Přejít na obsah

Snímač teploty G62 / bláto v expanzce.


Nodzi

Doporučené příspěvky

Zdarec chlapi mám trabl : Mám Fabku Combi 2001 50Kw. Najeto aso 49 000 a v expanzce se mi udělal takový šedohnědý maglajz ale víko od oleje je v pořádku není mléčné ani zapařené ve finále se začali projevovat problémy s čidlem chladící kapaliny které při studeném startu nezvedne ukazatel na palubovce po zahřátí stačí zastavit a znova nastartovat potom vše ukazuje jak má, pokud nezastavím rozsvítí se kontrolka řídící jednotky exhalace motoru a výfukových splodin - říkám tomu vrtulník. V servisu mi provedli pouhý výmaz závady ale závada se počase projevuje znova. Je mi jasné že do chladící kapaliny se dostalo menší množství oleje - tím pádem je to zralé na výměnu těsnění víka pod hlavou ale poraďte kde se schovává to čidlo chladící kapaliny - když sundám plastový kryt motoru kde ho zhruba nejdu ? Čidlo hladiny funguje správně, o čistění expanzky jsem se tu už něco dočetl ale zkusil bych prubnout vyčistit i to čidlo je to možné ? Za nedloho jedu na garančku potom bych to nechal opravit kompletně a řádně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Závada odstraněna :

Demontáž expanzsky, propláchnutí nitroředidlem, celkové očistění vysušení, kontox ,

vysušení, zpětná montáž, kontrola termostatu - očistění taktéž - OK . Po nastartování zhasla závada na přístrojovce, teplota při postupném zahřívání ukazuje jak má.

Takže vše se zdá být v pořádku / děkuji všem zá nápady a za názory.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 let později...

pri jazde sa mi občas stane, že mi spadne ručička teploty motora, po opätovnom naštartovaní znovu nabehne, je to vadne čidlo, alebo len kontakt ? ako sa dava dole konektor z čidla ? demontáž - montaž čidla, je k tomu nejaký manual, alebo to stači len odkrutiť a našrobovať nove ? vopred dik za odpovede

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud mas na mysli cidlo teploty na termostatu tak to tam nejak ukrutne nedrzi dalo by se rici ze tam drz samovolne, nicmene je z leveho boku takova jakoby zavlacka,..... tu odsoupnes smerem do leva a pak cidlo teploty vyndas tahem nahoru,.... pokud si ho dlouho nemenil a nic stim nedelal bude tam urcite pripecena tesnici gumicka neboli, O- krouzek tak se neboj za to vzit,... nic urvat nemuzes,... maximalne gumicku ktera stoji 5 kc,... doporucoval bych dat po zpetnem namontovani novou ;) a vymenil bych treba i to cidlo,.... moc nestoji,... s gumickou a cidlem se vejdes do 100 kč nevim kolik ecek ;) cidlo mam namysli originalni,.... SKODA AUTO,.... pokud to bude china tak tam ses o nejakych 40 kc dole ale na tom bych urcite nesetril ;)

tod asi vse z me strany ;)

pokud budes mit jeste nejakej dotaz .... napis ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ak mu pada teplota pomaly za jazdy, tak je prasknuty termostat, jeden z troch uchytov. Unika chladiaca kvapalina za termostat.nie je to draha a ani narocna oprava... robil som to uz na dvoch autach... paradoxne v tomto pripade je lespsie kupit neoriginal termostat, je lepsie uchyteny v plastovom puzdre... a nepraska...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a nebo termostat to je taky volba,... ja menil jak termostat a cidlo pak to topilo jak VAFKY ;) uplne jiny kafe auto sde mi ohreje za cc 2 km ;)

termostat bych ti doporucil tento: http://www.autobyzny...l;-047121111x-p

troufnul bych si rici ze je lepsi jak original ;) protoze ma segrovku a nemuze ti jen tak vyskocit z toho plastu,...... takze pokud muzes vem tenhle,... ja ho mam pres rok a zatim pohoda ;)

LIBERO:.................... TO ZE POVOLI VICKO EXPANZKY A NECHA MOTOR VYCHLADNOUT BERU TEDA ASPON JA JAKO ZA AUTOMATIKU :D NEHLEDE NA TO ZE NEJEDNODUSSI JE VYPUSTIT CHLADICI KAPALINU NEEE CELOU ALE ASPON TAK LITR CI DVA ODPUSTIT A NEMUSI SE BAT NICEHO,... TAKHLE TO DELAM TEDA ASPON JA ;)

