Kolicek Vloženo 12. Březen 2014 Vloženo 12. Březen 2014 (editace) Stale jsem jediny, prida se nekdo a dohodneme datum nebo se objednam solo Editováno: 12. Březen 2014, autor: Kolicek Citovat
lukino200 Vloženo 12. Březen 2014 Vloženo 12. Březen 2014 Šel bych do toho...ale nevim jak to zvládnu..jsem až z Trutnova Citovat
mx6 Vloženo 13. Březen 2014 Vloženo 13. Březen 2014 Motorpower - co si myslíš o tomto grafu? Mně to připadá přesně jako můj případ s powerboxem. Trochu jsme nad tím laborovali a ta křivka by vypadala asi nějak takto. Powerbox úplně sprostě snižuje hodnotu tlaku v celém rozsahu -je tam jenom nějaký nastavitelný dělič. To znamená že než začně tlačit turbo tak je výkon a krouťák ještě nižší než série. Protože když sníží hodnotu při atmosférickém tlaku tak jednotka ubere i palivo. Takže je to něco za něco.. Pak nastávají velké turbodíry. Čím víc se přidá, tím je větší turbodíra - v nizkých nic a pak prásk, nárust jak hrom.. Citovat
motorpower Vloženo 13. Březen 2014 Vloženo 13. Březen 2014 Tohle je pěkný graf, powerbox s tím vůbec nesrovnávej. A hlavně bez padání do nouzáku. Spektrum použitelných otáček od 2 -6tis. Hlavně však pořád neřešte u benz. motorů průběhy do dvou tis. Je to sice eko a na spotřebu, ale ničíte si na motoru a převodovém ústrojí úplně všechno. 1 Citovat
mx6 Vloženo 13. Březen 2014 Vloženo 13. Březen 2014 (editace) Mně se to moc nelíbí, proč bych měl pokazit jedno aby druhé bylo větší? Vždyť podle mě by to šlo udělat - zachovat do 2 tis jako série a pak přidávat ne? Mně to připadne že pak je to strmé jak sviňa.. Vždyť ty máš pěknější grafy, pokud je měření přesné i do 2 tis.. Navíc jak je vidět na tom grafu, tak v 1800ot je rozdíl 20Nm což u tak malého motorku pozná i laik. Editováno: 13. Březen 2014, autor: mx6 Citovat
froggy Vloženo 13. Březen 2014 Vloženo 13. Březen 2014 v grafech je znázorněna křivka výkonu na kole a na motoru.. a ztrátový výkon... Jak se tyto výkony měří? Skutečně je mezi kolem a motorem ztráta 20 kW??? Připadá mi to trošku moc aby to byla pravda. Citovat
Galvi Vloženo 13. Březen 2014 Vloženo 13. Březen 2014 Na kole ti vzniká valivý odpor a s rostoucí rychlostí samozřejmě roste, ten je dán deformací pneumatiky - to je hlavní složka toho ztrátového.. Výkon motoru je čistě co udělá motor, není pokrácený např o účinnost převodovky, skluz spojky a podobně. Počítač zná přesné parametry chování a setrvačnost válců zkušebny a z toho ti je schopen dopočítat jednotlivé parametry.. Nebo tak je to alespoň na menší MAHA LPS 2000, kde jsem sem tam měřil.. Dále se pak ještě výsledný naměřený výkon koriguje dle normy, která zohledňuje teplotu nasávaného vzduchu a tlak. To je zase důležité proto, že ten motor se může chovat jinak u výrobce a jinak na zkušebně, která je například umístěna v odlišné nadmořské výšce... 1 Citovat
v.m@rek Vloženo 3. Květen 2014 Vloženo 3. Květen 2014 (editace) poculi ste uz niekto nieco o tomto, resp nahodou niekto stym ma skusenost?? http://www.racechip.sk/chiptuning/model/skoda-fabia-ii-1.2-tsi-1197ccm-63kw-86ps alebo toto? http://www.autochip.eu/sk/chiptuning/tabulky/skoda/skoda-fabia-2-12-tsi-86hp/ Editováno: 3. Květen 2014, autor: v.m@rek Citovat
azriel Vloženo 3. Květen 2014 Vloženo 3. Květen 2014 Klasická nalivarna. Mrkni na můj graf od Motorpower a uvidíš rozdíl. Citovat
kokta7 Vloženo 3. Květen 2014 Vloženo 3. Květen 2014 tak vyhledávej zkušenosti ne? http://www.autohificlub.cz/forum/13-ostatni/1388262-autochip-varovani-zkusenost http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=12&t=40369 atd atd... jestli si chceš zkurvit auto, prosíím... Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 3. Květen 2014 Vloženo 3. Květen 2014 co myslis pod tym "nalivarna"? Nalejvárna je třeba CIMBU = Janda. Nic neměří, nic neindividualizuje, všecko NALEJE stejným softem jako ten vynálezce, kterej došel na patentovej úřad s bednou v náruči a chtěl přihlásit patent na univerzální holicí přístroj. Ouřada se ho ptá, jak má vyřešenou skutečnost, že každej člověk má jinej tvar obličeje? A milej objevitel odpoví : "JEN DO PRVNÍHO OHOLENÍ V MÉM PŘÍSTROJI, JEN DO PRVNÍHO OHOLENÍ...!!!" Citovat
