Přejít na obsah

Na co nezapomenout při koupi Yetiho ?


dick

Doporučené příspěvky

Ahoj,

nad vyhřívanýma sedačkama jsem neuvažoval a MAXIDOT je u Ambition v základu.

Já vyhřívané sedačky nemám - bral jsem předváděčku z Boleslavi, už to bylo všechno dané a tak jsem si neužil to krásné dobrodružství konfigurovat si yetisko k obrazu svému - ale kolega, s nímž jsem mluvil v sobotu, si to moc pochvaluje a říká, že kvůli tomu šel i do vyšší verze výbavy. A tak si myslím, že by ti to mohlo být užitečné. Zejména, máš-li autíčko ku pomoci vozíčkáři. Tady to asi je dobrá investice :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s rádiem máš pravdu, orig. jsou předražené, jenže orig 2DINové rádio dává interiéru úplně jiný lepší vzhled, tady bych si asi připlatil za 2DIN origo, tedy pokud nejsem hifi fanda

Jsou i 2dinový rádia a nejsou origoš a pěkně tam pasujou, stačí prohledat net.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes mi přišlo potvrzení, že Yeti jde do výroby v 8 týdnu. Objednáno bylo 6.12.

Jedná se o 2.0 TDI 4x4 81kW Experience

Barva - Rosso Brunello

Příplatkovou výbavu jsem dal - vyhřívané trysky ostřikovače ( už teď vím, že je to zbytečnost ), dál rezervní kolo, vyhřívané čelní sklo a SUNSET, 3 ramenný volant, kryty pedálů z ušlechtilé oceli a day/light assistant. Uvažoval jsem ještě nad bixenony, ale nakonec jsem je tam nedal.

Od prodejce mám ještě slíbenou handsfree Parrot.

Slevu od prodejce jsem dostal 8% + v mém případě odpočet DPH.

Snad bude vše OK.

EDIT : tak nakonec jsem do výbavy ještě přidal bi-xenony. Prodejce mě do nich nakonec dotlačil a navíc mi na ně dal 20% slevu :)

Editováno: , autor: Džanek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady je moje konfigurace, která čeká na realizaci:

Výbavová verze Experience

Motor 2.0 TDI 103 kW 6-stup. aut. 4x4

Interiér Onyx

Barva Šedá Platin metalíza

Mimořádná výbava:

Alarm s hlídáním vnitřního prostoru, zálohovanou sirénou, náklonovým čidlem a dálk. ovládání CZ (2 sklopné klíčky)

Bi-Xenonové světlomety s AFS, s dynam. regulací sklonu a výsuvné integr. ostřikovače světlometů

LIGHT ASSISTANT ("COMING HOME", "LEAVING HOME", "TUNNEL LIGHT")

El. ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka s automatickým stmíváním u řidiče a osvětlením nástupního prostoru

Nezávislé přídavné topení, výsuvné integrované ostřikovače světlometů a "MAXI DOT"

Funkční paket pro loketní opěru "JUMBO BOX"

Paket pro špatné cesty

Kola z lehké slitiny "ANNAPURNA" 7J x 17" - 4 ks

Zástěrky předek a zadek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pěkné tak ať dělá radost :) Jen ten alarm už v dnešní době považuju tak nějak za přežitek a zbytečně vyhozené peníze. Houkající a blikající auto je dnes každýmu lhostejný, nikdo nehne ani prstem a zloděj tam drze vleze ikdyž to houká. Když už, tak možná pager, ale spíš sledování vozu + posílit mechanické zabezpečení (uzamčení řazení atd.)

Editováno: , autor: tentacle
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady je moje konfigurace, která čeká na realizaci:

Výbavová verze Experience

Motor 2.0 TDI 103 kW 6-stup. aut. 4x4

atd. atd..

Jen dotaz - jak dlouho na něj máš čekat? Příští týden jeťáka objednávám (asi stejný motor nebo 125...), tak abych tušil, kdy bude - prodejce to odhaduje 6-10 týdnů... Díky!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pěkné tak ať dělá radost :) Jen ten alarm už v dnešní době považuju tak nějak za přežitek a zbytečně vyhozené peníze. Houkající a blikající auto je dnes každýmu lhostejný, nikdo nehne ani prstem a zloděj tam drze vleze ikdyž to houká. Když už, tak možná pager, ale spíš sledování vozu + posílit mechanické zabezpečení (uzamčení řazení atd.)