Editováno: , autor: Lukason
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jenal:

nepíše,že mu padá pomaly,ale že mu spadne a po opätovnom zapnutí klúča znova nabehne..takže môj tip čidlo,malo by byť zapísané aj ako závada v RJ motora

lukason:

ty to berieš ako samozrejmosť,tak ako ja,ale on asi nie,keď sa pýta na také veci,ako odpojiť konektor alebo vyhodiť čidlo...preto som doplnil tvoj príspevok

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je pro mě? Budu to měnit v červnu, bude probíhat taková celková kontrola, oprava a údržba celýho auta od umytí až po tohle takže měnit určitě budu, ono to totiž v tý zimě ani netopí když nejede čidlo... :D a s autem ani teď moc nejezdím :)

Editováno: , autor: Jehla23
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Chlapci, teraz potrebujem pomoc ja... neviem si rady s jednym MPI-ckom... vcera sme na dialnici maturovali a nic sme nevyriesili... auto islo po dialnici, zrazu zacala stupat teplota az do cerveneho, auto zacalo pipat... prisiel som ku autu, napichol diagnostiku a sledoval teplotu motora... ukazovala az 117 stupnov celzia... pritom auto sa chovalo normalne, ventilator vpredu sa zapinal a vypinal v pohode, cize horuca voda do neho isla a vyzeralo to tak, ze to stihal uchladit... nie je tomu ani rok, co som tam menil termostat aj s cidlom teploty... nechali sme auto vychladnut cca hodinu, znova som to dal na VAG a po tak dlhom stati ukazovalo teplotu 80 stupnov (podla mna by mala klesnut viac)...

Mam podozrenie na vadne cislo teploty, len som sa s takymto stavom este nestretol... ze by cidlo "fungovalo" a ukazovalo by zle hodnoty... keby tam bola realne teplota 117 stupnov, tak by uz vrela voda, nie?

Napada Vas este nieco ine, co by to mohlo byt? V pondelok by som to chcel riesit a okrem tohto ma nic nenapada.... Vody tam bol dostatok, oleja takisto.... je to 2002 MPI fabia combi

Nestretol sa s tym niekto?

Vopred diki za odpovede....

Editováno: , autor: jenal
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no v tom vedru ti za hodinu voda moc nepochládne, takže těch 80°C bych viděl jako reál. Jinak k těm 117°C, nevím nakolik to bylo reálné, ale ber v úvahu, že se jedná o tlakovou soustavu a v ní jak známo z fyziky, je bod varu posunut. Jinak nevím kolik jste tomu nakládali na té dálnici, ale mohl se motor přehřívat i díky menší průchodnosti trubiček v chladiči (že mají nános kamene) a vysoké teplotě venku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak tak, je to pravda, teplota vody moze vystupat aj na taku hodnotu, dnes som sa bavil s mechanikom a vravel, ze to kludne moze byt... uz mam ale z toho nervy, lebo dnes som mal to auto uz po druhy krat pod rukami, vymenil som snimac teploty a auto sa spravalo rovnako... ked som isiel na tom aute cca 90km/hod na 5-tke, tak to islo v pohode, ako nahle som tomu nalozil na dialnici (120km/hod), hned zacala stupat teplota, akonahle som spomalil na 90, tak sa to znova ochladilo na normal, jazda po meste takisto v pohode... ventilator na chladici sa spinal, iba ked auto stalo, ale ked nad tym rozmyslam, tak ak ukazuje 117 stupnov na snimaci, tak by ten ventilator mal uz davno bezat... a on sa zapina iba obcas, z coho vyplyva, ze ak ma spinaciu teplotu cca 80 az 90 stupnov (odhadujem), tak by mal bezat stale. Kedze nebezi stale, vyzera to na ten chladic, ze je zaneseny... Uvidime... jedine, co mi tam nesedi je to, ze na jar som preplachoval chladiaci system pripravkom na to urcenym... uvidime, co na to povie mechanik..

kazdopadne dakujem za reakciu... :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

tak auto je opravene, bol to uplne upchaty chladic, bol zaneseny vrstvou oleja po stenach, skoro nulova priechodnost vody cez chladic, pravdepodobne po vymene tesnenia, ked som robil vyplach chladiaceho systemu... mozem teda povedat, ze pripravok na to urceny nebol dobry, nepomohol....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...