gourney Vloženo 25. Září 2014 Sdílet Vloženo 25. Září 2014 Vysoké CO ešte chápem. Ale prečo by malo vadiť že je voľnobeh nad 820? Ja mám cca 960, len už neviem či to takto niekedy prešlo STK.... Ale je to 3valec tak nízke otáčky mu moc nesedia. Dúfam že to nejak vyriešiš. Než nový kat to už je lepšie niečo dať tomu technikovi.... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 26. Září 2014 Sdílet Vloženo 26. Září 2014 (editace) Rozsah volnoběžných otáček pro STK určuje výrobce a pokud jseš mimo, tak emisemi neprojdeš nebo spíš neměl bys projít... Moderněji vybavené STK má měřící zařízení, které přímo tiskne protokol a když něco nesedí, tak emise zkrátka nedostaneš. Editováno: 26. Září 2014, autor: rkonf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
D.A.N. Vloženo 1. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2014 rkonf: je to přesně tak, jak píšeš. Prostě mu to tam svítí červeně a hotovo. Chvilku zkoušel otáčky snížit při zatažené ruční brzdě a trápením spojky na jedničku, ale stejně to těch 30sec. nevydržel. No nic.....k věci. Konečně jsem se dokopal k měření tlaků ve válcích. První válec(od převodovky) 7, druhý 7.5, třetí 11. Fórum mám pročtené, je mi jasné, že mě čeká repas hlavy. Na rychlo jsem zkouknul nabídky na netu, cena cca 3000 - 3500Kč. Ovšem pouze repas dodané hlavy. Nemáte někdo tušení, kolik by stála demontáž a montáž na autě? Do 3000Kč bych do toho šel, ale pokud to bude víc, tak sice s velkou nechutí, ale udělám to sám. A ještě jeden dotaz, nějaký tip na důvěryhodný servis v okolí Frýdku-Místku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 1. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2014 (editace) Repas hlavy dělají v ostravě u rudné .. odbočíš do té cigánské čtvrti ještě před nájezdem na most směrem na avion při přjezdu z frýdku z dálnice .. je to myslím že hned za servisem peugeot .. ale nejsem si 100 % jist místem. Mechanik mě před 3 měsící říkal že tam posílají všechny servisy hlavy .. i v práci mě to lidi říkali. Jinak prý je dobrý servis na repas hlav i s montáží a demontáží u Billy ve Frýdku .. hned vedle ní mezi glovisem a billou je vjezd do vrat. Napravo je hned autoservis tak se poptej kolik by za to chtěli. Rodičům to kdysi dělali v autorizáku škodovka dala slevu ale nevím už jestli stála oprava 8000 nebo 16000 a ani nevím jesti jsme platili 4000 nebo nic .. :/ Rodiče ale měli na fabči v té době snad jen 54 000 km .. a i tak to trvalo než škoda odpustila nějakou korunku .. Editováno: 1. Říjen 2014, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 1. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2014 myslim ze tu kompresiu budes skusat zbytocne takže zbytočné to nebolo .... Konečně jsem se dokopal k měření tlaků ve válcích. První válec(od převodovky) 7, druhý 7.5, třetí 11. Fórum mám pročtené, je mi jasné, že mě čeká repas hlavy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorar Vloženo 2. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2014 rkonf: je to přesně tak, jak píšeš. Prostě mu to tam svítí červeně a hotovo. Chvilku zkoušel otáčky snížit při zatažené ruční brzdě a trápením spojky na jedničku, ale stejně to těch 30sec. nevydržel. No nic.....k věci. Konečně jsem se dokopal k měření tlaků ve válcích. První válec(od převodovky) 7, druhý 7.5, třetí 11. Fórum mám pročtené, je mi jasné, že mě čeká repas hlavy. Na rychlo jsem zkouknul nabídky na netu, cena cca 3000 - 3500Kč. Ovšem pouze repas dodané hlavy. Nemáte někdo tušení, kolik by stála demontáž a montáž na autě? Do 3000Kč bych do toho šel, ale pokud to bude víc, tak sice s velkou nechutí, ale udělám to sám. A ještě jeden dotaz, nějaký tip na důvěryhodný servis v okolí Frýdku-Místku? ten repas hlavy budeš dělat zbytečně protože hned poté začne motor žrát olej ve velmi velkém množství, zahazovat svíčky, zničíš katalyzátor pokud ješte není .. pokud to chceš opravit tak bude muset motor z vozu ven, a udělat i komplet spodek, jiné řešení není.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 (editace) ..je,. je to odporne, ale je-emise pres znameho, auto do bazaru a prodat... nebudes ani prvni ani posledni, ktery to prodal v takovem stavu.. nejaky patek to novemu majiteli vydrzi a pak at si radi on.. je to hnusne ja vim, ale staceni km o 100 000 neni o nic horsi... Jinak tusim ze operace kterou pise motorar je neco kolem 10-15t korun?? V podstate 4tina ceny auta...