houmr Vloženo 3. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2008 mode: ono nic proti vyrobcovi skodovke ale niektore veci co stanovili interval tak to predpisal dement. samotny vyrobcovia filtrov bosch udava 15tkm interval vymeny. skodovka si potrebuje nieco dokazat asi ze su borci ze u nich staci menit raz za 60tkm, prevodovy olej dozivotna napln to tiez by ti vedel odbornik povedat ze to je humor a blbost. p.s.: na takychto veciach si nieco dokazuju ale aby sa satrali o to ze ine veci aby vydrzali podstatne dlhsie tak to nie a aby sa to doslova nerozpadalo ( nadsadene ), su zamerany na blbosti. peto treba triezvo uvazovat nad ich vymyslami Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vrkal Vloženo 3. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2008 a co výrobce filtrů? mám kupovat originální, nebo třeba od fy. MANN filter, kvalita myslím bude stejná, že? Akorát u orig. platím, že je originál, nemýlím-li se? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 3. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2008 vrkal: pokial sa nemylim tak tusim MANN je dodavatel filtrov pre skodu ( aspon bol ), inak tej znacky sa bat nemusis je to kvalitna znacka ( ziadny brak ) dovolim si tvrdit ze jedna s lepsich Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mode Vloženo 4. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2008 a co výrobce filtrů? mám kupovat originální, nebo třeba od fy. MANN filter, kvalita myslím bude stejná, že? Akorát u orig. platím, že je originál, nemýlím-li se? "mann" bol aj na originálnom z výroby (vyrábajú sa v španielsku) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 4. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2008 Mně nějak kolem 40 tkm začal motor mít pod zátěží takový basovější zvuk a zdálo se mi, že trochu ztratil výkon. Hledal jsem tedy jestli nění v okolí sání nějaká netěsnost a na nic jsem nepřišel. Vyměnil jsem filtr a motor byl zase jako z továrny. Jezdím hodně Prahu, takže budu měnit každých 30 tkm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mode Vloženo 15. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2008 "mann" bol aj na originálnom z výroby (vyrábajú sa v španielsku) musím konštatovať s odstupom času že výmena filtra pomohla. Cítiť to na spotrebe (-0,2l) (mám PP) a na výkone vo vyšších otáčkach (iba odhad). Zmena však bola postupná - ako keby RJ sa prispôsobovala novým podmienkam. Záver: doporučujem výmenu filtra skrátiť zo 60tis na 30tis End. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rozsta Vloženo 28. Květen 2009 Sdílet Vloženo 28. Květen 2009 (editace) Ahoj vespolek, lze pouzit pro fabii 1.2 12V (r.v. 10/2005) tento filter: http://tuning.autodoplnky.cz/nahradni-dily...-1-4l-s25063498 nebo radsi nektery od znamych vyrobcu? dik za odpoved Rosta Edit: tak už vím, že pužít nejde. Je jen pro 40kW verzi Editováno: 29. Květen 2009, autor: Rozsta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaS-BB Vloženo 28. Květen 2009 Sdílet Vloženo 28. Květen 2009 Moja cerstva skusenost s pred mesiaca.... Fabka ma najazdene 50 tisic km, ovsem uz od okolo 34 tisic ked bol motoro troska viac vytoceny tak bolo "pocut" pri zatazenom motore krochkanie....alebo rapotanie.. a spotreba... pri ekojazde skoro 8 litrov stale... tak som vymenil vzduchovy filter.... spotreba odvtedy o 1.5 liter mensia, krochanie a rapkanie sa vytratilo a hned som citil ako tych 54 koni "taha" teda ziadny placebo efekt... tych 60 tisic km je strasne vela, vydrzi to samozrejme ale za akych podmienok, sprievodnych javov a spotreby... odteraz to budem menit kazdych 15 tisic km.... pre istotu... rad urobim autu dobre... kazda fabia ktora krochka a rapoce vyrazne ked pristupite poriadne plyn ma ten filter uz zaneseny... overene u kamosov... ked som povodny filter vytiahol z auta bol asi 3x tak tazsi ako novy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lox Vloženo 11. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2009 (editace) Dobrý den. Budu kupovat papírový vzduchový filtr ale rád bych se zeptal zda-li je nejaky rozdíl mezi těmito dvěma filtry (kromě toho ze ten "ORIGINÁL" je o dost dražší). http://www.autodily-dnd.cz/skoda/fabia-hat...iltron-d230108/ http://www.autodily-dnd.cz/skoda/fabia-hat...iginal-d230110/ Diky za postřehy BTW : Našel jsem ještě levnější , předpokladam, že když je moje Fabulca v seznamu pro které je filtr určen tak je to asi furt to samé jak ten originál že ? http://www.autodoplnkyfro.cz/vzduchov%FD-f...16v-p-6478.html Asi mám hodně hloupé dotazy, ale to víte nechci aby se mému auto něco stalo kvůli mé nedbalosti nebo proto, že jsem šetřil Editováno: 11. Červenec 2009, autor: Lox Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 11. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2009 Zkus se s nima domluvit, většina prodejců ráda a ochotně poradí. Rozdíl je asi 8 lt paliva. To je doopravdy (zvláště podle tvé reakce, že nešetřením chceš eliminovat rizika) problém k řešení... Aneb, jsi ochotný to za těch "vosum litrů naturálu" risknout ? P.S.: Není nad to mít "domácí" kvelb. