Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Zdravim: Mam dotaz,mam octavia 1,9,Tdi 66 Kw a premejslim zda tento motor vymenit a dat tam z oc1 81kw nebo nechat ten puvodni a udelat ten chci vetsi vykon a furt se rozmejslim co je lepsi.Dik za rady

Editováno: , autor: Wojnar
Vloženo

Proto se ptam o chipu a TDI motorech neco vim a vim ze ze 66KW se da dostat vic nes tech 87 kw s cipem.Chci neco tak nak v norme .aby to tem muj moturek nak neodesel ale aby to trochu jelo,ne ze by tech 66 kw bylo malo ale us sem si na to zvyk a chci triochu vic :)

Vloženo

Motor můžeš nechat, ale připrav si větší trysky, větší turbo, větší IC, kvalitní čip a v neposlední řadě kvalitní spojku, aby si ji hned neurval. Jo a taky pořádný brzdy, páč co jede musí taky brzdit. Počítám tak kolem 50t bez práce ;) .

Vloženo

Jj dik za radu Tak brzdy a podvozek de jeko prvni na radu :) No stacil by chip,Trysjky a stou spojou sem taky tak trochu pocital:Turbo bych vydel spis nechat udelat repasi a IC by nemusel bejt takovej problem :) Nerikam ze chci nakej 120Kw stacilo by tech 100KW a byl spokojenej :) ale este jednou dik

Vloženo

Tak jako základ určitě bude stačit kvalitní čip s tryskama, plus s tou repasí turba.

V příloze pro inspiraci...trysky POWERPLUS 764 (vč. repase a seřízení vstřikovačů), Allard Power Pipe kit

post-41329-0-66696500-1297371431_thumb.j

Vloženo

V podstatě je to jedno. AGR nemá VGT turbo ale obtokový turbo. AGR je EURO 2 , ALH EURO 3. ALH má o trošičku vyšší krouťák. Ale u AGR se ti zase nemůže zanést naklápění lopatek v turbu...

Vloženo (editace)

V podstatě je to jedno. AGR nemá VGT turbo ale obtokový turbo.

Do teď jsem si myslel, že naklápěcí lopatky má jen turbo u 81 kW.

Editováno: , autor: Wojnar
Vloženo

dalo by se rict, ze kdyz pominu ten nizsi kroutak, u toho AGR se da predpokladat delsi zivotnost, vetsi " odolnost"? A s cenou repase, jsou na tom shodne? to se asi bude se resit nekde tady taky. KDE PROC ZA KOLIK

Vloženo

Pokud chceš 100kW (cca130HP)z AGR motoru 66kW serie,

potřebuješ min.trysky 5O2 z 81kW¨serie a kvalitní Chip.

Nic víc,nic míň. Jen upozornění,že motor musí být v dobré kondice a je to maximum,co se dá z tohoto motoru a jmenované úpravy dostat.

Na 110kW potřebuješ turbo min.VGT17 s variabilním natáčením lopatek a trysky 764 a opět opakující se dobrý chip a motor v dobré kondici.

Nad 110kW je to již záležitost dalších mechanických úprav.

Pokud snad nedbáš na přesný 100kW, můžeš se této hranici přiblížit jen kvalitním chipem tvého 66kW AGR motoru v serii, bez dalších úprav.

Vloženo

To bolek: trochu nechápu co to píšeš, nějak si protiřečíš. Pokud chceš 100kW (cca130HP)z AGR motoru 66kW serie,

potřebuješ min.trysky 5O2 z 81kW¨serie a kvalitní Chip. X Pokud snad nedbáš na přesný 100kW, můžeš se této hranici přiblížit jen kvalitním chipem tvého 66kW AGR motoru v serii, bez dalších úprav. Z AGR 100kW nedostane jen čipem ani omylem. A to ani se sebelepším.

Motory 1Z, AHU, AGR(motory, které mají turbodmychadlo s wastegate) , sériový výkon 66kW/90 PS 202 Nm :

Model trysek FB/ výkon po výměně

Sprint 357……vhodná náhrada za sériové trysky

Sprint 520……cca 115 PS

Sprint 502……cca 118 PS

Sprint 764……cca 125-128 PS

Motory ALH ( motory, které mají turbodmychadlo s proměnou geometrií lopatek), sériový výkon 66kW/90 PS 210 Nm:

Model trysek FB/ výkon po výměně

Sprint 357……vhodná náhrada za sériové trysky

Sprint 520……cca 115 PS

Sprint 502……cca 118 PS

Sprint 764……cca 125-128 PS

Vypůjčeno ze stránek firmy zabývající se mimojiné zvyšováním výkonu motoru.

Z toho pro mě vyplívá, že trysky SPRINT 502 + chip udělá 100 kW v pohodě. Ale samozřejmě jak bylo napsáno, motor musí být ve formě a v pořádku ;)

Vloženo

Ještě jednou, mluvíme o AGR motoru s turbem bez naklápění lopatek:

Serie 66kW + chip = 90kW (přiblížení se hranice 100kW :) )

66kW + trysky 502 + chip = 100kW

66kW + trysky 764 + turbo (např.Garet 1749) = 110kW

Jinak pravdou je,že více z těchto motorů nedostanete. A pokud ano +/- nějaká kW.

Není nic jednoduššího,než napsát email ZH :) ,ten vám v případě zájmu řekne více.

  • o 1 rok později...
Vloženo

taky o nich uvažuju,podle mě ale jen kopírujou modifikace,které už byly někde úspěšně použity,takže to nebude úplně na míru.

výkon ale bude podle mě stejný nebo podobný za tu cenu to stojí pří nejmenším k zamyšlení :)

  • o 1 rok později...
Vloženo

Zdravim,

planujem trochu zvysit vykon na mojej octavii 1.9 TDi ALH, no skor sa mi paci volba vymeny trysiek ako chip...mam moznost kupit trysky fratelli bosio PP 764, no kamarat mi hovoril, ze udajne bude motor dost dymit...viete mi odporucit nejake ine, pripadne ci sa da tato dymivost znizit naladenim? Neplanujem vymenu turba ani silnejsej spojky a pod., motor ma nabehane 253 tis realnych km, spotreba oleja na vymenu (15 tis km) je max. 2 dcl...Moja predstava je niekde na 85 kw, ide najmä o to, aby mi nezacala smykat spojka pripadne neodisiel dvojhmotovy zotrvacnik...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...