Přejít na obsah

škubání motoru, kouř z motoru


snuky

Doporučené příspěvky

Zdravim , mam na vás dotaz zda vás napadne co by za tím mohlo být.

Stala se mi taková věc .. před 3 dny ráno nasednu do auta nastartuju všechno v pohode, jedu do práce a tak cca 1 km od cíle začala být divná odezva plynu , sešlápnul jsem a chvíli to "jako by čekalo" než motor zatáhnul po dalších několika set metrech už to začalo škubat.Při příjezdu jsem začal cítit smrad spáleného oleje a dívam se na kapotu a pomalu se valil kouř. Otevřel sem ji hulilo se ze zadní části motoru(levá strana) díval jsem se co,ale nebylo tam videt. Cekal jsem po chvíli to přestalo.Po cca 2 hodinách sem nastartoval opet okamzite kour. Auto jsem raději nechal odtáhnout,protože sem se domníval, že vypadla hadice od oleje nebo někde praskla a cákalo to na svody. Auto jsem nechal odtáhnout rovnou do servisu.

Druhý den volám jak to vypadá a v servisu mi řekli že vůbec nic nenašli ,auto prej jezdí at si prijdu. Dal sem jim 4 kila za to ze umyly spodek a odjel sem.

Nedalo mi to, prece jen z niceho nic se tohle nemuze stat. Dal sem auto do druhyho servisu - to samy, všechno otreli ,prej trochu orosena vana ale nic vaznyho. Nejaka zavada v ridici jednotce tu prej vymazali a znovu se neobjevila. Takze zase nic.

Muzu požádat o radu nebo nevíte o někom, kdo by byl schopen se na to pořadně podívat nejlépe v okolí Prahy,Mělník, Brandýs nad Labem ?Nějaký dobrý servis nebo mechanik ?

Jezdim s tim, ale nejak se mi to cely nezda..

( Rok 2005, najeto 149tis, první majitel , udržovaný , olej pravidelně měněn - nechybi ani v motoru ,ani v servu)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj je to levá strana když stojim před autem.

Dneska sem s tim jel a vsechno naprosto OK, nechapu , ale neda mi to spat mel sem strach ze mi chytne auto koure tam bylo dost a hasicak sem nemel :(

šel z těchto míst ale zespod nebyla vidět příčina , nemůže tam být nějaký ten ventil ?

Nikdo nic nenašel auto bylo 2x na zvedáku otřeno ale nikde nic neteklo..

dal sem ilustrační foto ..

post-43198-0-78332800-1298568618_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nazdar snuky,stalo se mi něco podobného,ale rozdíl byl v tom, že mi to nijak necukalo ani nebyla žádná probledleva při zešlápnutí plynu!!!

stalo se mi to, že zhruba před dvěma měsíci,když zrovna byly velké mrazy jsem po 10min po nastartování ucítěl v autě smrad nějaké spáleniny.zastavil,otevřel kapotu a valil se kouř na straně spolujezdce někde za vzduchovým filtrem.vypnul jsem to a po 15min jsem pokračoval v jízdě ale opět se zakouřilo ale už méně!tento jev jsem registroval ještě dva dny ale pokaždé to bylo slabší a slabší až to přestalo kouřit a smrdět uplně!!tudíš jsem daval za vinnu, že vlivem velkých mrazů(-15až-20)došlo někde k uniku oleje(smrštění,ztvrdnutí těsnění nebo vznikl vysoký tlak vlivem ztuhlého oleje,který někde vytlačil olej) na teplý svod výfuku který se vypaloval.od té doby jsem najezdil mraky km a už to neudělalo :kol-142:

ale trošku mě zarážel ten smrad,pač jsem spíš cítil jako by se pálily nějaké kabely,izolace či plast :o .teď o víkendu jsem ležel pod supem,ale fakt nevím co jiného by to mohlo bejt :wallbash:

pro info mám též 2.8V6 120 000km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

teď jsi mě trocha dostal kol1 ale egr ventil pokud se nepletu mají jen dieslové motory!!pač egr ventil je elektromagnetický ventil zpětneho vedeni zplodin,díky kterému se snižují emise limity vlivem opětovného spalovaní splodin. např. u superba V6 2.5tdi je na opačné straně než odkud ti šel kouř!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pala: ja prave s tim ventilem nevim ,pokud ho maj jen nafty, tak sem vedle a nema smysl resit .

Stalo se mi to v pondeli bylo venku -11 a do prace to mam 15km zacalo to zlobit tak kolem 13km jizdy.. jizda byla plynula kolem 100km/h prvních 5km jedu max do 2tis otacek pak pri predjizdeni max 3tis.

S tim smradem to bylo podobny nejdriv sem myslel ze hori elektrika smrad divnej ale musel to bejt olej..

radsi sem koupil hasicak :(

ale rad bych věděl příčinu..

(smrštění,ztvrdnutí těsnění nebo vznikl vysoký tlak vlivem ztuhlého oleje,který někde vytlačil olej) - je tohle možný ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to snuky: ja dělám do naklaďáků a tam tenhle problém nám v tuhých mrazech,že někde vlivem mrazu se protlačí olej,není až tak vzácné!konkrétně na budíku tlaku oleje je hodnota tlaku oleje při nastartování v tuhých mrazech téměř dvojnásobná!!!

-strach že by ti to chytlo si myslím nemusíš mít,ale určitě hasičách je vyborná věc!!!

-jak jsem psal,mě to už od té doby neudělalo a hlavně vše funguje

-egr ventil aj kdyby tam čistě teoreticky byl tak tohle nemuže nijak zpusobit

uvidíš jestli se ti to bude opakovat,kdyby jsi na něco přišel,tak pisni poznatky -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak zatím nic, jezdí normálně nic nepozoruju , včera sem se díval pod kapotu a z těch mít kde to kouřilo jde horkej vzduch od svodů a je v tom cítit trochu olej ,ale už nekouří ..

zítra ho doleju a budu týden sledovat jestli nějak razantně ubýbá ,ale pod autem je sucho nikde ani kapka .. sice dolývám každej měsíc prubezne cca tak 0,75l oleje na 1200km, ale neresim prej je to normální ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to divný .. měli to na zvedáku otřeli to všechno natočili a sledovali a prej vubec zadnej unik nebyl viditelnej .. auto jezdi normalne ,olej sem dolil tak ted budu sledovat hladinu a hasicak po ruce :(

Jeste se zeptam kolik oleje může způsobit intenzivni kour?(mozna zkusim do rozpálenýho hrnce trochu motorovýho nalejt :) ) jaky to mohlo bejt množství co uniklo .. s tim škubánim a špatnou odezvou plynu me ještě napadlo jestli si to nenatáhlo ten kour sánim, protoze ho v motorovym prostoru bylo nahromadeno pomerne dost..

Editováno: , autor: snuky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 12 let později...

Nazdar. Oživím trochu túto tému. Mal som rovnaký problém so smradom spáleného oleja, a dymením z lave zadnéj časti. Problém bol v tej plastovej pukličke na váčke. Presakoval okolo nej olej a kvapkal na zvody. Rozobral som to, vyčistil, jemne mazol silikónom a odvtedy v pohode. Snáď to niekomu pomože

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk změnil název na škubání motoru, kouř z motoru

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...