Přejít na obsah

Chiptuning 1.2TSI


Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

ČAO

TAK JSEM SE KONEČNĚ ROZHOUPAL A NECHAL JSI NACHIPOVAT Škoda Roomster 1,2 TSI, 63kw, a volba padla na motorpower, -po přečtení všech možných příspěvků,

Po tel. domluvě  jsem zajel k Praze, a nelituji!!!!Provádí měření výkonu před a po úpravě, Nechtěl jsem kupovat zajíce v pytli,

Plně profesiální přístup, vše vysvětleno, co a jak se bude dít, Takže po kávě první měření na válcové zkušebně, ať víme ,co mám vlastně pod kapotou,- a světe div se- naměřený výkon 74kw- to jsem se divil, ale bylo mi vysvětleno, že už od výroby mají více kw, , po domluvě nahrán soft ze silnější verze, ale výkonnostní křivky se moc od sebe nelišíly, tak nahrán další a po změření na brzdě- 89kw, a dokonce dvakrát- pro kontrolu.,Takže navýšení o nějakých 15kw, Po zkušební jízdě- spokojenost, a cestou domů cca 300km pořádně vyzkoušeno, nejsem žádný závodník , že bych tohoto výkonu využíval stále, ale v prvních km jsem se docela vyžíval, Pocitově auto jede perfekně, žádné kuckání , prodleva apd. ,Mít nějaké kw k mání navíc je dobrá věc, ikdyž ten výkon nebudu využívat stále.

Takže velká spokojenost a doporučení, dík MOTORPOWERu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a teď už jen bacha na ježdění do autorizáku, kde se nikoho na nic neptají a auto napíchnou na on-line diagnostiku - která jak zjistí jinou než aktuálně k autu podle VIN doporučenou verzi softu v ŘJ, tak ji začne automaticky přeflashovávat zase z5 na tovární software ... Čili bys měl veškerej "čiptůnink" zase rychle v prdeli...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ČAO

TAK JSEM SE KONEČNĚ ROZHOUPAL A NECHAL JSI NACHIPOVAT Škoda Roomster 1,2 TSI, 63kw, a volba padla na motorpower, -po přečtení všech možných příspěvků,

Po tel. domluvě  jsem zajel k Praze, a nelituji!!!!Provádí měření výkonu před a po úpravě, Nechtěl jsem kupovat zajíce v pytli,

Plně profesiální přístup, vše vysvětleno, co a jak se bude dít, Takže po kávě první měření na válcové zkušebně, ať víme ,co mám vlastně pod kapotou,- a světe div se- naměřený výkon 74kw- to jsem se divil, ale bylo mi vysvětleno, že už od výroby mají více kw, , po domluvě nahrán soft ze silnější verze, ale výkonnostní křivky se moc od sebe nelišíly, tak nahrán další a po změření na brzdě- 89kw, a dokonce dvakrát- pro kontrolu.,Takže navýšení o nějakých 15kw, Po zkušební jízdě- spokojenost, a cestou domů cca 300km pořádně vyzkoušeno, nejsem žádný závodník , že bych tohoto výkonu využíval stále, ale v prvních km jsem se docela vyžíval, Pocitově auto jede perfekně, žádné kuckání , prodleva apd. ,Mít nějaké kw k mání navíc je dobrá věc, ikdyž ten výkon nebudu využívat stále.

Takže velká spokojenost a doporučení, dík MOTORPOWERu

 

 

A pribalili ti pri odchode aj poukaz na bezplatnú výmenu rozvod. retaze?

Editováno: , autor: wifizn
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a teď už jen bacha na ježdění do autorizáku, kde se nikoho na nic neptají a auto napíchnou na on-line diagnostiku - která jak zjistí jinou než aktuálně k autu podle VIN doporučenou verzi softu v ŘJ, tak ji začne automaticky přeflashovávat zase z5 na tovární software ... Čili bys měl veškerej "čiptůnink" zase rychle v prdeli...

Ale.. I u starších modelů? To máš odkud, o tom přehrávání nic nevím..
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neviem inak čo tu jako zasa pindáte, ak si dobre pamätám tak niektoré Fabie 77kw ale aj 63ky mali už zvýroby  podstatne väčší výkon, niektorým namerali aj 85kw..........a myslím, že pre reťaz sú dôležitejšie NM a nie kw ak to nemá 250nm tak myslím že sa to dá.

 

Osobne neviem ako 63kw verzia ide ale viem ako 77kw, po jednej servisnej prehliadke ten motor totálne utíchol a zvýšila sa aj spotreba (+0,3l), dovtedy ten motor bol neskutočne dravý a ťahal bez problémov cez 4500ot teraz ide tak do 4000ot. Všetko sú to dojmi z jazdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a teď už jen bacha na ježdění do autorizáku, kde se nikoho na nic neptají a auto napíchnou na on-line diagnostiku - která jak zjistí jinou než aktuálně k autu podle VIN doporučenou verzi softu v ŘJ, tak ji začne automaticky přeflashovávat zase z5 na tovární software ... Čili bys měl veškerej "čiptůnink" zase rychle v prdeli...

 

Už minimálne nejaký rok, alebo rok a pol nie je nový soft pre naše motory. Ja osobne vždy žiadam o aktualizáciu softu keď jazdím do autorizovaného servisu a nikdy nič. A vzhľadom na to, že motory EA111 sa už pomaly do ničoho nemontujú, nečakám, že by sa niečo v tomto smere zmenilo. Takže kto chce ísť na chiptuning, stačí ak pred tým zájde do servisu, nechá si zmerať reťaz a nechá si tiež aktualizovať softvér v riadiacej jednotke. Potom už treba upravovať iba aktuálny softvér a bude svätý pokoj. 