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lox Vloženo 11. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2009 Tak ja se zkusim zeptat primo jich Treba mi nedoporuci jen to co jim nejvice vynese Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tonka Vloženo 8. Září 2009 Sdílet Vloženo 8. Září 2009 jak vyměním vzduchový filtr na motoru u 1.2 HTP 40KW? Zkoušel jsem to různými způsoby, ale zatím se mi to nepodařilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 8. Září 2009 Sdílet Vloženo 8. Září 2009 jak vyměním vzduchový filtr na motoru u 1.2 HTP 40KW?Zkoušel jsem to různými způsoby, ale zatím se mi to nepodařilo. Záleží jakej máš pokud v krytu motoru tak tahem sundat a pak celý rozšroubovat a pokud nemáš velkej kryt motoru tak je v pravo taková krabice za baterkou a tam je filtr od roku 08/04. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tonka Vloženo 8. Září 2009 Sdílet Vloženo 8. Září 2009 mám ten velký kryt na motoru, tahem a jakým směrem, k sobě nebo někam na stranu? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 9. Září 2009 Sdílet Vloženo 9. Září 2009 směrem vzhůru. Kryt drží na takových 4 čepech a je nasazen rovněž přes gumovou průchodku na škrtící klapce, takže musíš zabrat. Můžeš si pomoci i jemným kýváním (kolébáním) do stran. Jakmile to povolí musíš ještě stáhnout (nejlépe na straně bloku motoru) jednu trubičku, která spojuje blok motoru s krytem (u 47kW jsou to trubičky 2 - druhá je od EGR ventilu, ale to se tvého motoru netýká). To uvidíš jakmile ten kryt nadzvedneš. No a ze spodní strany krytu máš čtyři křížové šrouby, které odšroubuješ a kryt odklopíš a budeš na filtru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tonka Vloženo 9. Září 2009 Sdílet Vloženo 9. Září 2009 směrem vzhůru. Kryt drží na takových 4 čepech a je nasazen rovněž přes gumovou průchodku na škrtící klapce, takže musíš zabrat. Můžeš si pomoci i jemným kýváním (kolébáním) do stran. Jakmile to povolí musíš ještě stáhnout (nejlépe na straně bloku motoru) jednu trubičku, která spojuje blok motoru s krytem (u 47kW jsou to trubičky 2 - druhá je od EGR ventilu, ale to se tvého motoru netýká). To uvidíš jakmile ten kryt nadzvedneš. No a ze spodní strany krytu máš čtyři křížové šrouby, které odšroubuješ a kryt odklopíš a budeš na filtru O.K. díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubbo Vloženo 5. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2009 (editace) To že je filter špinavý nezistíš pohľadom, mikroskopický prach upchá otvory vo filtri aj keď sa ti zdá že je ako nový. Editováno: 5. Říjen 2009, autor: lubbo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mischo77 Vloženo 5. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2009 Tak u mňa výmena filtra ešte NENASTALA cize zatial ma ten filter niečo cez 6 rokov sviečky su tam tiež od výroby.... Akurát olej mením každý rok s filtrom zatial NO PROBLEM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 5. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2009 to si děláš prdel ne a kolik máš najeto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mischo77 Vloženo 6. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2009 Mám nabehané 110 000 Km.... je pravda ze som ho dva krat povysaval dôkladne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 6. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2009 tak olej s filtrem měníš pravidelně, tak potom nechápu proč nevyměníš i vzducháč??? Vždyť zas taková pálka to není koupit co (alespoň) 30 000km new ne?? A co pylový filtr, ten taky vysáváš, nebo ten jsi ještě neměl ani v rukách??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mischo77 Vloženo 6. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2009 Bol by priveľký alibizmus ak by som povedal že na vzduchový filter a sviečky som úplne zabudol ... Peľový filter tiež vysávam.. no mám už asi tretí ale ajtak je to "na houby" lebo každý mesiac z neho vysypem toľko lístia a kvetov že by som mohol byť konkurentom veľkofirmám pri tvorbe čajových ingrediencií Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 6. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2009 tak tomu fakt nevěřím, když nezapomínáš vysávat, tak že by jsi zapoměl vyměnit??? to fakt nezní logicky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mischo77 Vloženo 6. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2009 NO SAMOZREJME ZE SOM to ignoroval bol som si vedonym ale pokial to idem tak nieje co riesit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ciryl Vloženo 7. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2009 Mischo, být tebou, tak ten vzduchový filtr vyměním, jak se tady psalo, ve filtru se usazují velmi malé částečky, které vysavačem nevysaješ. Motor nasává velké množství vzduchu, tak ho nech pořádně dýchat a uvidíš, že pojede lépe. PS: s tím listím v pilovém filtru jsem to vyřešil tak, že jsem na přívod vzduchu topení pod torpédem nasadil plastovou mřížku z juniora a teď se mi ten velký bordel nedostane ani k vrtuli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.