v.m@rek Vloženo 3. Květen 2014 Vloženo 3. Květen 2014 a vedeli by ste nieco dpoprucit ked teda tie nie? Citovat
e1. Vloženo 3. Květen 2014 Vloženo 3. Květen 2014 Prečítaj si celé toto vlákno a podobné vlákno v sekcii Rapida a odpoveď nájdeš. :-) Citovat
kokta7 Vloženo 3. Květen 2014 Vloženo 3. Květen 2014 motorpower, mvolesko, dieselpower, http://profituning.sk/chiptuning Citovat
e1. Vloženo 3. Květen 2014 Vloženo 3. Květen 2014 A správna odpoveď je tam, a vzhľadom na to, že v.m@rek je z Košíc, nie je ťažké uhádnuť, že ktorá to je... :-) P.s.: Stále trvám na prečítaní celého vlákna. Citovat
v.m@rek Vloženo 4. Květen 2014 Vloženo 4. Květen 2014 z vlákna mi najskor vychádza, že sa nato mám radšej vykašlat Citovat
lukino200 Vloženo 4. Květen 2014 Vloženo 4. Květen 2014 chtěl sem do toho jít taky...nikdo neví jak to s novejma rozvodama bude ...... i když na nich mám pomalu 22 000 km .....kdyby vydržely aspoň 100 000 km Citovat
kokta7 Vloženo 4. Květen 2014 Vloženo 4. Květen 2014 nevím tedy jak zvýšení výkonu ovlivní při studeném startu napínák... Citovat
miklisek Vloženo 4. Květen 2014 Vloženo 4. Květen 2014 Počítám, že nijak přeci, ne? Copak se startuje na plný výkon? A honit auto s TSIčkem se studeným motorem na maximální výkon může leda tak blbec. 1 Citovat
lukino200 Vloženo 4. Květen 2014 Vloženo 4. Květen 2014 To netvrdim...ale zatim nikdo nevi jake jine vady u TSI budou....do chipu pujdu ale až dyl...počkam jak se to bude chovat u ostatnich lidi co chip maji Citovat
zbek Vloženo 4. Květen 2014 Vloženo 4. Květen 2014 když výrobce stáhl výkon že se bal že motor nevydrží ,tak bych se do chipu nehrnul . Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 4. Květen 2014 Vloženo 4. Květen 2014 Výrobce žádnej výkon nestahoval. Jediný co se snížilo, je strmost nárůstu výkonu v závislosti na otáčkách, maximum zůstalo stejný. Kdyby sundali maximum, byli by velice lehce žalovatelný za klamavou reklamu - oni jen snížili výkon a hlavně omezili krouťák dostupnej v nízkejch točkách, aby lidi pro slušnou akceleraci museli motor vytáčet o pár stovek rpm vejš, kdy už olejová pumpa dává dost tlaku jak pro plný mazání, tak i pro dostatek síly v napínáku. Tudíž jsou nepostižitelní. Citovat
lukino200 Vloženo 5. Květen 2014 Vloženo 5. Květen 2014 A co řetězy? Řekl bych že ty novy s novym napinakem už asi budou dobry ne? Citovat
e1. Vloženo 5. Květen 2014 Vloženo 5. Květen 2014 (editace) Výrobce žádnej výkon nestahoval. Jediný co se snížilo, je strmost nárůstu výkonu v závislosti na otáčkách, maximum zůstalo stejný. Kdyby sundali maximum, byli by velice lehce žalovatelný za klamavou reklamu - oni jen snížili výkon a hlavně omezili krouťák dostupnej v nízkejch točkách, aby lidi pro slušnou akceleraci museli motor vytáčet o pár stovek rpm vejš, kdy už olejová pumpa dává dost tlaku jak pro plný mazání, tak i pro dostatek síly v napínáku. Tudíž jsou nepostižitelní. Ak chceš ŠA žalovať, diktujem ti svoje VIN. Normovaný výkon mám 76 kW a 162 Nm, a podľa papiera by som mal mať 77 kW a 175 Nm. Verzia SW 5491. Takže to neznižovanie výkonu by som bral s určitou rezervou. Čo sa týka chiptuningu, toho by som sa nebál. Ak sa úprava urobí tak, aby pri normálnej jazde bola prevádzka ekonomická, tak pri nízkych otáčkach sa oproti sérii nič nemení a tým pádom to je pre reťaz ako keby tam bol sériový soft. Iné veci sa potom ale dejú pri vysokých otáčkach. :-) Editováno: 5. Květen 2014, autor: e1. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.