Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Ahojte, máte ohľadom tohto tuningu motora niečo nové?

nevím jestli to tady někde už zaznělo, ale Sportmotor zastavil úpravu výkonu 1,2 TSI. Jak to má Mr. Cimbu nevím, ale předpokládám, že když už, tak rozhodně ne motory před listopadem 2010.

Mužu se zeptat v čem je motor před listopadem horší než po listopadu ?

Mužu se zeptat v čem je motor před listopadem horší než po listopadu ?

obměněné rozvody, servomotor obtoku upraven, materiál hřídele turba - ty zásadní změny, pak nějaké maličkosti

a přesné datum by nebylo? Mám auto vyrobené v listopadu.

Tak to zas neni tak tragicky to se dá vyměnit když to odejde za novějši typ a pokud to odejde do 4 let tak to mam ještě v zaruce

Upraveno od zbek

a přesné datum by nebylo? Mám auto vyrobené v listopadu.

od 49.-50. KT se začaly používat nově dodané díly

A teď jde o to, jestli to NÁHODOU nejde udělat pouze na motorech vyprodukovaných výhradně v té jedné a jedinečné fabrice, nacházející se západně od Chebu... Protože zkrátka a jednoduše údajně ty samé motory vyšlé z fabriky mezi Labem a Jizerou jsou nějakým veřejnosti záhadným způsobem ojebány, aby z nich právě ten vyšší výkon při aspoň trochu rozumné životnosti nijak dostat nešel - když u nich je dokonce často problém dosáhnout vůbec nějaké životnosti při sériovém výkonu...

Co mě fascinuje - zrychlení se i přes nárůst výkonu zlepšuje pouze o 1s. Chápu, že motor z fabriky bude mít klidně výrazně vyšší výkon, 77kW PDčka takle měřili i s 87kW, ale pořád je to nárůst na 103kW...

Jenže se podívej na to, KDE je po úpravě ten výkon a krouťák dosahovaný. Z turbomotoru s vysloveně vnucenou PLACATOU charakteristikou podobnou turbodehtu je hezky zprudka stoupající turbík v beneli - a s normálním průběhem krouťáku i výkonu, jak takový beneli-turbík má vypadat... Se vším, co k tomu patří, tedy s poměrně úzkou charkou a výraznou špičkou v porovnání s původní verzí o hodně užším rozmezí otáček - prostě udělali z toho "zase správnej benzíňák"... lol lol lol

  • 3 měsíce později...
  • 1 měsíc později...

dotaz na BSR

Dobrý den pane X,

BSR v současné chvíli optimalizační software pro vůz Škoda Roomster s motorem 1.2TSI nenabízí.

V průběhu následujících týdnů technici ve švédské centrále plánují analýzu tohoto motoru. V případě pozitivního nálezu dojde k vývoji softwaru pro tento motor.

Pokud se tak stane, budeme Vás informovat.

Martin Hák

BSR Česká republika a Slovensko

  • 2 týdny později...

No, nevím, připadá mi, jako když tady každý onanuje nad dílem pana Jandy a jeho Cimbu. Pokud někdo holdujete chiptuningu, tak se mrkněte na fóra o tomto a zjistíte, že Cimbu je prostřední cesta úprav, za to předražená jako kráva. Chvástají se, jak dělají chip přímo na daný motor, přitom to jsou jenom další nalejvači, kteří kupují soft z Německa. To samé tady potvrzuje ty hromadné slevové akce jak někde ze serveru hyperslevy.cz. Taky většina věcí z toho stojí za ..... Mám auto chiplé od Cimbu a jdu na přechipování k odborníkům, co to dělají online na brzdě atd. Cena nesrovnatelně nižší a výsledek o dost lepší. Plno aut od Cimbu bylo měřeno na brzdách a nikdy nedávaly to, co deklarují na svých stránkách a pokud jim to vyjde, rozhodně to není, jak píšou v tabulkách třeba +22 Kw atd. Sám jsem byl s fábií ATD na měření výkonu a měla mít 74kw, reálně měla 85kw a to mělo 200tis nalítáno. Takže tak.

Sám jsem si udělal obrázek o této firmě a jediné co si o ní myslím je to, že zaspali pár let na vavřínech. Možná umí benzíny, ale naftu určitě nee a to je známo od odborníků, takže za mě: Cimbu už nikdy.

