Přejít na obsah

komprese bez likvidace motoru


kikineek1

Doporučené příspěvky

zdravim panove jsem tu poprve tak doufam ze nezasiram forum mam dotaz. vlastnim felicii 40kw mpi. uz pul roku se trapim s napadem jak narvat do skodovackyho motoru turbo. dotaz zni tak, na jakou kompresi se u motoru muzu dostat aniz bych ho zlikvidoval. mam na mysli at to vydrzi bez uhony vsech soucasti. ale na max. mezni hranici. jao a este jeden. kdyz dam 2 tesneni pod sisku jaky mi vznikne obsah. mam v umysli motor dopovat turbem s obtokem a castecnum upoustenim tlaku do vyfuku. vim ze muzu motor znicit ale ma 150000km a od 3000ot. v nem neco zvoni takze je na hadry.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dát jenom turbo do motoru a nic jinýho, tak to nebude to pravý vořechový.

Bude to chtít nový pístní kroužky, ojnice a spoustu dalších věcí.

2 těsnění pod hlavu podle mě není ideál. Objem motoru moc nevzroste a neudrží to tlak.

Jinak už něco podobnýho se řešilo v sekci FABIA I - Motor - Motor 1.4 MPi. Zkus to pohledat tam. Ty motory sou v podstatě stejný, tak ti to dá určitou představu.

Tuším že témata se menovaly 1.4 MPI 44 kW TURBO šlo by to ?? , Turbo pro 1,4 MPI Turbo pro motory MPI

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dik moc za odkaz a odpoved, ale na vlastni oci jsem videl 1000mb serie motor, turbo fiat uno, karburator zigulik. a letelo jak kamen, skoda 120 s turbem fiat, taky delo, doma mam zavodni motor vyladeny na 112 koni se seriovou klikou a loziskama a taky jezdi jak pila. ten 1000krat proklinany vsemi zavrhovany motor od skodovky s 3 krat ulozenou klikou je nezmar. strasne moc vydrzi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to jo ale nikdy jsem neexperimentoval s narustem tlaku, jak jsem psal vyse chci vedet co motor snese, nema smysl shanet vacici, t cka pisty, kovane ojnice atd. samozrejme ze by to bylo jine ladeni ale taky hromada penez v tahu. zajima m,e co na to serie, kam az lze zajit bez zniceni. a taky motor musi fungovat na extreme chudou smes. 1 vstrik. lista a seriova mapa. co chlazeni a hromada dalsich veci. to me zajima . nechci 200koni ale objektivni zjisteni jak to bude fungovat. malo paliva , hromada vzduchu , co na to jednotka? spotreba? pouzitelnost v provozu?? to je to co chci. a taky motor co neni na kusy. na netu kazdej placa jak s turbem do motoru, uskali a hromada reci. ale vysledek a zkusenosti??? zadne!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nacpat turbo do sériového motoru bez následných úprav (systému dávkování paliva) je holý nesmysl. Nejsem motorář, ale u atmosferiéko motoru je v sání podtlak, pokud dáš turbo tak změníš podtlak na přetlak tím pádem z idealního poměru paliva a vzduchu uděláš extrémě chudou směs se všemi negativními vlivy (nárůst teploty ap.), teda pokud by to vůbec fungovalo. Navíc elektronika u felicie je na nízké úrovni s přetlakem v sání si neporadí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...