Snad bude, ale ještě si musím počkat. V současným modelu (octavia) alarm nemám jen dálku,ale říkal jsem si že skusím něco jiného. Zámek řazení temu moc nefandím. Se to hryzne a neodjedu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Budu prej čekat dva až max 3 měsíce,ale ještě není nic objednanýho, čekám na prašule. Pokud to dobře všechno dopadne tak letos ho mám. Stejně převážně motory se vyrábějí u nás i pro ostatní automobilky, takže doba bude vždycky několik týdnů. Jedině u výběhového modelu by to trvalo chvilku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Buď čtu nepozorně nebo se nám nějak vytratit tempomat...? využívám ho i ve městě, na dálnici je v kombinaci se šestkou naprosto nepřekonatelný. Určitě bych do tempomatu šel znovu. Beru to dokonce jako podmínku pro jakékoli další auto - tada, ne že bych chtěl opustit své milé yetisko :):palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to tak, je to moje první auto s tempomatem, a každé další ho bude určitě mít.. Taky se mi teď dost hodí klimoška - setkal jsem se s bráchou na chalupě - já přijel svěží a vychlazený (cool), on přijel s otevřenými okny a když vystoupil z auta, vypadal spíš, jako ze sprchy by vylezl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a taky dešťový sensor je výborná věc :)

Btw. ked si ho uz spomenula, ako vlastne funguje? Pozeral som Yeti navod a tam je popis tejto funkcie dost zavadzajuci - raz je "poloha 1" popisana ako klasicky cyklovac, potom zas ako "nastavenie citlivosti dazdoveho senzora" - ako sa teda s tym robi?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já dostal dešťový senzor v rámci výbavy ambition, aniž bych o něj nějak moc stál. Má své mouchy, už několikrát jsem si říkal, že by ještě nemusel a nebo že by už mohl, ale celkově spokojenost. Jsem většinou hodně rád že ho mám v situaci, kdy předjíždím v dešti kamion. V okamžiku, kdy vjedu do vodní clony kolem něj, nemusím se starat o stěrače.

ELZ – kdo nemá senzor má na první poloze cyklovač a přepínačem reguluje interval stírání. Kdo má senzor, zapne ho v první poloze a přepínačem si může podle svého doladit citlivost kdy senzor zareaguje, v poloze jedna může páčka zůstat na věky a o stěrače se nestaráš.

Já senzor vypínám, trošku se bojím, že s prvními kapkami deště mi stěrače rozetřou prach po skle, jsem zvyklý nechat nejprve sklo více navlhčit ( případně ostříknout ) a pak ať už se stará senzor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měli jsme doma jedno auto bez dešťového sensoru (picasso) a druhé s (megane). Více se jezdilo meganem, no a když jsem potřebovala jet někam solo, jezdila jsem picassem a absence dešťáku mě dost štvala. Mám jej stále zapnutý a zatím bez problému (krom Artigasem zmiňovaného "teď už by mohl, teď by nemusel tak rychle...."). No a samozřejmě tempomat je nezbytnost :) ... v květnu jsem byla v olomouci oktávkou bez tempomatu a opruz :D je fakt, že cestu jsem dala pod tři a půl hodiny, člověk s nohou na plynu se prostě občas zapomene a nechá se unést kolonou aut v levém pruhu :blush:

teď bych ještě volila automaticky sklopná zrcátka .. v jedný konfiguraci jsem je měla, v další ne ........ a nakonec mi vypadly :( ... ale co. Xenony mě odradily odstřikovačema, lampy pak degradují, máme s tím ve firmě špatné zkušenosti, musí se prostě používat originál škoda voda do ostřikovačů a to už je na mě moc velký omezení :D

jo a abych nezapomněla, vyhřívané čelní sklo .. je to prý luxus, mám yetinu teprva od července, tak už se těším na zimu :)

Editováno: , autor: anqelito
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Artigas,: Vdaka za vysvetlenie

@Anqelito: S tymi lampami by to zaujimalo aj mna - mal by stacit prostriedok, ktory nedegraduje polykarbonaty.

Kolega s nimi jazdi uz rok, nic nespominal, opytam sa ho, co tam leje (ale zrejme skodovacky original to nebude).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo a abych nezapomněla, vyhřívané čelní sklo .. je to prý luxus, mám yetinu teprva od července, tak už se těším na zimu :)

Dufam, ze ho mas poistene ... ak by ti nahodou prasklo, vymena je cca. 3x drahsia ako u bezneho celneho skla.

Neuvazovala si nad nezavislym kurenim? Na celnom skle urobi podobnu sluzbu + zohreje naviac interier.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ostřikovače světel: asi tak tři roky zpátky na firemní oktávce zdegradovaly plasty na lampách, auto bylo v záruce,tak jsme se pokusili reklamovat a tenkrát nám řekli, že jsme nepoužívali originál škoda vodu....jina auta byly bez ostřikovaču světel...

mluvila jsem i s kolegou, ten to měl na mondeu a do dvou let měl plast v háji. Tak mi to tak nějak odradilo... myslím,že je problém,že plast je teplý. Mamka má nový twingo a nesmí na lampy použít žádný čistič s alkoholem...nevim,co přesně způsobuje, že voda do ostřikovaču v zimě nezamrzne....:)

přídavné topení jsem extra nezkoumala a nějak o něm neuvažovala...důležité byly pro mě pouze vyhřívané sedačky...používám je třeba i když není venku úplně teplo a potřebuju na malou...trochu se to tím teplem oddálí :D myslím, že pro ženy neocenitelné (jsme náchylné na nastydnutí .o)

zatím jsem slyšela o bouchnutí zadního skla (myslím že kvůli špatnému pnutí), o prasknutí čelního ještě nevím,ale zeptám se v práci :) ale pojištěný určitě je

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...