MIKO Vloženo 26. Červen 2006 Vloženo 26. Červen 2006 Zdarec ,může mi někdo ,prosím napsat jestli je potřeba a jak často by se měl měnit olej v převodovce a popřípadě co tam nalejt. Dík Miko Citovat
Pepa007 Vloženo 26. Červen 2006 Vloženo 26. Červen 2006 Zdarec ,může mi někdo ,prosím napsat jestli je potřeba a jak často by se měl měnit olej v převodovce a popřípadě co tam nalejt. Dík Miko Staní číst starší příspěvky. Dle výrobce je náplň celoživotní. Ale sám jsem zažil, že nám v 250 000 tis km ve skříni jakoby šustilo. Připisuji to na stálý převod . Po výměně náplně to zcela utichlo. Patří tam syntetický převodový olej 75W90. Na výrobci nezáleží. Dal jsem tam OMV Unigear 75W90 S Jinak kontrola nmožství oleje po dolní okraj nalévacího šroubu je tuším dle servis. úkonů po 60 000. Citovat
Mav Vloženo 29. Červen 2006 Vloženo 29. Červen 2006 Za celoživotní náplň se bere zhruba 150 000 Km/ 5let - toto mi sdělil technik z Audi v Mnichově, - u motorů Vw. Pak rozhodně doporučuje - vyměnit. Měnil jsem po 160 000, dal Liqui - Moly, 75W-90, Specifikace - G 50, hlavně nedávej Api Gl 4-5, už vůbec ne Gl 5, může být Api Gl 4+, jinak problémy se synchrony. teď řazení o 30% lepší, vytekl z toho olej nevábné konzistence, jsem rád, že jsem ho vyměnil anedal na rady chytráků o celoživotní náplni, to je blbost. Stejně tak měň i filtr vzduchu, a to 2x ročně, jak napadne sníh, a po pylové sezóně. Dávej Mann-Jipap, ne fram a podobné, na papíru záleží. Vím, očem píšu. Zdravím. Citovat
Fido Vloženo 12. Srpen 2006 Vloženo 12. Srpen 2006 Olej v převodovce se vypouští odšroubováním té zátky, na které je vyraženo VW? Citovat
Pepa007 Vloženo 12. Srpen 2006 Vloženo 12. Srpen 2006 Olej v převodovce se vypouští odšroubováním té zátky, na které je vyraženo VW? Ne. Zátka je šroub zespodu skříně na imbus 17mm. Stejný šroub je na boku. Ten je na plnění. Plní se po dolní okraj nalévacího otvoru. Citovat
Shaarky Vloženo 12. Srpen 2006 Vloženo 12. Srpen 2006 Olej v převodovce se vypouští odšroubováním té zátky, na které je vyraženo VW? Ne. Zátka je šroub zespodu skříně na imbus 17mm. Stejný šroub je na boku. Ten je na plnění. Plní se po dolní okraj nalévacího otvoru. Neslo by sem hodit schematko nebo fotku, kde ty srouby jsou?Prosim,prosim... mam problemy s razenim, jde ponekud "z tuha", auto ma 9let (Octa 1,6 74 1997) a ujeto realnych 142000. Myslim, ze by to tomu mohlo pomoci... pry se ma sundat jedno z kol ci tak nejak. Predem diky. Citovat
Fido Vloženo 13. Srpen 2006 Vloženo 13. Srpen 2006 Díky Pepo007 Zítra to jdu vylejt a znovu naplnit! Citovat
toncek Vloženo 13. Srpen 2006 Vloženo 13. Srpen 2006 někdo tady říkal že stačí když má označení 75W90,,,ale po výměně problémy se synchrony,,,takže musím měnit znova,,1000kč v pr... Citovat
garny Vloženo 13. Srpen 2006 Vloženo 13. Srpen 2006 někdo tady říkal že stačí když má označení 75W90,,,ale po výměně problémy se synchrony,,,takže musím měnit znova,,1000kč v pr... 75w90 je označení plné sintetyky..... no octy nic jiného nelýt... Citovat
