Březen 20, 201312 r Tak to jsem rád že konečně někdo začal ale nemusel to být zrovna cimbu ale uvidíme po pár prvních jedincích... když to bude znát a v pohodě nemám důvod do toho nejít...
Březen 21, 201312 r Nebudí to ve mě moc důvěru . Při měření motoru na brzdě má motor přesně 77KW a 175NM . to je hodně zajimave . A potom ty standardní kecy .
Březen 21, 201312 r jj toho jsem si právě taky všiml....no uvidíme až někdo napíše že to jede jak dábel nebo že to ani nepoznal :-)
Březen 22, 201312 r I když je Janda přeprodejce, pro modely se 63 kW bych považoval tento chip za výhodný
Duben 1, 201312 r I když je Janda přeprodejce, pro modely se 63 kW bych považoval tento chip za výhodný Tak jsem mu napsal. Odpověď zde: Dobrý den, již delší dobu řeším nesmyslné parametry, které se na válcích na Jarově poslední dobu měří, měl jsem ji totiž otestovanou odbržděným motorem na skutečné brzdě a pak v autě na těchto válcích. Obecně se zde teď měří daleko více, než odpovídá skutečnosti, na druhou stranu měření s upravenými motory je zkreslené nedostatečným vychlazením intercooleru slabým ventilátorem, jež se při měření používá. Za takové měření je škoda peněz. Proto jsem začal měřit parametry za jízdy v autě, u těchto motorů jsem ho však ještě neprováděl, protože jsem ještě žádné v praxi nedělal. Důvodem je, vzhledem k enormní poruchovosti těchto motorů, můj požadavek, aby zákazníci měli auto po záruce a mě podepsali, že jakékoliv problémy s motorem s naší úpravou nesouvisí...
Duben 1, 201312 r Ehm,ale 1.2 TSI má přece vodní intercooler s vlastním chladičem a vlastním elektrickým čerpadlem chladící kapaliny,které zapíná řídící jednotka motoru dle potřeby. Že by se jim to přesto na Jarově nestačilo "řádně" schladit? Jak dlouho trvá "odbrždění" na Jarově? Upraveno Duben 1, 201312 r od Pawouk
Duben 1, 201312 r Teď to píši, přesně tak. Toto svědčí o totálním amaterismu a smrdí to podvodnýma praktikama, které se opírají, jak jsem taky psal o rozptylová čísla výkonů standartních motorů a rozhodně bych si raději připlatil za 77kW přímo na novém voze, kde je v ceně kotoučová zadní náprava a silnější přední brzdy než se nechat natáhnout samolepkou a pocitem tuningu. Správný tuner MÁ mít SVOJI brzdu a ne se opírat o "neschopnost" druhého. Stejně jako se VW(potažno Š-A) vymlouvala v řetězích na dodavatele. Kurva a kdo ta auta vyrábí a kdo za ně nese odpovědnost, kdo je vyvíjel, kdo si má hlídat kvalitu tak důležitého komponentu? To není praskající žárovka!!!!!!!! PRO MNE TUNING NIKDY NE A NE A NE A NE. VYHOZENÉ PRACHY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Duben 2, 201312 r Zaujímavý graf z merania 1.2 TSI 63k. Čakal som že sériovo bude mať aspoň tých 90-95 koníkov, a podľa tohto tohto grafu nemá.
Duben 2, 201312 r Ale má vyšší krouťák,než udává výrobce a také jeho nástup je poněkud posunutý do vyšších otáček. Nevíš,zda je to po nějakém zásahu typu 24W6?
Duben 2, 201312 r Tak teprve teď jsem si všimnul,že na tom protokolu je napsáno "meranie výkonu po úprave". To asi vysvětluje ten krouťák. Ale kW nějak nejsou.
Duben 2, 201312 r Čísla sú uvedené iba po úprave, ale graf je aj pred, aj po úprave. Silné čiary sú po, tenké pred úpravou. P.s.: Ten točák pred úpravou nedosahuje ani tých 160 Nm ktoré by to auto malo mať. Upraveno Duben 2, 201312 r od Ivan Horváth
Duben 2, 201312 r No jo,máš pravdu,nějak mě to nepálí. V tom případě křivka původního točivého momentu ani nedosahuje fabrických údajů...