+pokud ma vysypany kat tak jeste vic Mne by to teda za to nestalo... Editováno: 3. Říjen 2014, autor: JirkaBrno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 (editace) Tak to je k zblití.... pak je tu ještě možnost někomu na ulici ukradnout 15 000 a z toho zaplatit opravu. Také lze šlohnout pár autorádií či airbagů. Je to podstatně férovější, než to šoupnout do bazaru - poškozený alespoň hned ví na čem je a pachatel se zbaběle neschovává za autobazar. Takhle fakt může jednat jen pračůrák všech čůráků. Omlouvám se za sprostá slova, vím, že se to tady nesmí, jsem připraven nést si všechny důsledky. A možná by neškodilo, kdyby motorar trochu rozvedl teorii, proč bude problém i s připečenými pístními kroužky (alespoň tedy usuzuji, že by tohle dělali kroužky) Editováno: 3. Říjen 2014, autor: Wittmann 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 (editace) je to k zbliti.. bez do AAA a tam se muzes zblit u kazdeho auta.. tak to proste funguje... tim nerikam ze to tak musi udelat... vsak jo, columbusy, svetla airbagy, vse se coruje.. az naboris auto a tvuj mechanik ti rekne bud to udelame z novych dilu za 90 000 nebo sezeneme ,,jete,, za 40 co mu asi reknes.. Editováno: 3. Říjen 2014, autor: JirkaBrno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 ten repas hlavy budeš dělat zbytečně protože hned poté začne motor žrát olej ve velmi velkém množství, zahazovat svíčky, zničíš katalyzátor pokud ješte není .. pokud to chceš opravit tak bude muset motor z vozu ven, a udělat i komplet spodek, jiné řešení není.. V mnohých prípadoch repas hlavy stačil a auto fungovalo.... Ale kompresia 7 už je fakt málo. Ten motor sa nemohol chovať normálne, čakal by som že keď má 1 valec 7 a iný 11, tak bude nestabilný voľnobeh, vysoká spotreba a problémy so štartmi.... Jedine že by ti to merali nejakým padnutým tlakomerom a tie tlaky budú v skutočnosti nejakých 9, 9, 13. Ale nechcem vyvolávať nejakú falošnú nádej. Keď sa táto závada neodchytí hneď na začiatku tak repas hlavy nestačí :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladiktm Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 ..je,. je to odporne, ale je-emise pres znameho, auto do bazaru a prodat... nebudes ani prvni ani posledni, ktery to prodal v takovem stavu.. nejaky patek to novemu majiteli vydrzi a pak at si radi on.. je to hnusne ja vim, ale staceni km o 100 000 neni o nic horsi... Jinak tusim ze operace kterou pise motorar je neco kolem 10-15t korun?? V podstate 4tina ceny auta...+pokud ma vysypany kat tak jeste vic Mne by to teda za to nestalo... KOVOHUTĚ už si na to dělají chutě :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 je to k zbliti.. bez do AAA a tam se muzes zblit u kazdeho auta.. tak to proste funguje... tim nerikam ze to tak musi udelat... vsak jo, columbusy, svetla airbagy, vse se coruje.. az naboris auto a tvuj mechanik ti rekne bud to udelame z novych dilu za 90 000 nebo sezeneme ,,jete,, za 40 co mu asi reknes.. tak to je něco jiného, v tomto případě bych se žádného podvodu nedopustil. A zdaleka ne všechny díly z vrakoviště jsou kradené. Konec konců kradou se i nové díly. Nicméně i tak bych mu řekl, že auto je pojištěné, takže ať tam dá to nejlepší, co má a že na opravě nehodlám vydělávat. A aáčka bych do toho moc netahal, ty auta tam vždy dávají konkrétní lidé, kteří moc dobře znají stav daného vozu a bazar nemá čas zjišťovat všechny zakopané psy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
D.A.N. Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 motorar: mohl bys mi prosím stručně objasnit, co s tím motorem stane, že začne žrát olej? Díky. Chlapi není to už trošku přehnané? To auto je mimo toho motoru v naprosto perfektním technickém stavu. Karoserie jako nová, bez skrabancu, interiér to samé, podvozek bez jakýchkoliv vůlí, nic nehuci, neklepe, doložená servisní historie včetně všech faktur. Nikdy nebourane, výbava tak akorát přesně dle mého gusta. A to se mám auta zbavit jen kvůli dvou ventilů co vypadají jako kopretina? S tím autem jezdí manželka ročně cca 3 - 4tkm. Pokud budou rozvody a kat OK, oprava je za cca 5000Kc. Fakt mi chcete tvrdit, že to po opravě nevydrží najet aspoň dalších 40tkm, tj. cca 10 let? V to případe, by to byla poslední škodovka co jsem měl v baráku. K tomu dosavadnímu provozu. Výkon neposoudim, nemám možnost srovnání. Je to prostě slabota, ale s tím jsem počítal a manželka je spokojená. Spotřeba ve městě kolem 7 litru. Volnobeh pravidelný. Studené starty OK, teplé špatné, občas chytne až napodruhé. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 Do motoru nikdo nevidí. Ale z Tvých tlaků válců je, jsou jasné 2 věci. 1. Netěsní ventilové sedla 2. Jsou netěsné pístní kružky Já bych už udělal komplet generálku a máš svatý klid. Auto bude sloužit dalších min. 100.000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 4. