Přejít na obsah

brzdy


milan7770

Doporučené příspěvky

po vymene hlavneho brzdoveho valca na superb2.5 tdi a odvzdusneni brzdy zacnu brzdit asi tak v polovicke chodu.uz to odvzdusnovali v 3 servisoch a nic....teraz stoji druhy den v skoda servise a ties si nevedia poradit nestretol sa stym niekto..co som ich sledova tak to odvzdusnuju to zariadenim na vymenu kvapaliny{tlakom to tlaci kvapalinu do sistemu}

ked som mu povedal ze nech ho napoji na diagnostyku ze to bez VAGu neodvzdusni tak sa mal posrat lebo on je mechanik

http://books.google.com/books?id=erHrd0eec4cC&lpg=PA53&ots=vUBbehTDAZ&dq=posilovac%20brzd%20skoda%20superb&pg=PA53#v=onepage&q&f=false

Potřebné speciální nářadí, kontrolní a měřicí přístroje

a pomocné prostředky

♦ Diagnostický přístroj -VAS 5051-

♦ Diagnostické vedení -VAS 5051/1- příp. -VAS 5051/

3-

♦ Plnicí a odvzdušňovací přístroj, např. -ROMESS S15-

♦ Svěrka na stažení hadic -MP 7-602-

♦ Odjišťovací přípravek -T10006A-

♦ Nástavec -Torx 45- (běžný)

♦ Odvzdušňovací hadička 670 mm

♦ Brzdová kapalina ⇒ Kap. 00-3

to som nasiel na nete co k tomu potrebujete ale v dielenskom manuali

je zase toto

Odvzdušňování brzdové soustavy u vozidel s ABS se

provádí stejně jako u vozidel bez ABS.

Odvzdušnění brzdové soustavy bez

použití přístroje pro plnění a odvzdušňování

brzd

Potřebné speciální nářadí, kontrolní a měřicí přístroje

a pomocné prostředky

♦ Odvzdušňovací nádobka (běžná)

♦ Brzdová kapalina ⇒ Kap. 00-3

♦ Odvzdušňování brzdové soustavy u vozidel s ABS se

provádí stejně jako u vozidel bez ABS.

♦ Během odvzdušňování stále sledovat stav brzdové

kapaliny v nádobce na brzdovou kapalinu, případně ji

doplnit až ke značce „MAX“.

– Sešlapováním brzdového pedálu zvýšit tlak v brzdovém

systému.

– Nasadit hadičku odvzdušňovací nádobky na odvzdušňovací

ventil a ten otevřít.

– Při sešlápnutém pedálu brzdy zavřít odvzdušňovací

ventil.

– Opakovat tak dlouho, aby neunikal vzduch.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo takže jsou dva způsoby jak to odvzdušnit:

1) pomocí přístroje tak jak jsi psal.Tam je jen třeba dodržet minimální plnící tlak 0,2MPa(jinak to nebude odvzdušněno dobře).Taky čerpám z příručky a teď jsem si všiml,že ten šulin co mi to dělal odvzdušňoval v jiném pořadí než je psáno.Já ho tehdá na to upozornil,ale on říkal že dnes už to je jedno.Jak vidím tak není.Příště si to pohlídám.

2)bez přístroje tak jak jsi psal.Tam už je to klasika.Vymění se kapalina.Pak se našlape brzdový pedál a drží se sešláplý dokud se nepovolí příslušný šroub a nevypustí se vzduch.Pak se dotáhne a pedál se pustí.Jde se k dalšímu šroubu atd.Dělá se to tak dlouho dokud nevychází ze šroubu kapalina bez vzduchových bublin.

I tady by se mělo ABS aktivovat.

VAG by byl asi potřeba v případě odvzdušnění spojky což jsem ale tady v příručce nenašel(myslím tím ve spojení s odvzdušněním brzd)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes se mi rozsvítilo na pc kontrola brzdového obložení a hned mi začlo drhnout něco od pravého předního kola.Tak jsem to sundal a světe div se.Vnitřní destička tam nebyla.Je možné že jsem ji ztratil nebo se tak sjela až na plech?pak ale nechápu proč se neozvala signalizace opotřebení dříve?

Takže už jsem zaukoloval Seba a vemu od něj zimmermany a bude zas klid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes se mi rozsvítilo na pc kontrola brzdového obložení a hned mi začlo drhnout něco od pravého předního kola.Tak jsem to sundal a světe div se.Vnitřní destička tam nebyla.Je možné že jsem ji ztratil nebo se tak sjela až na plech?pak ale nechápu proč se neozvala signalizace opotřebení dříve?

Takže už jsem zaukoloval Seba a vemu od něj zimmermany a bude zas klid.

lebo snimac je len na jednej

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo jo Karle přesně tak.Díval jsem se zběžně a je to sjeté na plech zdá se.Taky mi bylo řečeno že ztratit bych ji neměl.