Duben 2, 201312 r To je OK, mne tiež vždy trošku trvá kým vylúštim tie grafy od profituningu. Inak teraz sme to mali ešte ľahké, lebo odstupňovanie pre Nm je identické s tým pre koníky. P.s.: Tu je "graf" od ŠA. Upraveno Duben 2, 201312 r od Ivan Horváth
Duben 3, 201312 r Tak jsem mu napsal. Odpověď zde: Dobrý den, již delší dobu řeším nesmyslné parametry, které se na válcích na Jarově poslední dobu měří, měl jsem ji totiž otestovanou odbržděným motorem na skutečné brzdě a pak v autě na těchto válcích. Obecně se zde teď měří daleko více, než odpovídá skutečnosti, na druhou stranu měření s upravenými motory je zkreslené nedostatečným vychlazením intercooleru slabým ventilátorem, jež se při měření používá. Za takové měření je škoda peněz. Proto jsem začal měřit parametry za jízdy v autě, u těchto motorů jsem ho však ještě neprováděl, protože jsem ještě žádné v praxi nedělal. Důvodem je, vzhledem k enormní poruchovosti těchto motorů, můj požadavek, aby zákazníci měli auto po záruce a mě podepsali, že jakékoliv problémy s motorem s naší úpravou nesouvisí... Tak tohle je pecka. Brzda je na nic, KPower je nejlepší a nejpřesnější způsob měření. Jen tedy nějak nerozumím tomu, že žádné 1,2 TSi asi ještě neupravoval, ale údaje a grafy zvýšení výkonu na stránkách má... No každopádně za 15 500 Kč bez záruky a bez zkušeností je to celkem suverénní...
Duben 4, 201312 r chiptuning bych do toho teda necpal,ten motor je už tak takový chatrný a prí to není ani moc poznat a co tomu řekne rozvoďák?
Duben 4, 201312 r Tak teprve teď jsem si všimnul,že na tom protokolu je napsáno "meranie výkonu po úprave". To asi vysvětluje ten krouťák. Ale kW nějak nejsou. Jsou. 88.7kw.(91.1) Upraveno Duben 4, 201312 r od Seidl
Duben 4, 201312 r Máš pravdu,neměl jsem dobrý večer a navíc kolega Horvát mě poněkud zmátnul. Ale v grafu je to v PS a ne kW.
Duben 9, 201312 r chiptuning bych do toho teda necpal,ten motor je už tak takový chatrný a prí to není ani moc poznat a co tomu řekne rozvoďák? Co se všichni bojíte? Ta standardně prodávaná 77 kW verze taky není nic jiného než tenhle stejný motor s jiným softem. P.S. ... a poznat to je velmi Upraveno Duben 9, 201312 r od kokoi
Duben 10, 201312 r Jest-li to nebude jen "špionáž", myšleno stahnutím výkonové mapy 77 kW staré varianty a teď to prezentovat jako "svoji" práci. A popotahnutí 77čky je jen drobná korektura a využívají se stejnou "mapou" starého softu k refreshi toho udušeného fabrikou po podložkových akcích.
Duben 10, 201312 r To sa dá jednoducho zistiť. Zoberieš auto pred úpravou, prípadne aj po nej na inú brzdu. Bude ťa to stáť síce 50-60 €, ak pôjdeš a po, tak nejakých 100-120 €, ale aspoň budeš mať istotu. Ja osobne zvažujem, že by som dal zmerať výkon len tak zo zvedavosti, len tých 60 € sa mi zdá byť veľa za to že to je práca na 5-10 minút. Samozrejme ako by bolo viac zvedavých ľudí, tak sa mi môžete pár europeňazí prispieť, a sľubujem, že sa tu o výsledky podelím. Čo sa týka upravovania 1.2 TSI, MM Racing v Bratislave upravuje bežne na 125 koníkov za 330 €, a na 140k za 430 € +výfuk AMA, komplet aj s katom 850 €. Tá prvá varianta sa mi zdá byť finančne ešte akceptovateľná, ale za ďalších 950 €, tj. 1380 € už začnem skôr uvažovať nad výmenou za Fabiu RS...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.