lukyssek Vloženo 12. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2011 ode dneška auto v servisu, mění se mi rozvodový řetěz a jeho napínák. Mam dotaz: mění se při výměně rozvodového řetězu a jeho napínáku i olej??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 12. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2011 pochybujem..to by už bolo na ŠA veľa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan13 Vloženo 12. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2011 Já budu mít auto Yeti v servisu od zítřka, také výměna rozvodů. Olej by měli měnit také. Důvodem je drnčení při startu studeného nebo poloteplého motoru. Takže škodovka už chybu nejspíš přiznala. Postup byl, že nejdřív zkusili přehrát soft a poté co to nepomohlo byla konzultace s MB a dnes pozvání na výměnu rozvodů. U mě to tyto zvuky dělalo již od novoty, takže určitě problém nevzniká opotřebením. Nyní najeto 20 tis.Jinak s motorem žádný jiný problém nebyl. Olej jsem za celou dobu nemusel dolévat. Ani chladící kapalinu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 12. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2011 TO milan13: napíš či ti ten olej naozaj vymenili Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chillike Vloženo 12. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2011 je sranda ze mne to tiez niekedy zadrncalo pri starte..aleposledne dva tyzdne ani raz...tak neviem....klop klop Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyssek Vloženo 14. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2011 tak mám po výměně rozvodového řetězu a jeho napínáku. Olej se neměnil, auto jezdí jak má spokojenost 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2011 Bodejť bys nebyl spokojený,když už máš novou polovinu dílů na motoru. Tak,teď už jenom vyměnit ten zbytek,než skončí záruka. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 14. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2011 Bodejť bys nebyl spokojený,když už máš novou polovinu dílů na motoru. Tak,teď už jenom vyměnit ten zbytek,než skončí záruka. a s těmi novějšími díly už nejsou problémy co byly? 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan13 Vloženo 18. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2011 Vlastním škoda Yeti 1,2 tsi a v současné době již týden mám auto v servise se závadou hlučný start, měnili rozvodový řetěz společně s příslušenstvím. Po výměně se jim stejně nezdál zvuk motoru tak sundali hlavu a zjistili ještě vadný sací ventil, který též vyměnili. Nyní se již několik dní čeká na šrouby hlavy, které nemají ani v centrálním skladu Škoda ani VW. Opravováno v servise Volkswagen. Najeto 20000 km. Vyrobeno 05/10. Nechci strašit, ale těm co to při startu občas zadrnčí čeká s největší pravděpodobností to samé. Pro mne velké zklamání z těchto motorů a i z přístupu výrobce ohledně dostupnosti náhradních dílů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 18. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2011 Dnes som sa pri naštartovaní zľakol, že čo sa deje - po naskočení motora strašný zvuk akoby buchnutie a otáčky hned dole na 650. Po vypnutí a opätovnom naštartovaní už v pohode. Doposiaľ som toto nezaregistroval, ale teraz to bolo pri otvorenej kapote, tak neviem. Dúfam, že vydrží auto dovolenku, nejakých 3000km . Teraz mám nabehaných 6500 km, auto vyrobené 11/10. Keď sa to bude opakovať, tak s tým pôjdem do servisu, nech sa na to pozrú. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 18. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2011 Vlastním škoda Yeti 1,2 tsi a v současné době již týden mám auto v servise se závadou hlučný start, měnili rozvodový řetěz společně s příslušenstvím. Po výměně se jim stejně nezdál zvuk motoru tak sundali hlavu a zjistili ještě vadný sací ventil, který též vyměnili. Nyní se již několik dní čeká na šrouby hlavy, které nemají ani v centrálním skladu Škoda ani VW. Opravováno v servise Volkswagen. Najeto 20000 km. Vyrobeno 05/10. Nechci strašit, ale těm co to při startu občas zadrnčí čeká s největší pravděpodobností to samé. Pro mne velké zklamání z těchto motorů a i z přístupu výrobce ohledně dostupnosti náhradních dílů. Vypada to že vyrobce nestihá vyrabět motory 1.2 že zlevnil 1.4 tsi u octavky a ten saci ventil nezničil se díky vytahanému řetězu ? . Ne víte jak to vypadá bude preventivně svolavačka kvůli řetězu , nebo nebude? 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan13 Vloženo 19. