lukino200 Vloženo 1. Březen 2014 Vloženo 1. Březen 2014 ja mam novej řetěz už 15000 km asi no..třeti od vyroby a mam klid zatim..jsem z Trutnova Citovat
lukino200 Vloženo 1. Březen 2014 Vloženo 1. Březen 2014 A jak je stara ta nejnovějši? Ja byl na servisce koncem listopadu tak by mohl byt soft nejnovějši ne? Citovat
azriel Vloženo 1. Březen 2014 Vloženo 1. Březen 2014 (editace) poslední je 9852 pardon Editováno: 1. Březen 2014, autor: azriel Citovat
lukino200 Vloženo 1. Březen 2014 Vloženo 1. Březen 2014 Když budeš mit čas tak hoď video prosim....a s tim softem je to jak? Citovat
Kolicek Vloženo 1. Březen 2014 Vloženo 1. Březen 2014 Nevite jaka je posledni verze sw pro 1.2 CBZB 77kw diky Citovat
e1. Vloženo 1. Březen 2014 Vloženo 1. Březen 2014 Mě jdou oba, výsledek pěkný, ale už bych se bál o dlouhodobou životnost nejen řetězu. I když se to vše dimenzuje s určitou bezpečností na vyšší výkon a krouťák.. těch 204 Nm už je to dost. Celkem by mě zajímalo jaký to bude mít vliv na spotřebu Vzhľadom na to, že pri CBZB by mala byť sériová hodnota 175 Nm, tých +29 Nm by som sa až tak nebál. Mňa ale zaujíma skôr to, že aký má výkon motor v tvojom aute, lebo ako som teraz pozeral namerané hodnoty azriela, tak som z môjho auta sklamaný. On na CBZA mal rovnaký točák, ako ja u svojho CBZB, a to už naserie. :-( azriel: napíš prosím nejaké info o svojom aute, ako napr. presnejší dátum výroby, počet najazdených km, či si už mal menenú reťaz, či máš podložku (akcia 24W6) a podobne. Citovat
lukino200 Vloženo 1. Březen 2014 Vloženo 1. Březen 2014 Ja byl na servisce v listopadu, tak doufam že mam aktualni sw.....taky mně ten chip laka...ale toho řetězu se docela bojim jak se zachova..... Citovat
e1. Vloženo 1. Březen 2014 Vloženo 1. Březen 2014 Nespoliehal by som sa na to. Väčšina servisov aktualizuje SW RJ len keď z nejakého dôvodu treba, alebo keď ich o to zvlášť požiadaš. Citovat
e1. Vloženo 1. Březen 2014 Vloženo 1. Březen 2014 Záleží asi od servisu. Mne to už 2x spravili na požiadanie zadarmo, ale niekto tu nedávno spomínal čiastku okolo 400 Kč. Záleží asi od toho aké máš v servise vzťahy. Citovat
azriel Vloženo 2. Březen 2014 Vloženo 2. Březen 2014 akci 24W6 mam na autě udělanou,řetěz mam původní a najeto čerstvě 34tis km mr 2011 Citovat
e1. Vloženo 2. Březen 2014 Vloženo 2. Březen 2014 Tak toto už vôbec nechápem. S podložkou si mal vyšší výkon, ako máš mať sériovo. Ako ti to potom jazdilo pred 24W6? Citovat
azriel Vloženo 2. Březen 2014 Vloženo 2. Březen 2014 To nemůžu moc porovnat, protože mi podložku udělali cca po 300 km co jsem auto měl. Citovat
lukino200 Vloženo 2. Březen 2014 Vloženo 2. Březen 2014 Ja sem taky zvědavej kolik mi naměřej před chipem..... Bude prosim video jak to jede z nuly na sto? Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 2. Březen 2014 Vloženo 2. Březen 2014 Ta podložka neudělá nic jinýho, než že posune náběh plnicího tlaku na plnou hodnotu směrem do vyšších toček a zmírní strmost toho nárůstu - bez ohledu na jakýkoliv další teplotní nebo tlakový korekce. Motor bez ní měl plnej krouťák mnohem dřív, než jakákoliv jiná motorizace s výjimkou dehtů - nebyl problém s ním gumovat i na trojku. Ale furt to byl takovej "vodezdizmus-kezdizmus" i včetně toho vytahujícího se rozvoďáku - prostě relativně ostře naladěnej agregát s výbornýma vlastnostma, ale za hovno stojící dlouhodobou spolehlivostí. Podložka v regulaci turba přispěla ke zvýšení dlouhodobý spolehlivosti, ale bohužel vzhledem k obsahu (a dalším úpravám i v softu) se s ní samozřejmě degradovaly původní vlastnosti - z motoru s vlastnostma na špičce v daný třídě se stala šedivá myš nijak nevybočující z řady podobnejch. Čipem se řada původních vlastností vrátí na hodnoty který ten motor měl před "akcí 24W6" nebo na ještě lepší, ale jde o to, aby se zároveň nezhoršila spolehlivost.... 1 Citovat
KubinoPv Vloženo 2. Březen 2014 Vloženo 2. Březen 2014 Dostávám se už do OT, ale podložka hlavně vymezovala vůli na talířku obtoku. který vyráběl známy ramplovací zvuk při akceleraci. S ní souviselo SW vymezení chodu zároveň s omezením tlaku turba a nastalo výš popsané.... Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 2. Březen 2014 Vloženo 2. Březen 2014 Však to jsem taky napsal - formulace "...se s ní degradovaly vlastnosti..." znamená SOUČASNOST, ne příčinu. Vždyť ještě dřív, než se začaly projevovat negativní vlastnosti pohonu rozvodu TSI konstrukčně poddimenzovaným řetězem, navíc doplněným naprosto nevhodným napínákem, byly prvotní reklamace týhle motorizace převážně z viny nesprávný funkce systému přeplňování a jeho regulace... Konstrukce "kolem turba" se těsně po náběhu výroby měnila několikrát - dávno před "podložkou"... Citovat
KubinoPv Vloženo 2. Březen 2014 Vloženo 2. Březen 2014 Já jsem byl nakonec po podložce obšťastněn novým fukarem a zatím, klep, klep, nic... Citovat
motorpower Vloženo 2. Březen 2014 Vloženo 2. Březen 2014 Abyste byli v obraze s podložkou a bez to má výkon úplně stejný a o malinko méně strmý nárust točivého momentu. Také cirka o 8Nm méně po podložce, Citovat
e1. Vloženo 2. Březen 2014 Vloženo 2. Březen 2014 Super. Ja tú podložku nemám (ešte pred tým ako som kúpil auto ja, bola po prvom dni odstránená) a už takto mám o 13 Nm nižší točák než ako by som reálne mal mať. Ak by som ho dal znovu namontovať, tak budem mať nakoniec ešte nižší točák, ako má mať CBZA? To už kde sme? Citovat
motorpower Vloženo 2. Březen 2014 Vloženo 2. Březen 2014 Každý motor je jiný a stačí drobná závada, palivo atd a vše je jinak. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.