To Milan7770: snímač je na jedné?A proč teda přední desky mají 2 ze čtyř desek káblík?To je divné.Ale někdo mi říkal že signalizace je i spojena s plovákem v nádobce brzdové kapaliny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Karle.Ne ne na brzdy se vrhnu až o víkendu víš.Teď jsem v práci.Přijednom se vymění ten termostat.

Jinak vím,že na každou stranu příjde jedna deska s káblíkem.To byla jen reakce na Milana když psal že snímač je jen na jedné straně.Až pak mi došlo že měl na mysli na jedné straně brzdy(a ne auta)

Já si myslím že prostě z nějakého důvodu signalizace selhala a oznámilo to kontrolu až v momentě,kdy se samotný plech desky dotkl kotouče.Nicméně ještě bych byl rád kdyby mi někdo potvrdil případně vyvrátil tu spojitost s tou nádobkou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Víťo, na potvrzení by byl asi nejlepší Ace Ventura, ALE TEN TADY NYNÍ SKORO VŮBEC NENÍ(promiň-přehmat), má nyní asi jiné a daleko milejší zábavy, ale zkus mu napsat SZ. Já si myslím, že by to přímou souvislost mít nemělo, sice je možné, že je pro oboje jedna kontrolka (brzdy). Spíš si myslím, že je problém v pístu brzdiče (sajrajt, sůl a pod.), zkus to pořádně vyčistit i lůžka v kterých chodí destičky. Předpokládám, že ta s kontaktem je poměrně dobrá a sjetá byla ta bez, ne? Rozhýbej to pořádně, já to dělám velkým francouzákem, můžeš i velkýma sikama, či nějak si musíš poradit, Hezky si s tím vyhraj, zvláště,když tam budeš dávat ty nové kotouče.Však ty si poradíš, držím palce a měj se fajn :)

Bylo to i na druhé straně stejné??

Editováno: , autor: Lanny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak potom to je jasné.Pokud to je na vnější straně tak je jasné,že mi to neukázalo.Já měl sjetý vnitřek.Potom to je ale špatně uděláno.Pokud se totiž více sjíždějí vnitřní destičky tak měla být signalizace tam.

Jinak co se týče ten nádobky tak by tam měl být údajně plovák který samozřejmě signalizuje v závislosti na poklesu brzdové kapaliny v nádobce.Čím víc se desky sjíždějí,tím více jde plovák dolů až dosáhne mezní hranice a vyšle info.Za normálních okolností to je logické nicméně by člověk nesměl dolívat vůbec kapalinu(což jsem samozřejmě loni udělal).Takto mi to bylo řečeno že by to mohlo fungovat.Uvidíme až se tu objeví Ace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud si sjel desky s takovým rozdílem tak to není konstrukční chyba, ale chyba toho kdo měnil naposledy destičky, protože neočistil drážku v podkově nenamazal čepy atd prostě prasácky to udělal a třmen nebyl už plovoucí :( .Je bezpodmínečně nutné!!! vyčistit a namazat drážky v podkově od rzi tak, aby se destička mohla volně pohybovat.Dále očistit a namazat vodící čepy patřičným mazivem a bude vše OK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo od vícero lidí mi bylo řečeno že vnitřek se vždy sjíždí více než venek.Ne ale samozřejmě tak extrémně to je jasné.Já to určitě promažu jak mám nicméně kdo dělal brzdy naposled to opravdu netuším.Vzhledem k tomu ale že majitelem byl právník a vše servisoval ve škodovce tak to ukazuje na další špičkovou práci značkového servisu.

Nicméně jaké je vůbec patřičné mazivo?Je to grafitová vazelína nebo normální vazelína nebo ještě něco jiného?Na starých autech jsem vše mazal klasickou vazelínou byl klid ale nevím jestli to je to pravé tak se radši ptám

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem použil a zneužil ..... Sakra to sem nepatří. Jsem z té hospody nějakej rozjetej když je to od včerejška samé :prc:

Jinak k těm brzdám. Použil jsem jak normální vazelínu tak grafitku a výsledek je podle mě stejný. Tu vazelínu jsem používal jen na brzdy. To jen pro nějaké rejpaly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Já jsem použil a zneužil ..... Sakra to sem nepatří. Jsem z té hospody nějakej rozjetej když je to od včerejška samé :prc:

Jinak k těm brzdám. Použil jsem jak normální vazelínu tak grafitku a výsledek je podle mě stejný. Tu vazelínu jsem používal jen na brzdy. To jen pro nějaké rejpaly.

cau mne to když šlapnu vicekrat rychle po sobě nebrzdi pedal je tvrdy čim to muže bit dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem použil a zneužil ..... Sakra to sem nepatří. Jsem z té hospody nějakej rozjetej když je to od včerejška samé :prc:

Jinak k těm brzdám. Použil jsem jak normální vazelínu tak grafitku a výsledek je podle mě stejný. Tu vazelínu jsem používal jen na brzdy. To jen pro nějaké rejpaly.

cau mne to když šlapnu vicekrat rychle po sobě nebrzdi pedal je tvrdy čim to muže bit dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...