Přejít na obsah

TDI 81 kw-problém s otáčkama versus teplota


lubl

Doporučené příspěvky

Zdravím,potřeboval bych poradit. Na Vagu mi píše v bloku hodnot telplota chladici kapaliny -28°C pri studenem motoru. Cidlo jsem vymenil a nove premeril,dle tabulky v dilenske prirucce -cidlo v poradku. Vag mi pise stale cca- 25°C tedy o něco mín než původní.Toto měření proběhlo v dílně při teplotě cca 15°C. Motor za studena tedy zhavy cca 15 sek a potom naskoci, otacky jdou do cca 1200 a po par minutach spadnou do cca 900. U tepleho motoru to zhaveni problikne a normalne startuji, otacky hned cca 900.Nevite na co se zamerit dale?Mozna je tam nekde odpor ale nevim kde bych ho mel hledat. Po odpojeni cidla studeny motor zhavy cca 20 sek a RJ si vezme teplotu paliva a motor hned naskoci do volnobehu cca 900.

Takže jsem šel dál od čidla když bylo podle multimetru v pořádku a kontroloval jsem kabeláž prozvoněním na multimetru od řídící jednotky motoru ke koncovce k čidlu. Kabeláž dle multimetru nepoškozena. Nové čidlo stále píše za studena cca -25°C at je jakákoli venkovní teplota. Tak nevím, může být poškozená řídící jednotka motoru? Dle vagu se chladící kapalina zahřeje i s tímto čidlem na hodnotu cca 85 a výš. Jen to dlouho trvá. Na přístrojové desce je teplota na 90 °C o mnoho dřív,ale to je pochopitelné to čidlo je dvou pólové. Prosím o radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...