Publikováno Únor 16, 201114 r Týká se Fabie 1.4 TDi - 59 kW. Zhruba mezi otáčkami 1500 – 1700 ot/min se do pedálu plynu projeví zvýšené vibrace. Je to patrné když velmi pomalu přidávám plyn a hlavně když udržuji otáčky v tomto rozmezí? Co by mohlo být příčinou? Děkuji za radu. Pavel
Únor 16, 201114 r nepíšeš jestli ti to dělá na místě bez kvaltu a nebo při jízdě. pokud na místě, tak bych řekl, že to bude konstrukcí motoru. pokud při jízdě, tak to bude zřejmě třesavka. a příčinou je podtáčení - 1500ot. je málo a zvlášť u 3válce. pokud to takhle drtíš i na vyšší kvalty, tak už pomalu šetři na opravu špajzky. drž otáčky kolem 2000 a určitě to bude lepší. min. pro motor určitě Upraveno Únor 16, 201114 r od boobika
Únor 16, 201114 r je to prostě tříválec taky ho mám ve fabii (51kW) a rozumné otáčky jsou od 2000tis., jinak trpý motor i posádka
Únor 16, 201114 r Autor nepíšeš jestli ti to dělá na místě bez kvaltu a nebo při jízdě. pokud na místě, tak bych řekl, že to bude konstrukcí motoru. pokud při jízdě, tak to bude zřejmě třesavka. a příčinou je podtáčení - 1500ot. je málo a zvlášť u 3válce. pokud to takhle drtíš i na vyšší kvalty, tak už pomalu šetři na opravu špajzky. drž otáčky kolem 2000 a určitě to bude lepší. min. pro motor určitě Neboj, netýrám auto na nízkých otáčkách, ale někdy jedu např. v koloně, po rovině a tam motor je bez větší zátěže a nevadí mu to, tedy snad :-). Spíš mě zajímá, proč to je, dřív sem ty vibrace nezaregistroval a hlavně se to projevuje do toho pedálu plynu, jinde ne.
Únor 16, 201114 r to že se chvěje pedál spojky je celkem normální, ale plyn jsem nikdy nezpozoroval. nicméně se to bude asi přenášet z kastle do uložení pedálu. nauč se auto držet min. na 2000, nebude se to chvět, spotřeba se dokonce může i snížit a navíc to prospěje jak motoru nebo převodovce, tak i tvým uším
Únor 16, 201114 r ten 3 válec se dost chvěje celkově a dyž se trápí v těch otáčkách co píšeš, tak se nesmíš divit, že to cítíš v pedále - navíc teď v zimě.....zkus jak píšou kluci udržovat otáčky nad 1800ot/min...samosebou pokud je auto studené, tak to nemusíš točit do výšin
Srpen 15, 201114 r Ahoj, tento problém mám taky. Asi před měsícem a půl jsem to ještě na autě nepozoroval, pak jsem dal auto do neoriginál servisu a hned po tom to začalo. Nebyla tam žádná větší oprava, jen olej, filtry apod. prostě garančka. Takhle jsem s tím najezdil 1000 km a začala mi svítit kontrola výfukového potrubí (nebo aspoň tak jsem se to dočetl v knížce) a taky jsem se tam dočetl, že se s tím musí do servisu. Tak jsem to dal do servisu a tam mi řekli, že je tam špatný filtr vzduchu, který mi oddělal váhu vzduchu. Tak mi to ve Škodovce vyměnili, pak jsem vyjel a vibrace se zmenšili, ale pořád tam jsou. Trochu mě to trápí. Ale ani ve škodovce, kde s tím autem jezdili, tak jim to asi nepřišlo nic zvláštního. A děje se to při rozjezdech, kde se skáče třeba v koloně nebo když to člověk nechce odpíchnout na křižovatce. Jakmile se dostanou otáčky rychle nahoru, tak se to neděje. Ano vím, že to může být jen tím, že to jsou nízké otáčky, ale spíš mě zaráží to, že předtím se to nedělo a teď najednou ano.
Srpen 15, 201114 r vynechává ti zapalování- cívky ,vstřiky, napojit na VAG a zjistit který válec to dělá.
Srpen 15, 201114 r zapalování u dieslu? jediné o čem vím a to ještě není u všech, je zapalovač cigaret Upraveno Srpen 15, 201114 r od boobika
Srpen 15, 201114 r A ten v autě nemám Ne, byl jsem dneska ve dvou servisech. Ve Škodovce mi řekli, že to bylo to váhou vzduchu, kterou vyměnili (ale dělá to stejně), ve druhém servisu mi řekli, že to dělá "to", co odhlučňuje vibrace z motoru do vozu, ale že to není zatím potřeba měnit, že dokud bude fungovat spojka, tak je to v klidu a že se to vyměním při tom. Teď večer se mi na to ještě přijde podívat kamarád (mechanik), tak jsem zvědav, co mi na to řekne on.
