Červenec 3, 200817 r mode: ono nic proti vyrobcovi skodovke ale niektore veci co stanovili interval tak to predpisal dement. samotny vyrobcovia filtrov bosch udava 15tkm interval vymeny. skodovka si potrebuje nieco dokazat asi ze su borci ze u nich staci menit raz za 60tkm, prevodovy olej dozivotna napln to tiez by ti vedel odbornik povedat ze to je humor a blbost. p.s.: na takychto veciach si nieco dokazuju ale aby sa satrali o to ze ine veci aby vydrzali podstatne dlhsie tak to nie a aby sa to doslova nerozpadalo ( nadsadene ), su zamerany na blbosti. peto treba triezvo uvazovat nad ich vymyslami
Červenec 3, 200817 r a co výrobce filtrů? mám kupovat originální, nebo třeba od fy. MANN filter, kvalita myslím bude stejná, že? Akorát u orig. platím, že je originál, nemýlím-li se?
Červenec 3, 200817 r vrkal: pokial sa nemylim tak tusim MANN je dodavatel filtrov pre skodu ( aspon bol ), inak tej znacky sa bat nemusis je to kvalitna znacka ( ziadny brak ) dovolim si tvrdit ze jedna s lepsich
Červenec 4, 200817 r a co výrobce filtrů? mám kupovat originální, nebo třeba od fy. MANN filter, kvalita myslím bude stejná, že? Akorát u orig. platím, že je originál, nemýlím-li se? "mann" bol aj na originálnom z výroby (vyrábajú sa v španielsku)
Červenec 4, 200817 r Mně nějak kolem 40 tkm začal motor mít pod zátěží takový basovější zvuk a zdálo se mi, že trochu ztratil výkon. Hledal jsem tedy jestli nění v okolí sání nějaká netěsnost a na nic jsem nepřišel. Vyměnil jsem filtr a motor byl zase jako z továrny. Jezdím hodně Prahu, takže budu měnit každých 30 tkm.
Červenec 15, 200817 r "mann" bol aj na originálnom z výroby (vyrábajú sa v španielsku) musím konštatovať s odstupom času že výmena filtra pomohla. Cítiť to na spotrebe (-0,2l) (mám PP) a na výkone vo vyšších otáčkach (iba odhad). Zmena však bola postupná - ako keby RJ sa prispôsobovala novým podmienkam. Záver: doporučujem výmenu filtra skrátiť zo 60tis na 30tis End.
Květen 28, 200916 r Ahoj vespolek, lze pouzit pro fabii 1.2 12V (r.v. 10/2005) tento filter: http://tuning.autodoplnky.cz/nahradni-dily...-1-4l-s25063498 nebo radsi nektery od znamych vyrobcu? dik za odpoved Rosta Edit: tak už vím, že pužít nejde. Je jen pro 40kW verzi Upraveno Květen 29, 200916 r od Rozsta
Květen 28, 200916 r Moja cerstva skusenost s pred mesiaca.... Fabka ma najazdene 50 tisic km, ovsem uz od okolo 34 tisic ked bol motoro troska viac vytoceny tak bolo "pocut" pri zatazenom motore krochkanie....alebo rapotanie.. a spotreba... pri ekojazde skoro 8 litrov stale... tak som vymenil vzduchovy filter.... spotreba odvtedy o 1.5 liter mensia, krochanie a rapkanie sa vytratilo a hned som citil ako tych 54 koni "taha" teda ziadny placebo efekt... tych 60 tisic km je strasne vela, vydrzi to samozrejme ale za akych podmienok, sprievodnych javov a spotreby... odteraz to budem menit kazdych 15 tisic km.... pre istotu... rad urobim autu dobre... kazda fabia ktora krochka a rapoce vyrazne ked pristupite poriadne plyn ma ten filter uz zaneseny... overene u kamosov... ked som povodny filter vytiahol z auta bol asi 3x tak tazsi ako novy
Červenec 11, 200916 r Dobrý den. Budu kupovat papírový vzduchový filtr ale rád bych se zeptal zda-li je nejaky rozdíl mezi těmito dvěma filtry (kromě toho ze ten "ORIGINÁL" je o dost dražší). http://www.autodily-dnd.cz/skoda/fabia-hat...iltron-d230108/ http://www.autodily-dnd.cz/skoda/fabia-hat...iginal-d230110/ Diky za postřehy BTW : Našel jsem ještě levnější , předpokladam, že když je moje Fabulca v seznamu pro které je filtr určen tak je to asi furt to samé jak ten originál že ? http://www.autodoplnkyfro.cz/vzduchov%FD-f...16v-p-6478.html Asi mám hodně hloupé dotazy, ale to víte nechci aby se mému auto něco stalo kvůli mé nedbalosti nebo proto, že jsem šetřil Upraveno Červenec 11, 200916 r od Lox
Červenec 11, 200916 r Zkus se s nima domluvit, většina prodejců ráda a ochotně poradí. Rozdíl je asi 8 lt paliva. To je doopravdy (zvláště podle tvé reakce, že nešetřením chceš eliminovat rizika) problém k řešení... Aneb, jsi ochotný to za těch "vosum litrů naturálu" risknout ? P.S.: Není nad to mít "domácí" kvelb.