V prípade veľkej garančnej prehliadky tiež nie je problém upozorniť servis, že si bez predbežného súhlasu v žiadnom prípade nežiadam aktualizovať SW v RJ. Každý normálny servis takúto prosbu rešpektuje, rovnako ako prosbu použiť vlastný olej, alebo nemeniť napr. kabínový filter.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja už záruku nemám (prekročil som kilometrový limit), tak toto neriešim. Ďalej mám pocit, že sa robí iba kontrola chybových hlásení z jednotiek ale nie kompletná kontrola (resp. checksum) celého softvéru RJ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Tak E1 mal si našťastie pravdu :kol-47:  nič neprehrali, super jednanie, absolútna spokojnosť!!! :kol-28:  Spravili to bez výmeny oleja, lebo som si ho u nich bol dať vymeniť pre 5 mesiacmi, ale najprv mal s tým trošku problém, že keď mi ho teraz nemenili tak to zaznačiť do servisnej knižky, ale po dohovore mi to tam zaškrtol a nechal ostatné kolónky voľné, nech si zaškrtnem čo chcem! :kol-28:  Auto ťahá ako predtým, nevšimol som si žiadnu zmenu, ani nič nehovoril, že by dávali nejaký nový soft, však už asi ani nie je, keď sa už nevyrába.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Košina, MOTORPOWER

viz víše...po domluvě nahrán soft ze silnější verze, ale výkonnostní křivky se moc od sebe nelišíly...

Takže pokud má Ferda25 pravdu a MOTORPOWER neumí nahrát origo sw ze 77kW tak si to hoši (spíš MOTORPOWER) vycucal z prstu...a milému Košinovi něco nabublal o origo 77kW...a vrzl mu tam svůj sw...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neumí to nahrát, protože není ani schopen vrátit moji úpravu zpátky.

Ano to máš pravdu , pokud se nevrtáš v budících tak to jde snadno, jen nechápu co tě opravňuje k tomu, aby jsi komukoliv rozesral auto. Jednoho klubáka zde to stálo hodně peněz, druhého také a  pana právníka z Prahy co u tebe byl na doporučení to vyšlo na necelých 70tis.  Buď rád, že neexistuje přímý důkaz, jinak by jsi vše zaplatil.  I mě to stálo nějaké peníze a čas neboť jak mám tušit, že si chráníš v u vozovkách svůj sw. Jeden průser ti nestačil?? Ono to že auto od tebe odjede, neznamená že je OK, jak zde sám přiznáváš. A abych v každých budících či GW lovil zda je CAN off, nebo nakopnutá data, tak na to opravdu nemám čas. A co teprve tvoje oběti , pokud se jim něco přihodí někde na opačném konci Evropy a v servise jim nebudou moci přizpůsobit novou jednotku., ty pak zaplatí i odtah.  Až budu mít více času tak téma s tebou ještě nahodím. A majitelé se určitě vyjádří.

Editováno: , autor: motorpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všem,

jsem jeden z těch, co si nechal do Ferdy přehrát sw. Kdybych věděl, do čeho jdu, tak to nikdy neudělam. Lépe řečeno kdyby mi Ferda řekl, že jeho sw nejde přeflashovat na 100% (vypnutí imodat) tak se na to vykašlu. Pokusím se vám zkráceně rozepsat ale upřímně řečeno, to co jsem zažíval poslední 4 měsíce je spíš na napsání knihy. Ještě bych rád podotkl, že se v čipování nevyznam, jsem lajk asi jako každý uživatel automobilu.

 

V březnu jsem zajel k Ferdovi, aby mi vypnul hlášení prasklých žárovek + si pohrál s budíkama. Tam mi bylo nabídnuto za 3tis, že mi může nahrát sw ze superba. Fajn, proč ne, šel jsem do toho...Jezdil jsem s tim asi měsíc a pak mi bylo řečeno od ostatních, že nedělám dobře...Tak jsem zajel k Motorpower, že mi tam nahraje správný sw. Zde začaly problémy..Vypnutí imodat a posléze mi začalo blbnout filtr pevných částic..

 

Nyní to hodně zkrátim: auto přestalo dělat regeneraci DPF, takže jsem byl jsem u Motorpowera, ve Škodovce, a vždy byl nějaký problém s udělání regenerace. Dohromady mě to stálo cca 6500 Kč.

 

Když už jsem byl fakt na dně, tak mi bylo řečeno at jedu zpět do Strakonic a at mi Ferda vrátí vše zpět do původního stavu. Ano Ferda pomohl ale za jakou cenu? Musel jsem koupit novou řídící jednotku 15000 Kč, kterou Ferda přizpůsobil ve Škodovce. Pak mi řekl, že si na svoje sw dělá pojistku, aby mu je někdo nekradl. Upřímně řečeno jsem koukal jako péro z gauče. Jediné čemu nerozumim, že od té doby, co mam zase origo sw, tak se začala ta regenerace zase sama spouštět, tak si říkám, zda v tom nebyla taky Ferdovina..?

 

 

Takže taková to moje zkušenost. Velké díky patří Motorpower, který mi pomáhal a vycházel vstříct, co to jen šlo..Petře díky ;)

 

P.S. Ferdo, kdyby si mi tenkrát řekl, že když budu chtít přehrát tvůj sw, tak to nepůjde, tak bych do toho nikdy nešel a to si mi opravdu neřekl. To mi asi nejvíc mrzí..

Editováno: , autor: k.o.c.i.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...