  • 2 měsíce později...

S tim chiptuningem by mě to taky zajímalo. Dal jsem na youtube video jak akceleruje moje Fabie (77kW) a psal mi nějakej angličan jestli mam chip a nebo jestli je to z kopce, protože moje originál Fabia 105hp má z 0 na 100 za 7,8s a jeho s chipem se 130 hp má 8,3s a že ze 100 na 180 je moje taky rychlejší než jeho se 130hp. A navíc je mi divný, jak na rovince může moje origo Fabka mít 7,8s, když to někde testovali a měli 10,1s.

Upraveno od jirka1186

Asi nechtěly nasrat ty co maj 2l, ono taky 100k/h na tachometru není reálná hodnota počítej že tam musíš mít tak cca 108k/h aby bylo skutečnejch 100k/h a asi jak je vydět tak na dvojku to neudělá tak musíš zařadit trojku a to už je zdržení. Ale stejně je to kolem 8,5s :kol-47:

Upraveno od voltys

To se mi nějak nepozdává to tvé video, 0-100 km/h za 8 sekund? mám teda 63kW, ale to tvé zrychlení musel způsobit motor co má víc jak 77kW :)

Netankoval jsi náhodou letecký benzin 107 oktanů? :)

No na letišti to sice je, ale benzín normální. :D No možná Shell V-Power to už si nepamatuju. Ale auto jsem kupoval jako úplně nový, takže jsem si jistej, že ten motor je origo 105hp. :)

Upraveno od jirka1186

Nenašel jsem na youtube jiné video vozidla s tímto motorem / výkonem, které by mělo takové zrychlení jak to tvoje!!! Vždyť takhle pomalu zrychluje RS 1.4 TSi :) Na jiných videích jsou o dvě vteřiny pomalejší ať s automatem nebo v manuálním režimu. Koukni se radši pod kapotu, co ti tam dali za agregát ;)

Včera večer jsem to znovu zkoušel a vzal jsem to v obouch směrech, abych vyloučil vliv větru nebo jízdy z kopce a opravdu to tak je. V jednom směru jsem naměřil nějakejch cca 7,4s a druhym směrem asi 7,5s. Budu to muset reklamovat. :D

je to zajímavé.. ale máš dobré žihadlo :) snad se tu přidají i další se svými časy 0-100.. pokud to tak v sérii opravdu je, tak je ten motor fakt luxusní.

No, zrychlí to docela slušně, ale spíš si myslím, jestli není někde problém jinde. Ono to zrychlení bych tipoval odpovídá autu s tak cca 120kw.

Zázraky se taky dějí, ale... Už celkově mi přijde trošku utopie mít 77kw chiplou na 100kw. Malý motůrek a navíc pořád problémy s výrobou. Už se xkrát předělávala forma na blok, hlavu atd...

Predpokladám zadné sedačky, rezervu, koberce v garáži, prázdnu nádržku ostrekovača, chladiacu kvapalinu na minime a max 3l. 100 oktánového paliva v nádrži, k tomu 50kg vodiča.

Tiež by som nevylučoval pneu s menším priemerom, kde sa jednak "ľahším prevodom" zvýši prenesený moment a taktiež potom ukazuje 100km na tachu pri napr 87km/h. Rád by som videl rýchlosť podľa GPS, na vylúčenie oneskorenia pri ustálenej rýchlosti trebárs 50km/h. Ja som mal už na dialnici podľa GPS 186km/h (tacho 200), hoci u 63kW je maximálka tuším 178km/h, tak je možné, že do šport verzií dávajú motory s vyššou + odchýlkou ( údajne je bežná aj cca +10%). VW napr. pedáva našu 63kW veziu ako 66kW.

No, zrychlí to docela slušně, ale spíš si myslím, jestli není někde problém jinde. Ono to zrychlení bych tipoval odpovídá autu s tak cca 120kw.

Zázraky se taky dějí, ale... Už celkově mi přijde trošku utopie mít 77kw chiplou na 100kw. Malý motůrek a navíc pořád problémy s výrobou. Už se xkrát předělávala forma na blok, hlavu atd...

Chtěl sem se zeptat na motor proč se předělavala forma na blok .hlavu atd z jakeho duvodu ?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.