Nodzi Vloženo 27. Červen 2006 Sdílet Vloženo 27. Červen 2006 Zdarec chlapi mám trabl : Mám Fabku Combi 2001 50Kw. Najeto aso 49 000 a v expanzce se mi udělal takový šedohnědý maglajz ale víko od oleje je v pořádku není mléčné ani zapařené ve finále se začali projevovat problémy s čidlem chladící kapaliny které při studeném startu nezvedne ukazatel na palubovce po zahřátí stačí zastavit a znova nastartovat potom vše ukazuje jak má, pokud nezastavím rozsvítí se kontrolka řídící jednotky exhalace motoru a výfukových splodin - říkám tomu vrtulník. V servisu mi provedli pouhý výmaz závady ale závada se počase projevuje znova. Je mi jasné že do chladící kapaliny se dostalo menší množství oleje - tím pádem je to zralé na výměnu těsnění víka pod hlavou ale poraďte kde se schovává to čidlo chladící kapaliny - když sundám plastový kryt motoru kde ho zhruba nejdu ? Čidlo hladiny funguje správně, o čistění expanzky jsem se tu už něco dočetl ale zkusil bych prubnout vyčistit i to čidlo je to možné ? Za nedloho jedu na garančku potom bych to nechal opravit kompletně a řádně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 27. Červen 2006 Sdílet Vloženo 27. Červen 2006 Čidlo teploty chaldící kapaliny je na tělese termostatu to máš ale v pořádku! Ty máš ale zamaštěné čidlo hladiny chladící kapaliny v expanzní nádobě. Mám stejnej motor jako ty. Expanzku jsem čistil před tejdnem nitroředidlem a je klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nodzi Vloženo 28. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 28. Červen 2006 OK zkusím ji prubnout vyčistit potom se podělím o zkušenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f888 Vloženo 28. Červen 2006 Sdílet Vloženo 28. Červen 2006 Ale ak sa ti zdvihne ukazateľ teploty motora až po opätovnom naštartovaní, tak je určite zlé aj čidlo chladiacej kvapaliny. Mne to robilo tiež a po výmene to už ukazovalo ako má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nodzi Vloženo 28. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 28. Červen 2006 Taky myslím že všechna podezření vedou na vadné čidlo / kolik stala výměna ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nodzi Vloženo 30. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 30. Červen 2006 Závada odstraněna : Demontáž expanzsky, propláchnutí nitroředidlem, celkové očistění vysušení, kontox , vysušení, zpětná montáž, kontrola termostatu - očistění taktéž - OK . Po nastartování zhasla závada na přístrojovce, teplota při postupném zahřívání ukazuje jak má. Takže vše se zdá být v pořádku / děkuji všem zá nápady a za názory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acylpyrin Vloženo 18. Květen 2012 Sdílet Vloženo 18. Květen 2012 pri jazde sa mi občas stane, že mi spadne ručička teploty motora, po opätovnom naštartovaní znovu nabehne, je to vadne čidlo, alebo len kontakt ? ako sa dava dole konektor z čidla ? demontáž - montaž čidla, je k tomu nejaký manual, alebo to stači len odkrutiť a našrobovať nove ? vopred dik za odpovede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 18. Květen 2012 Sdílet Vloženo 18. Květen 2012 pokud mas na mysli cidlo teploty na termostatu tak to tam nejak ukrutne nedrzi dalo by se rici ze tam drz samovolne, nicmene je z leveho boku takova jakoby zavlacka,..... tu odsoupnes smerem do leva a pak cidlo teploty vyndas tahem nahoru,.... pokud si ho dlouho nemenil a nic stim nedelal bude tam urcite pripecena tesnici gumicka neboli, O- krouzek tak se neboj za to vzit,... nic urvat nemuzes,... maximalne gumicku ktera stoji 5 kc,... doporucoval bych dat po zpetnem namontovani novou a vymenil bych treba i to cidlo,.... moc nestoji,... s gumickou a cidlem se vejdes do 100 kč nevim kolik ecek cidlo mam namysli originalni,.... SKODA AUTO,.... pokud to bude china tak tam ses o nejakych 40 kc dole ale na tom bych urcite nesetril tod asi vse z me strany pokud budes mit jeste nejakej dotaz .... napis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 18. Květen 2012 Sdílet Vloženo 18. Květen 2012 no a nezabudni si najprv povoliť viečko na vyrovn.nádobke,aby si tam nemal v systéme tlak a pri vymontovaní toho čidla si si neobaril vrelou vodou... takže povoliť,potom znova zatiahnuť a dalej pokračovať ako napísal Lukason.