Srpen 15, 201114 r tím myslíš jako uložení motoru, převodovky nebo vzpěru zespod? nepíšeš ani o jaký jde motor. každopádně pokud je tam něco špatně, řešil bych to co nejdřív. přece nebudeš čekat třeba ještě 100tkm na spojku. to ti taky (s nadsázkou) může motor vyběhnout z kastle napřed. jinak šel bych tedy poděkovat těm, kteří ti dělali garančku a po 1tkm jsi musel kvůli filtru měnit váhu.
Srpen 15, 201114 r To jsem nenapsal? Aha, tak mám 1,4 TDI 59 kW PD. Nevím přesně, co kde, jak proč. Každopádně v tom servisu, kde jsem dělal naposled garančku jsem dneska byl, to byl ten druhý servis, kde mi řekli aspoň nějaký názor na ty vibrace do pedálů. Nic méně, tam to je tvrzení proti tvrzení .. argumentovat tím, že tam je špatný filtr, když je jasně vidět, že tam špatný nebyl .. jen tam prostě někde něco podělal bylo marné. Jediné co jsem z nich dostal, tak byla cena jejich filtru, který si nechali. Tam se vymlouvali jen na to, že to není možné, aby to ten filtr udělal, že je tam správný filtr a že ve Škodovce mi jen něco namluvili, aby mi tam mohli dát drahou váhu vzduchu. Zatím jsem měl auto ve třech servisech .. Originál servis na Jarově, AutoStyl na Stodůlkách a tenhle neznačkový servis. Jediný servis, kde nikdy nebyl problém, tak byl ten na Jarově. Tam vždy udělali to co měli a nikdy s autem nebyl jediný problém. Fungovalo jako nové, bez jakéhokoliv problémů .. až do osudného dne, kdy jsem to dal do rukou klukům z neoriginálního servisu. Proto jsem se rozhodl, že už to dám jen na Jarov, kde jsem byl vždy spokojen.
Září 12, 201113 r Koukám, že nikdo další s tímto problém nemá. Nic méně, po konzultaci s několika techniky jsem se dozvěděl, že tento divný jev můžou dělat rozvody, nebo taky protiběžná vyvažovací hřídel, která nahrazuje 4 válec, aby měl chod motoru nějakou kulturu, ale taky ve Škodovce na Jarově jen po telefonu mi řekli, že to může i převodovka nebo nějaký problém v motoru. Už mi asi opravdu nezbývá nic jiného, než to dát fakt do Originál servisu, aby se na to podívali. Takže mě napadá, nevíte kolik stojí oprava vyvažovací hřídele? Nebo spojky, převodovky apod.? Jinak s tímto problémem mám najeto zhruba 2500 km a je to stále stejné, nepozoruji zlepšení ani razantní zhoršení. Spíš mě to štve psychicky
Září 12, 201113 r pokud jde jen o ty vibrace, tak bych nechal zkontrolovat pouze uložení motoru, převodovky, vzpěru zespod a pokud to bude ok, neřešil bych to. ona ani 1.9 není ve fábii zrovna vzor kultivovanosti. jestli při jízdě v zatížení neslyšíš nějaký kvílení, skučení a vše jinak funguje, tak bych to dál neřešil. kdyby byl vyvažovák rozhozený, dělalo by to bordel zřejmě pořád. jestli máš ty nebo třeba známý vag, tak koukni v motorovce na vyrovnání běhu motoru (skupina 13), synchronizaci vačka-klika(skupina 4, pole 4).
Září 12, 201113 r Auto je na zítra objednané do servisu, tak pak napíšu výsledek. Ano, jezdit se s tím dá, nikde nesvítí žádná kontrolka. Ale vzhledem k tomu, že vím, že auto má mít zvuk jiný, tak mě to celkem vadí EDIT: auto dneska došlo do servisu, nejdřív mi říkali, že to asi nebude nic zas tak zásadního. Odpoledne volali, že zkoušeli co mohli, ale jedině, kdy to přestalo, tak bylo po odpojení turba. Takže tedy přišli na to, že se při nízkých otáčkách turbo zasekává, což dělá ty vibrace do pedálů. Takže buď repase turba nebo nové turbo. Auto má najeto 90 tis. km EDIT2: tak auto je doma, oprava stála 589 kč, přišli nakonec na překroucenou trubku od sání k turbu, přes kterou v nízkých otáčkách neprocházel dostatečný tlak. Takže jí vyměnili a auto jezdí jako nové, bez vibrací! Halelujah! Upraveno Září 15, 201113 r od mc2uba
Říjen 26, 201113 r gratuluju k vyreseni zahady, me dela to same HTP od 2500ot . bohuzel turbo to nema , takze pricina bude jinde, dnes je v servisu , tak uvidim jestli se s tim mekanici poperou..