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2011 ano sací ventil dle servisu odešel kvůli vytahanému řetězu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2011 a s těmi novějšími díly už nejsou problémy co byly? Těžko říct,mě to vyměněný turbo zatím drží. Všechno ukáže čas. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 20. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2011 mě to zatím taky všechno drží ikdyž po delší jízdě furt cítím olej ale dle servisu nikde nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 20. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2011 to jsem celkem rád, protože já mám teď nové auto, u kterého očekávám namontované ty díly, které už jsou vylepšené po zkušenostech z prvních sérií. Snad už to soudruzi vychytali.... 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan13 Vloženo 20. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2011 Auto dnes vyzvednuto ze servisu po výměně rozvodů a sacího ventilu. Olej vyměněn za nový. Zatím motor tichý bez problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 21. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2011 Auto dnes vyzvednuto ze servisu po výměně rozvodů a sacího ventilu. Olej vyměněn za nový. Zatím motor tichý bez problému. Tak veľa šťastných kilometrov bez ďalších problémových vychytávok tohto motora... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mišule Vloženo 24. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2011 Dnes mi začalo drčení přesně co popisujete najeto 10500 km motor 63 kw zatím to dělá při studeným startě.Jsem objednán do Kosmanos 4 srpna.K autu se chovám nejlíp jak to jde prostě se tomu nevyhnu.Záruku mám na 4 roky/60000 km.Tak jsem zvědavej co mi za tu dobu vyměněj . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 19. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2011 1,2 63 kW, 10000 km, hlučné drnčanie skoro pri každom štarte (susedia sa na balkóne čudujú, čo má ten chlap za motor, normálne sa hanbím štartovať), naviac som dnes spozoroval drnčanie pri rozjazde na 1. prevod. stupni na 2000 ot. potom to prestane. Servis: kľudne jazdite ďalej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voltys Vloženo 19. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2011 Já už mám 14000km a starty mám vpohodě tiché já si myslím že je to taky kvalitou oleje já jsem ho na 5700km vyměnil za shel helix ultra 5w40 a od té doby vpohodě. Ještě před výměnou mě to taky občas zadrčelo, bůh ví co tam lejou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rumík Vloženo 24. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2011 (editace) Tak se řadím do party drnčení motoru. Servis objedná nový řetěz a pojedu na výměnu .Nejdříve se tvářili , že je to ok , ale když jsem jim řekl , že ma výrobce špatnou várku řetězu tak to najednou nebyl problém vyměnit a raději včas. 8/2010 Editováno: 24. Srpen 2011, autor: Rumík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 27. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2011 Mám pocit že mě zvuk 1.2tsi zni vic basově ji a turbo zabere později prostě jako by výkon motoru bez turba se zmenšil , jinak spotřeba je asi stejná asi dvakrát jel cca 100km tak nějak jakoby se nemohl vzpamatovat . a duněl i k 2500otačkam Motor nic nehlasi a nechce se mě jet zatím do ŠA aby řekli že je to OK ještě natankuji jinde , ale tankuji stale BA 95u makra v brně a zatím nebyl problém. když jede kolem 3000ot tak jede pěkně ale ten spodek se mě moc nezdá (že by čidlo klepaní ?) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 9. Září 2011 Sdílet Vloženo 9. Září 2011 Startovanie dnes rano: 10 °C, zachrastelo to jak svina. Moj postreh: ked to zachrasti, tak otacky idu hned na volnobeh dole na 800, ked nezachrasti pekne chvilu drzia na 1100. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 9. Září 2011 Sdílet Vloženo 9. Září 2011 Toto presne som dnes zažil aj ja pri rovnakých podmienkach. Naposledy sa mi toto stalo ešte niekedy v júli a odvtedy nič až dnes. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 9. Září 2011 Sdílet Vloženo 9. Září 2011 já už tento zvuk neřeším jak mi bylo několikrát naznačeno koupil jste si škodovku tak co jste očekával .... prostě simply Škoda Takže jezdětě dokud to někdě "neodvaříte" do té doby se s tím nikdo zabývat nebude, a než se někdě dohadovat což je dnes pomalu nutností tak na to bych se mohl ........... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.