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jenal Vloženo 18. Květen 2012 Sdílet Vloženo 18. Květen 2012 ak mu pada teplota pomaly za jazdy, tak je prasknuty termostat, jeden z troch uchytov. Unika chladiaca kvapalina za termostat.nie je to draha a ani narocna oprava... robil som to uz na dvoch autach... paradoxne v tomto pripade je lespsie kupit neoriginal termostat, je lepsie uchyteny v plastovom puzdre... a nepraska... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 18. Květen 2012 Sdílet Vloženo 18. Květen 2012 (editace) a nebo termostat to je taky volba,... ja menil jak termostat a cidlo pak to topilo jak VAFKY uplne jiny kafe auto sde mi ohreje za cc 2 km termostat bych ti doporucil tento: http://www.autobyzny...l;-047121111x-p troufnul bych si rici ze je lepsi jak original protoze ma segrovku a nemuze ti jen tak vyskocit z toho plastu,...... takze pokud muzes vem tenhle,... ja ho mam pres rok a zatim pohoda LIBERO:.................... TO ZE POVOLI VICKO EXPANZKY A NECHA MOTOR VYCHLADNOUT BERU TEDA ASPON JA JAKO ZA AUTOMATIKU NEHLEDE NA TO ZE NEJEDNODUSSI JE VYPUSTIT CHLADICI KAPALINU NEEE CELOU ALE ASPON TAK LITR CI DVA ODPUSTIT A NEMUSI SE BAT NICEHO,... TAKHLE TO DELAM TEDA ASPON JA Editováno: 18. Květen 2012, autor: Lukason Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 18. Květen 2012 Sdílet Vloženo 18. Květen 2012 jenal: nepíše,že mu padá pomaly,ale že mu spadne a po opätovnom zapnutí klúča znova nabehne..takže môj tip čidlo,malo by byť zapísané aj ako závada v RJ motora lukason: ty to berieš ako samozrejmosť,tak ako ja,ale on asi nie,keď sa pýta na také veci,ako odpojiť konektor alebo vyhodiť čidlo...preto som doplnil tvoj príspevok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 18. Květen 2012 Sdílet Vloženo 18. Květen 2012 taky pravda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jenal Vloženo 18. Květen 2012 Sdílet Vloženo 18. Květen 2012 tak tak, zle som si to precital... ale aj tak moze skontrolovat aj termostat, keby vypustal chladiacu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acylpyrin Vloženo 20. Květen 2012 Sdílet Vloženo 20. Květen 2012 bolo to čidlo, po výmene ručička teploty drží, inak oprava v pohode, zvládne každý, dík za inštrukcie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 23. Květen 2012 Sdílet Vloženo 23. Květen 2012 Mě čidlo blbne jen v zimě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 23. Květen 2012 Sdílet Vloženo 23. Květen 2012 nejhorsi co muze bejt nejenom ze ti to bude o nejakou tu kapicku vic papkat ale taky to neni moc dobry pro ten motor ROZHODNE BYCH DOPORUCOVAL VYMENU ale to je samozrejme na tobe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acylpyrin Vloženo 23. Květen 2012 Sdílet Vloženo 23. Květen 2012 na spotrebu to vplyv určite má, pri spadnutej ručičke je zrejme bohatšia zmes, to čidlo stojí pár korún a komplet oprava trva 20 minut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 25. Květen 2012 Sdílet Vloženo 25. Květen 2012 (editace) To je pro mě? Budu to měnit v červnu, bude probíhat taková celková kontrola, oprava a údržba celýho auta od umytí až po tohle takže měnit určitě budu, ono to totiž v tý zimě ani netopí když nejede čidlo... a s autem ani teď moc nejezdím Editováno: 25. Květen 2012, autor: Jehla23 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jenal Vloženo 7. