Přejít na obsah

Chiptuning 1.2TSI


Doporučené příspěvky

Mě jdou oba, výsledek pěkný, ale už bych se bál o dlouhodobou životnost nejen řetězu. I když se to vše dimenzuje s určitou bezpečností na vyšší výkon a krouťák.. těch 204 Nm už je to dost.

 

Celkem by mě zajímalo jaký to bude mít vliv na spotřebu  :)

 

Vzhľadom na to, že pri CBZB by mala byť sériová hodnota 175 Nm, tých +29 Nm by som sa až tak nebál. Mňa ale zaujíma skôr to, že aký má výkon motor v tvojom aute, lebo ako som teraz pozeral namerané hodnoty azriela, tak som z môjho auta sklamaný. On na CBZA mal rovnaký točák, ako ja u svojho CBZB, a to už naserie. :-(

azriel: napíš prosím nejaké info o svojom aute, ako napr. presnejší dátum výroby, počet najazdených km, či si už mal menenú reťaz, či máš podložku (akcia 24W6) a podobne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta podložka neudělá nic jinýho, než že posune náběh plnicího tlaku na plnou hodnotu směrem do vyšších toček a zmírní strmost toho nárůstu - bez ohledu na jakýkoliv další teplotní nebo tlakový korekce. Motor bez ní měl plnej krouťák mnohem dřív, než jakákoliv jiná motorizace s výjimkou dehtů - nebyl problém s ním gumovat i na trojku. Ale furt to byl takovej "vodezdizmus-kezdizmus" i včetně toho vytahujícího se rozvoďáku - prostě relativně ostře naladěnej agregát s výbornýma vlastnostma, ale za hovno stojící dlouhodobou spolehlivostí.

 

Podložka v regulaci turba přispěla ke zvýšení dlouhodobý spolehlivosti, ale bohužel vzhledem k obsahu (a dalším úpravám i v softu) se s ní samozřejmě degradovaly původní vlastnosti - z motoru s vlastnostma na špičce v daný třídě se stala šedivá myš nijak nevybočující z řady podobnejch. Čipem se řada původních vlastností vrátí na hodnoty který ten motor měl před "akcí 24W6" nebo na ještě lepší, ale jde o to, aby se zároveň nezhoršila spolehlivost....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Však to jsem taky napsal - formulace "...se s ní degradovaly vlastnosti..." znamená SOUČASNOST, ne příčinu. Vždyť ještě dřív, než se začaly projevovat negativní vlastnosti pohonu rozvodu TSI konstrukčně poddimenzovaným řetězem, navíc  doplněným naprosto nevhodným napínákem, byly prvotní reklamace týhle motorizace převážně z viny nesprávný funkce systému přeplňování a jeho regulace... Konstrukce "kolem turba" se těsně po náběhu výroby měnila několikrát - dávno před "podložkou"...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Super. Ja tú podložku nemám (ešte pred tým ako som kúpil auto ja, bola po prvom dni odstránená) a už takto mám o 13 Nm nižší točák než ako by som reálne mal mať. Ak by som ho dal znovu namontovať, tak budem mať nakoniec ešte nižší točák, ako má mať CBZA? To už kde sme?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...