Říjen 26, 201113 r to som zvedavy co ti najdu, mne to robi to iste poslednych asi 40 tisic km. normalne za jazdy ked sa lavou nohou zlahucka dotknem brzoveho pedalu, tak aby som este stale nebrzdil, citim prenos vibracii od motora. na plynovom pedali to necitim. pri normalnom brzdeni to necitit tiez, brzdou ani kotucom to nebude. citit to aj na spojke, ale tiez len pri lahuckom stlaceni. na volante to necitit. ako sa moze rozhodit vyvazovanie? vzdy som si myslel ze taka vec je na aute na forever Upraveno Říjen 26, 201113 r od slant
Říjen 26, 201113 r to som zvedavy co ti najdu, mne to robi to iste poslednych asi 40 tisic km. normalne za jazdy ked sa lavou nohou zlahucka dotknem brzoveho pedalu, tak aby som este stale nebrzdil, citim prenos vibracii od motora. na plynovom pedali to necitim. pri normalnom brzdeni to necitit tiez, brzdou ani kotucom to nebude. citit to aj na spojke, ale tiez len pri lahuckom stlaceni. na volante to necitit. ako sa moze rozhodit vyvazovanie? vzdy som si myslel ze taka vec je na aute na forever muze to delat cokoli, od predni napravy pres silenbloky motoru az po vyfuk,vadu na motoru bych hledal jako posledni..
Říjen 27, 201113 r řekl bych, že tyhle lehké vibrace budou normálka. je to zkrátka 3válec. ten motor, i když je ok, se klepe jak drahej pes. pokud pedál stiskneš víc, působí proti odpor stlačené kapaliny a vibrace zmizí. Upraveno Říjen 27, 201113 r od boobika
Červen 6, 201312 r Mam podobny problem jak je tu popisovan, Motor 1,9 TDi, dochazi k jemne vybraci do pedalu spojky, plynu pri stojicim aute i pri jizde nezalezi na otackach snad mozna kolem 2000 mozna trepe vic(mozna jen subjektivni pocit). Volant netrepe. Motor ma najeto 350 000 km. byli vymenene nadavno rozvody a nejakou dobu po tom zacli vibrace ktere se stupnovali az trepani bylo citit v sedadle pri zatahu. V servisu me vymenili spatny homokineticky kloub - trepani do sedadla se tim odstranilo ale to jemne trepani(mravenceni do pedalu) je tam porad Po rozvodech provedeno serizeni synchronizace vacky s klikovkou. Driv to nedelalo je to velmi neprijemne kdyz ma clovek nohu na pedalu pri promene rychlosti jizdy:-( Dokazal by nekdo s odborniku poradit na co se zamerit? Dekuji
Červen 6, 201312 r Ronni: když prudce zryc hlýš, neklepe, nemlátí nic? zaměřil bych se na silentbloky motoru - převodovky, něco ti přenáší vybrace...taky už může být chycená spojka Upraveno Červen 6, 201312 r od kibi
Únor 14, 20169 r Týká se Fabie 1.4 TDi - 59 kW. Zhruba mezi otáčkami 1500 – 1700 ot/min se do pedálu plynu projeví zvýšené vibrace. Je to patrné když velmi pomalu přidávám plyn a hlavně když udržuji otáčky v tomto rozmezí? Co by mohlo být příčinou? Děkuji za radu. Pavel U mne se tyto vibrace objevili po repase brzdového válce. Nemohli jsme na to přijít. Nakonec to byl skřípnutý kabel, nebo skřípnutá hadička pod filtrem na vzduch, pod plastovým spodkem toho filtru a dotýkalo se to brzdové trubičky. Při zvedání otáček nebo poklesu, kolem 1500 - 1700 ot/min, se vibrace přenášeli přes trubičku na uložení brzdového pedálu a tím pádem vibroval i pedál plynu. Dalo nám to zabrat. Upraveno Únor 14, 20169 r od lobobobo
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.