Grey - Blue Barva Č ervená Corrida Mimořádná výbava 1. Bederní opěry na sedadle řidiče a spolujezdce - 7P4 1 500 Kč 2. Rádio "SWING" - 2 DIN s CD, MP3 - RAB 3 200 Kč Příslušenství Gumové koberce Gumový koberec do zavazadlového prostoru Koncovka výfuku pro motorizace 1.2 TSI a 2.0 TDI CR 81 / 103 kW Mechanické zabezpečení řazení pro vozy s manuální převodovkou Prahové lišty černé Přední lapače nečistot Zadní lapače nečistot Díky. Mám podobnou konfiguraci, nemám bederní opěrky a prahové lišty. Navíc oproti tobě mám 17" kola Anapurna (černostříbrná). Vidím, že přední lapače nečistot budu muset dodělat, stejně jako repráky dozadu (ty bych na Tvém místě určitě doobjednal).
Leden 9, 201114 r Autor Tak som asi slepy. Ja som si funkciu corner hmloviek vsimol len ked som zatacal proti stene. Na ceste to nie je skoro vobec poznat. Este su tie hmlovky aj zapustene do narazniku asi 2cm, tak ich svetlo moc do boku nesmeruje. WalkerT: Dokument, ktory si uviedol pracuje s hodnotami pre FII, takze Yeti bude niekde inde (celkom by ma tie hodnoty zaujimali). Na aute mam natacacie xenony s AFS. bez jakékoliv zkušenosti jsem ochoten uvěřit tomu, že corner funkce se u Yetiho míjí účinkem vzhledem k umístění mlhovek Upraveno Leden 9, 201114 r od dick
Leden 9, 201114 r Autor Nebudu se vyjadřovat k tomu co dát navíc, neb je jasné, že směřuješ k co největší úspoře, ale povím co bych dle mého dal jinak. Ze základových úsporných barev bych dal raději bílou, kola 16" bych vyměnil za 17", interier v každém případě onyx, ten tvůj se šedivým spodkem se mi nelíbí, a zástěrky nebo gumy do interiéru dává spousta prodejců zdarma jako prezent-zkusil bych to, prodejce se kterým jednáš nesmí získat pocit, že tě má jistého !! Upraveno Leden 9, 201114 r od dick
Leden 9, 201114 r Autor jo a jinak připomínám že 7% sleva z ceníku je celkem běžná věc, mnozí se dostanou výš, ale ty budeš mít myslím jiné slevy-příspěvek, DPH atd...
Leden 9, 201114 r jo a jinak připomínám že 7% sleva z ceníku je celkem běžná věc, mnozí se dostanou výš, ale ty budeš mít myslím jiné slevy-příspěvek, DPH atd... Ano máš pravdu, pro vozíčkáře jsou určité slevy,ale přesto jeto individuální.Tak uvidíme.Jinak platit budeme hotově a máme v plánu dát naše auto protiúčtem.Jedná se o Fabku a je koupená a servisovaná přímo u prodejce - tak nevím jestli to má také nějaký vliv na cenu??
Leden 9, 201114 r Zdravím, chlapi můžete se mi vyjádřit k této konfiguraci: Model Yeti Výbavová verze Ambition Motor 1.2 TSI 77 kW 6-stup. mech. Interiér Active Grey - Blue Barva Č ervená Corrida Mimořádná výbava 1. Bederní opěry na sedadle řidiče a spolujezdce - 7P4 1 500 Kč 2. Rádio "SWING" - 2 DIN s CD, MP3 - RAB 3 200 Kč Příslušenství Gumové koberce Gumový koberec do zavazadlového prostoru Koncovka výfuku pro motorizace 1.2 TSI a 2.0 TDI CR 81 / 103 kW Mechanické zabezpečení řazení pro vozy s manuální převodovkou Prahové lišty černé Přední lapače nečistot Zadní lapače nečistot Díky. Určitě přídat MaxiDOT a popřemýšlet nad vyhřívanými sedačkami.
Leden 9, 201114 r Přimluvil bych se za porovnání motoru 1.2 a 1.4, ale né na rovině, nýbrž někde v kopci. Aspoň tři lidi v autě, rozjez pod kopcem z nuly a nahoře porovnat, jestli ten příplatek 23 000Kč nestojí za to. Barva - co mohu napsat, když mám objednanou tu samou, to platí o bederních opěrkách. Přední a zadní zástěrky, koberečky - u posledních tří aut mi je dodal prodejce zdarma a podobná dohoda je i u objednaného Yetiho Radio - už mě také napadlo, že jsem měl možná připlatit za lepší. Já si myslím, že 1.2 bude bohatě stačit. Minulý týden jsme jeli s rodinou na nákup do IKEY: cesta Uh. Hradiště - Brno, v autě 4 dospělí, dítě v sedačce, zpátky navíc přes 100kg nábytku v kufru. Celou cestu jsem jel mimo obec 100-110km/h včetně Buchlovských hor. Na zpáteční cestě jsme jeli celou cestu 3 auta v kolně: já, VW Passat a Superb Combi a byli jsem si "rovnocennými partnery" i při předjíždění Celková spotřeba 6.6l/100km. Mám najeto cca 4000km a jede to pořád líp a líp. Dokonce mám pocit, že to jede líp a úsporněji při větším zatížení, protože auto dostane větší setrvačnost, stačí jenom lehce lechtat plyn a líp sedí na silnici.
Leden 10, 201114 r Určitě přídat MaxiDOT a popřemýšlet nad vyhřívanými sedačkami. Ahoj, nad vyhřívanýma sedačkama jsem neuvažoval a MAXIDOT je u Ambition v základu.
Leden 10, 201114 r Ahoj, nad vyhřívanýma sedačkama jsem neuvažoval a MAXIDOT je u Ambition v základu. O ou, promiň, přehlédl jsem to "Ambition"
Leden 10, 201114 r Ahoj kluci, ještě k funkci Corner. Neměl jsem ji ve výbavě a nechal jsem si ji aktivovat. Nechci polemizovat o umístění mlhovek a centimetrech od středu auto. Jen konstatuji, že přisvícení do zatáčky je výrazně znatelné, opravdu mi pomáhá a nelituju. Zejména teď, v zimě na sněhu a v horách na špatně udržovaných cestách je každé "rozjasnění" výhledu neocenitelné. Už nejsem žádné sokolí oko /to mám i z civění do počítače/ a za tmy už nevidím jako za mlada - tak mne ta funkce opravdu potěšila. Chce to vyzkoušet a uvidíte. Tedy - uvidíte
Leden 10, 201114 r Též se přimluvím za CORNER funkci a to mi zatáčí i hlavní světlomet, ale na krátkou vzdálenost do boku to nezasvítí a na to je tam ta corner funkce. Důležité je, že se rozsvítí i při zapnutí blinkru a už při jemném pootočení volantu, takže do té zatáčky, resp. křižovatky, vidíte hned.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.