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2012 (editace) Chlapci, teraz potrebujem pomoc ja... neviem si rady s jednym MPI-ckom... vcera sme na dialnici maturovali a nic sme nevyriesili... auto islo po dialnici, zrazu zacala stupat teplota az do cerveneho, auto zacalo pipat... prisiel som ku autu, napichol diagnostiku a sledoval teplotu motora... ukazovala az 117 stupnov celzia... pritom auto sa chovalo normalne, ventilator vpredu sa zapinal a vypinal v pohode, cize horuca voda do neho isla a vyzeralo to tak, ze to stihal uchladit... nie je tomu ani rok, co som tam menil termostat aj s cidlom teploty... nechali sme auto vychladnut cca hodinu, znova som to dal na VAG a po tak dlhom stati ukazovalo teplotu 80 stupnov (podla mna by mala klesnut viac)... Mam podozrenie na vadne cislo teploty, len som sa s takymto stavom este nestretol... ze by cidlo "fungovalo" a ukazovalo by zle hodnoty... keby tam bola realne teplota 117 stupnov, tak by uz vrela voda, nie? Napada Vas este nieco ine, co by to mohlo byt? V pondelok by som to chcel riesit a okrem tohto ma nic nenapada.... Vody tam bol dostatok, oleja takisto.... je to 2002 MPI fabia combi Nestretol sa s tym niekto? Vopred diki za odpovede.... Editováno: 8. Červenec 2012, autor: jenal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 9. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2012 no v tom vedru ti za hodinu voda moc nepochládne, takže těch 80°C bych viděl jako reál. Jinak k těm 117°C, nevím nakolik to bylo reálné, ale ber v úvahu, že se jedná o tlakovou soustavu a v ní jak známo z fyziky, je bod varu posunut. Jinak nevím kolik jste tomu nakládali na té dálnici, ale mohl se motor přehřívat i díky menší průchodnosti trubiček v chladiči (že mají nános kamene) a vysoké teplotě venku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jenal Vloženo 9. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2012 tak tak, je to pravda, teplota vody moze vystupat aj na taku hodnotu, dnes som sa bavil s mechanikom a vravel, ze to kludne moze byt... uz mam ale z toho nervy, lebo dnes som mal to auto uz po druhy krat pod rukami, vymenil som snimac teploty a auto sa spravalo rovnako... ked som isiel na tom aute cca 90km/hod na 5-tke, tak to islo v pohode, ako nahle som tomu nalozil na dialnici (120km/hod), hned zacala stupat teplota, akonahle som spomalil na 90, tak sa to znova ochladilo na normal, jazda po meste takisto v pohode... ventilator na chladici sa spinal, iba ked auto stalo, ale ked nad tym rozmyslam, tak ak ukazuje 117 stupnov na snimaci, tak by ten ventilator mal uz davno bezat... a on sa zapina iba obcas, z coho vyplyva, ze ak ma spinaciu teplotu cca 80 az 90 stupnov (odhadujem), tak by mal bezat stale. Kedze nebezi stale, vyzera to na ten chladic, ze je zaneseny... Uvidime... jedine, co mi tam nesedi je to, ze na jar som preplachoval chladiaci system pripravkom na to urcenym... uvidime, co na to povie mechanik.. kazdopadne dakujem za reakciu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jenal Vloženo 9. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2012 mechanik telefonoval a vravel, ze by to mohla byt aj vodna pumpa... takze sa uvidi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jenal Vloženo 23. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2012 tak auto je opravene, bol to uplne upchaty chladic, bol zaneseny vrstvou oleja po stenach, skoro nulova priechodnost vody cez chladic, pravdepodobne po vymene tesnenia, ked som robil vyplach chladiaceho systemu... mozem teda povedat, ze pripravok na to urceny nebol dobry, nepomohol.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.