FRANK Vloženo 13. Srpen 2006 Vloženo 13. Srpen 2006 někdo tady říkal že stačí když má označení 75W90,,,ale po výměně problémy se synchrony,,,takže musím měnit znova,,1000kč v pr... 1000Kč za 2litry syntetického převoďáku, to si děláš prdel ne? Citovat
toncek Vloženo 13. Srpen 2006 Vloženo 13. Srpen 2006 valvoline 75W90 a dál nevím,,,a při studeném motoru rychleji hodíš dvojku tak ti tam křapne jak by tam žaden synchron nebyl Citovat
FRANK Vloženo 13. Srpen 2006 Vloženo 13. Srpen 2006 já tam dal tenhle OMV dřív když byla převodovka studená, tak mi tam šla dost ztuha 1 a 2, vyměnil jsem ten olej a je to OK Citovat
FRANK Vloženo 13. Srpen 2006 Vloženo 13. Srpen 2006 sorry, ten odkaz nějako nefakčí správně, takže na www.olejservis.cz vlevo nahoře "automobilivé OMV" pak "převodové" a je to ten OMV Gear Oil SLY 75W90 Citovat
toncek Vloženo 13. Srpen 2006 Vloženo 13. Srpen 2006 někdo tady psal : hlavně nedávej Api Gl 4-5, už vůbec ne Gl 5, může být Api Gl 4+, jinak problémy se synchrony. Citovat
Peterer Vloženo 17. Srpen 2006 Vloženo 17. Srpen 2006 někdo tady psal : hlavně nedávej Api Gl 4-5, už vůbec ne Gl 5, může být Api Gl 4+, jinak problémy se synchrony. Taky bych to potřeboval upřesnit. API GL4+ jsem našel jen u Aralu 75W90, tak jaký olej je OK? Kolik se vejde oleje do převodovky TDi ? Jaké klíče-nářadí je třeba na výměnu oleje v převodovce a motoru ? Citovat
Peterer Vloženo 20. Srpen 2006 Vloženo 20. Srpen 2006 se podívej Dík za radu, ale když sundám kryt pod motorem, tak to se mi pak bude dobře shánět nářadí na rampě. Oktávku mám 14 dní tak nevím co kde je. Ještě jednou se ptám co za nářadí ? Imbusy, Torxy... jaké velikosti jsou potřeba na běžnou údržbu ? Citovat
Fido Vloženo 23. Srpen 2006 Vloženo 23. Srpen 2006 (editace) Převodový olej se kontroluje přes kontrolní šroub č.17 imbus! Ten stejný šroub je i na vypouštění, ale ve spodní části převodovky.... Editováno: 2. Září 2006, autor: Fido Citovat
Peterer Vloženo 28. Srpen 2006 Vloženo 28. Srpen 2006 Převodový olej se kontroluje přes kontrolní šroub č.19 imbus! Ten stejný šroub je i na vypouštění, ale ve spodní části převodovky.... Dík za info, ale výš někdo zase píše imbus 17mm, tak doopravdy 19mm? Citovat
The Driver Vloženo 28. Srpen 2006 Vloženo 28. Srpen 2006 já tam dal tenhle OMVdřív když byla převodovka studená, tak mi tam šla dost ztuha 1 a 2, vyměnil jsem ten olej a je to OK mě tam taky šla ztuha jen 1 - třeba na křižovatce při nízkejch otáčkách (taky za studena), vyměnil sem a tradá - řadí to skoro samo... Citovat
Pepa007 Vloženo 28. Srpen 2006 Vloženo 28. Srpen 2006 Převodový olej se kontroluje přes kontrolní šroub č.19 imbus! Ten stejný šroub je i na vypouštění, ale ve spodní části převodovky.... Dík za info, ale výš někdo zase píše imbus 17mm, tak doopravdy 19mm? Už jsem to napsal výše . Je to imbus 17mm. 1 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.