Přejít na obsah

Chiptuning 1.2TSI


Doporučené příspěvky

Motorpower - co si myslíš o tomto grafu? Mně to připadá přesně jako můj případ s powerboxem. Trochu jsme nad tím laborovali a ta křivka by vypadala asi nějak takto. Powerbox úplně sprostě snižuje hodnotu tlaku v celém rozsahu -je tam jenom nějaký nastavitelný dělič. To znamená že než začně tlačit turbo tak je výkon a krouťák ještě nižší než série. Protože když sníží hodnotu při atmosférickém tlaku tak jednotka ubere i palivo. Takže je to něco za něco.. Pak nastávají velké turbodíry. Čím víc se přidá, tím je větší turbodíra - v nizkých nic a pak prásk, nárust jak hrom..

post-84441-0-65055400-1394698995_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle je pěkný graf, powerbox s tím vůbec nesrovnávej.  A hlavně bez padání do nouzáku. Spektrum použitelných otáček od 2 -6tis.

Hlavně však pořád neřešte u benz. motorů průběhy do dvou tis. Je to sice eko a na spotřebu, ale ničíte si na motoru a převodovém ústrojí úplně všechno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně se to moc nelíbí, proč bych měl pokazit jedno aby druhé bylo větší? Vždyť podle mě by to šlo udělat - zachovat do 2 tis jako série a pak přidávat ne? Mně to připadne že pak je to strmé jak sviňa.. Vždyť ty máš pěknější grafy, pokud je měření přesné i do 2 tis..

Navíc jak je vidět na tom grafu, tak v 1800ot je rozdíl 20Nm což u tak malého motorku pozná i laik.

Editováno: , autor: mx6
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na kole ti vzniká valivý odpor a s rostoucí rychlostí samozřejmě roste, ten je dán deformací pneumatiky - to je hlavní složka toho ztrátového.. Výkon motoru je čistě co udělá motor, není pokrácený např o účinnost převodovky, skluz spojky a podobně.

Počítač zná přesné parametry chování a setrvačnost válců zkušebny a z toho ti je schopen dopočítat jednotlivé parametry.. Nebo tak je to alespoň na menší MAHA LPS 2000, kde jsem sem tam měřil..

Dále se pak ještě výsledný naměřený výkon koriguje dle normy, která zohledňuje teplotu nasávaného vzduchu a tlak. To je zase důležité proto, že ten motor se může chovat jinak u výrobce a jinak na zkušebně, která je například umístěna v odlišné nadmořské výšce...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

co myslis pod tym "nalivarna"?

Nalejvárna je třeba CIMBU = Janda. Nic neměří, nic neindividualizuje, všecko NALEJE stejným softem jako ten vynálezce, kterej došel na patentovej úřad s bednou v náruči a chtěl přihlásit patent na univerzální holicí přístroj.

 

Ouřada se ho ptá, jak má vyřešenou skutečnost, že každej člověk má jinej tvar obličeje?

 

A milej objevitel odpoví : "JEN DO PRVNÍHO OHOLENÍ V MÉM PŘÍSTROJI, JEN DO PRVNÍHO OHOLENÍ...!!!"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výrobce žádnej výkon nestahoval. Jediný co se snížilo, je strmost nárůstu výkonu v závislosti na otáčkách, maximum zůstalo stejný. Kdyby sundali maximum, byli by velice lehce žalovatelný za klamavou reklamu - oni jen snížili výkon a hlavně omezili krouťák dostupnej v nízkejch točkách, aby lidi pro slušnou akceleraci museli motor vytáčet o pár stovek rpm vejš, kdy už olejová pumpa dává dost tlaku jak pro plný mazání, tak i pro dostatek síly v napínáku. Tudíž jsou nepostižitelní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výrobce žádnej výkon nestahoval. Jediný co se snížilo, je strmost nárůstu výkonu v závislosti na otáčkách, maximum zůstalo stejný. Kdyby sundali maximum, byli by velice lehce žalovatelný za klamavou reklamu - oni jen snížili výkon a hlavně omezili krouťák dostupnej v nízkejch točkách, aby lidi pro slušnou akceleraci museli motor vytáčet o pár stovek rpm vejš, kdy už olejová pumpa dává dost tlaku jak pro plný mazání, tak i pro dostatek síly v napínáku. Tudíž jsou nepostižitelní.

 

Ak chceš ŠA žalovať, diktujem ti svoje VIN. Normovaný výkon mám 76 kW a 162 Nm, a podľa papiera by som mal mať 77 kW a 175 Nm. Verzia SW 5491.

Takže to neznižovanie výkonu by som bral s určitou rezervou.

Čo sa týka chiptuningu, toho by som sa nebál. Ak sa úprava urobí tak, aby pri normálnej jazde bola prevádzka ekonomická, tak pri nízkych otáčkach sa oproti sérii nič nemení a tým pádom to je pre reťaz ako keby tam bol sériový soft. Iné veci sa potom ale dejú pri vysokých otáčkach. :-)

Editováno: , autor: e1.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...