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2014 nenech se vyděsit, na umírání je vždycky dost času Teoreticky to jsou ventily nebo kroužky, případně těsnění pod hlavou, a nebo kombinace všeho. Zkušenosti s HTP napovídají, že to budou ventily. Ty kroužky se údajně dají poznat (nikdy jsem to nezkoušel), když se do válce nalije přiměřené množství oleje a změří komrese - pokud to nějak výrazněji pomůže (ono to tedy vždy trochu pomůže), tak jsou v háji i kroužky. Těch metod na rozpoznání přesného problému je víc, dej to někam do servisu a oni ti už řeknou. Přes internet se zjistit nedá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 4. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2014 Jak píše Wittmann, nenech se vyděsit. Osobně bych taky v první řadě udělal jen hlavu. 1) je to méně práce (motor nemusí ven z auta) a za 2) když se potvrdí problém s kroužky (jako že tomu moc nevěřím) tak se dá vytrhnou motor z auta a udělat jen kroužky, hlavu už nechat tak jak je. ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 4. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2014 motor nemá tolik najeto, aby po nových ventilech a zvýšení komprese pak "upouštěl" tlak přes kroužky a tedy potažmo žraní oleje. Takže no stress, to jsou scénáře, když má motor 100t km a více Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
D.A.N. Vloženo 12. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2014 V úterý jde auto do servisu, do konce týdne dám vědět jak to dopadlo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
D.A.N. Vloženo 19. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2014 Tak mám hotovo. Oprava proběhla v autorizovaném servisu Škoda (dělá tam známý). výměna hlavy za repasovanou (z Ostravy) - výfukové ventily na 2 a 3 válci v háji - 3500Kč výměna sady rozvodů (řetěz, napínák, lišty) - řetěz volný jak kšandy - 2400Kč těsnění pod hlavu + přírubu výfuku - 783 + 179Kč práce - 2115Kč Celkem včetně pár drobností 11000Kč. První překvapení hned u startování, chytá to na první šup. Předtím měl teplý motor problém, točil déle. Zmizelo takové jemné kovové klepání, motor jede tišeji. Znatelný nárůst výkonu, můj odhad + 15-20% A díky všem za rady, Dan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gloomik Vloženo 22. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2014 To asi u naši fabie bude obdobné. Na emisích nám pravidelně chlápek říká, že máme motor sem tam protočit, že se drží v červeném poli, přitom si myslím, že to točím až až. Rok 2006 (?), najeto 60tis, ale zatím startuje v pohodě, nechcípá, .... Tak nějaké měření komprese nechám až na příští rok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wltn1 Vloženo 21. Červen 2017 Sdílet Vloženo 21. Červen 2017 Zdravím, popřadě - koupil jsem auto, s motorem 1.2 mpi 40kw 6V, po zjisteni, že majitel nekolik mesicu jezdil jen na dva valce misto tri cekala motor prebrouseni hlavy, nove tesneni a nove rozvody. Po této investici bylo v planu udelat stk,, i kdyz svitila kontrola motoru s chybou, ze kat ma nizky ucinek. na emisích bylo naměřeno CO2 1,60 misto 0.50. Tam mi bylo sděleno, ze je potreba vymenit katalyzator. Kat jsem tedy nechal vymenit a nyní už to nehlásí chybu katu, ale pro změnu to hlásí P0133 - slabý signál labda sondy 1. Lambdu vymenim, ovsem nova prijde za cca 10 dni a ja s autem potrebuji jezdit. Je nejaka sance, ze to na emisisch projde, nebo stale budou problem? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 21. Červen 2017 Sdílet Vloženo 21. Červen 2017 Ahoj budeš mít problém stále. Nezapomen po výměně chybu vymazat. Kde jsi sondu objednával,že ti přijde až za 10 dní? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 21. Červen 2017 Sdílet Vloženo 21. Červen 2017 jakmile to hlásí chybu, tak by ti emise neměli dát, bez ohledu na to, co naměří Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wltn1 Vloženo 21. Červen 2017 Sdílet Vloženo 21. Červen 2017 Mirek, servis, ale teĎ mají plno tak musím počkat do příštího týdne. Ano, to vím, i tak mě ale pustili a právě technik říkal, že to chce vyměnit kat že bude plný oleje z toho, jak to jelo jen na dva válce, tak jsem ho nechal vyměnit, chyba s katem zmizela, ale objevila se s lambdou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 21. Červen 2017 Sdílet Vloženo 21. Červen 2017 no ono s tím katalyzátorem je to trochu složitější. Je to spíše příčina, než důsledek - o téhle pro tento motor typické závadě je tu někde celé vlákno a tam je to vše popsané. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.