Červenec 11, 200916 r Tak ja se zkusim zeptat primo jich Treba mi nedoporuci jen to co jim nejvice vynese
Září 8, 200915 r jak vyměním vzduchový filtr na motoru u 1.2 HTP 40KW? Zkoušel jsem to různými způsoby, ale zatím se mi to nepodařilo.
Září 8, 200915 r jak vyměním vzduchový filtr na motoru u 1.2 HTP 40KW?Zkoušel jsem to různými způsoby, ale zatím se mi to nepodařilo. Záleží jakej máš pokud v krytu motoru tak tahem sundat a pak celý rozšroubovat a pokud nemáš velkej kryt motoru tak je v pravo taková krabice za baterkou a tam je filtr od roku 08/04.
Září 8, 200915 r mám ten velký kryt na motoru, tahem a jakým směrem, k sobě nebo někam na stranu? Díky
Září 9, 200915 r směrem vzhůru. Kryt drží na takových 4 čepech a je nasazen rovněž přes gumovou průchodku na škrtící klapce, takže musíš zabrat. Můžeš si pomoci i jemným kýváním (kolébáním) do stran. Jakmile to povolí musíš ještě stáhnout (nejlépe na straně bloku motoru) jednu trubičku, která spojuje blok motoru s krytem (u 47kW jsou to trubičky 2 - druhá je od EGR ventilu, ale to se tvého motoru netýká). To uvidíš jakmile ten kryt nadzvedneš. No a ze spodní strany krytu máš čtyři křížové šrouby, které odšroubuješ a kryt odklopíš a budeš na filtru
Září 9, 200915 r směrem vzhůru. Kryt drží na takových 4 čepech a je nasazen rovněž přes gumovou průchodku na škrtící klapce, takže musíš zabrat. Můžeš si pomoci i jemným kýváním (kolébáním) do stran. Jakmile to povolí musíš ještě stáhnout (nejlépe na straně bloku motoru) jednu trubičku, která spojuje blok motoru s krytem (u 47kW jsou to trubičky 2 - druhá je od EGR ventilu, ale to se tvého motoru netýká). To uvidíš jakmile ten kryt nadzvedneš. No a ze spodní strany krytu máš čtyři křížové šrouby, které odšroubuješ a kryt odklopíš a budeš na filtru O.K. díky
Říjen 5, 200915 r To že je filter špinavý nezistíš pohľadom, mikroskopický prach upchá otvory vo filtri aj keď sa ti zdá že je ako nový. Upraveno Říjen 5, 200915 r od lubbo
Říjen 5, 200915 r Tak u mňa výmena filtra ešte NENASTALA cize zatial ma ten filter niečo cez 6 rokov sviečky su tam tiež od výroby.... Akurát olej mením každý rok s filtrom zatial NO PROBLEM
Říjen 6, 200915 r tak olej s filtrem měníš pravidelně, tak potom nechápu proč nevyměníš i vzducháč??? Vždyť zas taková pálka to není koupit co (alespoň) 30 000km new ne?? A co pylový filtr, ten taky vysáváš, nebo ten jsi ještě neměl ani v rukách???
Říjen 6, 200915 r Bol by priveľký alibizmus ak by som povedal že na vzduchový filter a sviečky som úplne zabudol ... Peľový filter tiež vysávam.. no mám už asi tretí ale ajtak je to "na houby" lebo každý mesiac z neho vysypem toľko lístia a kvetov že by som mohol byť konkurentom veľkofirmám pri tvorbe čajových ingrediencií
Říjen 6, 200915 r tak tomu fakt nevěřím, když nezapomínáš vysávat, tak že by jsi zapoměl vyměnit??? to fakt nezní logicky
Říjen 6, 200915 r NO SAMOZREJME ZE SOM to ignoroval bol som si vedonym ale pokial to idem tak nieje co riesit
Říjen 7, 200915 r Mischo, být tebou, tak ten vzduchový filtr vyměním, jak se tady psalo, ve filtru se usazují velmi malé částečky, které vysavačem nevysaješ. Motor nasává velké množství vzduchu, tak ho nech pořádně dýchat a uvidíš, že pojede lépe. PS: s tím listím v pilovém filtru jsem to vyřešil tak, že jsem na přívod vzduchu topení pod torpédem nasadil plastovou mřížku z juniora a teď se mi ten velký bordel nedostane ani k vrtuli.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.